וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שתפתח עבורכם חנות און ליין למען עצמאות כלכלית

בשיתוף איביי מאסטרס, בשיתוף איביי מאסטרס

17.6.2020 / 9:10

תקופת הקורונה גרמה לאנשים רבים לאבד את מקור פרנסתם ולחפש אחר מקורות הכנסה חלופיים. חברת איביי מאסטרז תעזור לכל החפץ בכך לנהל חנות מצליחה באתר הסחר הגדול - ותתחייב להצלחה

איביי מאסטרס. יח"צ,
איביי מאסטרס/יח"צ

משבר הקורנה שינה את העולם מקצה לקצה כאשר דברים כבר לא יחזרו להיות כפי שהכרנו אותם קודם לכן, הדברים נכונים גם בכל הנוגע למקום העבודה ומקורות הפרנסה של רבים מאתנו. המשבר לא רק גרם לפיטוריהם של עשרות אלפי אנשים בישראל אלא הדליק נורה אדומה גם בקרב מי ששרדו לעת עתה את האפקט הראשוני של השינוי שמתחולל.

בישיבת מערכת "המומחים" האחרונה ניסינו להעלות על השולחן פתרונות שיכולים להיות ישימים כאן ועכשיו עבור רבים בכל הנוגע למקור פרנסה חדש ויציב שבו לא יהיו תלויים עוד באחרים. אחד המפיקים הסב את תשומת ליבנו לחברת "איביי מאסטרס", מי שמכוונים ליצירת רווחים מהאינטרנט דרך חנות וירטואלית באתר המפורסם, eBay.

החלטנו לבדוק לעומק על מה מדובר, הממצאים שמצאנו מופיעים בכתבה.

איביי מאסטרס. יח"צ,
התחייבות להצלחה/יח"צ

כמה עובדות על eBay בשנת 2020:

אתר איביי עדיין נחשב למעצמת קניות אינטרנטית עולמית, כאשר מוכרים ומזמינים דרכו אלפי מוצרים בכל יום בסכומי עתק. על פי נתונים רשמיים של האתר, ברבעון הראשון של שנת 2020 בכל הנוגע למכירות מוכרים ישראלים באתר היה ביקוש גדול למכירות לארה"ב, אנגליה וקנדה. עיקר המכירות לארה"ב היו של ויטמינים, נעלי ספורט ומשחקי וידאו, כאשר לאנגליה וקנדה נמכרו בעיקר מוצרי צבע לשיער ומשחקי וידאו. כמו כן היה גידול של מאות אחוזים במכירת מסיכות לפנים, עוד אפקט של משבר הקורונה שממנו הרוויחו רבים.

מי שבשנה האחרונה מציגים בגאווה רקורד שבו עזרו ל 400 אנשים בישראל להקים ולתפעל חנויות באתר eBay אלו הם "איביי מאסטרס", מדובר בחברה של מספר חבר'ה צעירים ומוכשרים שמעניקה שירותים לכל עסק או אדם פרטי, בין אם הוא שכיר או עצמאי שמעוניין לצאת לדרך ולפתח נתיב נוסף של הכנסה לחיים.

שוחחנו עם בעלי החברה, אביב לידר, הוא סיפר לנו על "תעודת הביטוח" שמציג בפני כל מי שמעוניין לצאת לדרך: "אנחנו החברה היחידה שמתחייבת ל 100 מכירות בחודשיים הראשונים של הפעילות, בזכות שיטת עבודת שעמלנו עליה במשך תקופה ארוכה, בנינו נוסחה ומודל שאותו אנחנו יודעים לשכפל ולא משנה באיזה מוצר מדובר".

התהליך מאוד פשוט ויכול לקחת בין חודשיים עד ארבעה חודשים, תלוי בפרק הזמן שבו אותו סוחר חדש מבקש לקבל את הליווי האישי והמקצועי של המומחים מ "איביי מאסטרס".

"ישנם לא מעט קורסים על חנויות ומכירה ב eBay בנוסף למידע חינמי שנמצא בכל מקום ברשת, הכל טוב ויפה אבל ההבדל המשמעותי הוא שהאפקטיביות שלהם פחות גבוהה, למעשה רבים מאלו שניסו לצאת לדרך בעזרת אותם קורסים ובאופן עצמאי ללא שום ידע מקדים סיפרו לאחר מכן על קשיים רבים עד כדי כישלון ונטישת הענף.

אנחנו יודעים כיצד להקים חנות שתביא תוצאות מדהימות כבר בחודשיים הראשונים, זה בסיס משמעותי שלאחריו פשוט אי אפשר להיכשל, כי הקרדיט והבנה שתהיה לאותם בעלי חנויות חדשים יהיה מספיק על מנת שיוכלו להמשיך להרוויח באופן עצמאי", סיפר יוסי.

הרזומה של "איביי מאסטרס" מצביע לא רק על 400 ישראלים חדשים שהצטרפו למעגל העבודה דרך eBay בשנה האחרונה, אלא שחלק מהם הפכו להיות מדריכים בחברה הישראלית עצמה, כך שיכולים להעביר מהניסיון והידע האישי שלהם לאחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
איביי מאסטרס. יח"צ,
איביי מאסטרס/יח"צ

"בתחילת הדרך לכל מי שיוצא לדרך יש השתתפות מינורית בלבד בפעילות עצמה, הוא יכול להביע את דעתו כמובן אבל בעיקר לומד מאיתנו כיצד לקדם את העניין", סיפר אביב והוסיף, "ללא מאמץ פיזי, פשוט להסתכל כיצד המוצרים שלו נשלחים ללקוחות דרך המחשב, כיף וקל".

על המשך הדרך של eBay בעולם אביב סיפר: "יש מתחרים נוספים בשוק אבל לרגע אחד אסור לגמד את מה שעדיין נעשה ב eBay, אנחנו מדברים על 850 מיליון כניסות בכל חודש לאתר, אם דרך המחשב או האפליקציה, כל מה שצריך זה לגזור קופון קטן בכל חודש מהפוטנציאל העצום הזה ולהסתדר כלכלית".

"איביי מאסטרס", חברה צעירה של חבר'ה שיודעים כיצד לעשות עסקים eBay.

https://ebaystores.ravpage.co.il/katava

בשיתוף איביי מאסטרס, בשיתוף איביי מאסטרס
  • עוד באותו נושא:
  • איביי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully