וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונינג Koning סופר- קורקינט מושלם לילדים ומבוגרים

בשיתוף קונינג, בשיתוף קונינג

16.6.2020 / 16:19

הקורקינט החשמלי הפך לכלי הרכב המועדף על רבים עקב הנוחיות הרבה שהוא מספק. הכירו את הדגם שמתאים גם לילדים

קורקינט חשמלי. יח"צ,
קורקינט חשמלי/יח"צ

היום כבר כולם מבינים שרכיבה על קורקינט היא אחת הדרכים היותר יעילות, בטוחות וטובות לסביבה שיכול אדם לבחור על מנת להתנייד. רכיבה על קורקינט היא "ירוקה". בניגוד לרכב או אופנוע הקורקינט אינו משחרר גזים רעילים לאוויר ואינו מצריך שריפה של דלק.

הקורקינט הוא כלי רכב קליל ובטוח, ניתן לקפל אותו ולקחת לכל מקום. הקורקינט אינו מצריך מקום חניה ולפיכך יכול להתאים מאוד ככלי רכב אשר מאפשר ניידות עד ממש לפתחו של הבית, העבודה או לימודים. מאחר והקורקינט החשמלי הוא כלי תחבורה יעיל, זריז וקל לנשיאה וקיפול הוא גם פחות חשוף לגניבות. התפעול הפשוט שהוא דורש גם מאפשר להימנע מתאונות. קל לרדת ולעלות עליו והוא מאפשר לכל אדם, בכל גיל להגיע ליעדו באופן בטוח ומהיר.

קורקינט חשמלי. יח"צ,
קורקינט חשמלי/יח"צ

חשוב לדעת שבכל כלי רכב חשמלי שתבחרו, ישנם מספר אלמנטים חשובים שיש לקחת בחשבון בכדי שתוכלו לזגזג להנאתכם בקלילות ובבטיחות ולהגיע ליעדכם בזמן: משקל- ככל שכלי הרכב החשמלי יהיה קל יותר כך תוכלו להניף אותו ביתר קלות במדרגות, לשאת אותו על הרכבת או בלימודים מכיתה לכיתה. בטרייה- ככל שהבטרייה איכותית יותר כך טווח הנסיעה שהיא מאפשרת הוא רחב יותר והצורך בטעינה מתקטן. מחיר- חשוב שיהיה אטרקטיבי ויתאים לכיס שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קורקינט חשמלי. יח"צ,
קורקינט חשמלי/יח"צ

קונינג Koning הוא מותג הדגל בכל הנוגע לקורקינטים, אופניים חשמליים בישראל. המותג הגיע לארץ ב 2013 ומספק איכות גרמנית ללא פשרות של קורקינטים ואופניים בעלי עוצמה שיוצרו על ידי מיטב המומחים. כיום מציגה החברה מגוון גדול מאוד של כלי תחבורה חשמליים כאשר אחד המוצרים החדשים והמהנים שתוכלו למצוא הוא קונינג סופר- קורקינט חשמלי לילדים מגיל 12. קונינג סופר במשקל של 10 ק"ג בלבד כולל תאורה קדמית ואחורית, בלם חשמלי מובנה בנוסף לבלם קדמי ואחורי. סוללה 36V LG 6.4Ah/, טווח 18 ק"מ (עם רוכב במשקל 75 ק"ג).הקורקינט מתקפל בשנייה, יש לו תאורה קדמית ואחורית לרבות אור בלם וטעינה מלאה של כשעתיים וחצי. כמובן שמומלץ וכדאי לקחת את הכלי לרכיבת ניסיון, להרגיש אותו, לראות שהוא מתאים למשקל וליכולות הפיזיות של הילד. חובה לנהוג עם כל כלי חשמלי בזהירות יתרה, במקומות בטוחים, על שבילים מסומנים וכמובן שעם קסדה.

קורקינט חשמלי. יח"צ,
קורקינט חשמלי/יח"צ

אז אם עדיין לא השתכנעתם שהיום זה ממש מיותר לעמוד בפקקים, לחפש חנייה ולשלם המון על דלק, אנחנו משוכנעים שנסיעה אחת על קורקינט חשמלי כבר תעשה את העבודה. חברת קונינג Koning נמצאת בפריסה ארצית ותוכלו למצוא חנויות שלה באזור המרכז- תל אביב, פתח תקווה (חנויות היבואן) ומפיצים ברחבי הארץ מאילת, ערד, אשדוד ועד נתניה והצפון. במשך כמעט עשור, החברה משווקת ומייצרת דגמים מובילים בשוק של קורקינטים חשמליים, אופניים וקלנועיות. המומחים בקונינג ישמחו לייעץ ולהסביר על המגוון העצום של הדגמים המובילים ולסייע לכם למצוא את הכלי המדויק לצרכים שלכם.

בשיתוף קונינג, בשיתוף קונינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully