וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם של טעם: הג'חנון של שושנה

בשיתוף הג'חנון של שושנה, בשיתוף הג'חנון של שושנה

16.6.2020 / 15:38

ג'חנון חם הפך לאחד מסימני ההיכר של שבת בבוקר. למי שאין כוח להכין לבד - מצאנו מקום שמביא לכם ג'חנון טרי עד הבית

ג'חנון. יח"צ,
הג'חנון של שושנה/יח"צ

הג'חנון, המאפה המגולגל שנאפה לאיטו במשך לילה שלם הפך ממזמן למאכל חובה על כל שולחן ישראלי ביום שבת בבוקר וכיום הוא אחד המאכלים הפופולריים ביותר. לשם הכנת ג'חנון נדרשת מיומנות בשל היותו מאפה מורכב להכנה ולכן אנשים רבים קונים את הג'חנון טרי או קפוא ומוותרים על לעבוד קשה בבית ביום המנוחה שלנו. במערכת המומחים ישנם חובבי ג'חנון מושבעים שיצאו לחפש ג'חנון טרי, אותנטי ועם טעם תימני אמיתי של פעם. חזרנו עם תוצאות

"הג'חנון של שושנה" ממוקם בצומת תל נוף ומספק שירותי משלוחים לרחובות והסביבה עד למפתן הדלת בשבת בבוקר. בעל המקום, שחף דקל, שהוא גם הבעלים של משרד הפרסום בדיגיטל ''דקל גרופ'', מספר לנו בגאווה על המתכון הסודי להכנת הג'חנון שנשמר בסודיות בין בני המשפחה "המתכון של הג'חנון הנעשה במקום בעבודת יד הגיע מסבתא שלי, שלמדה מסבתא שלה והוא למעשה עבר בין דורות המשפחה."

ג'חנון. יח"צ,
הג'חנון של שושנה/יח"צ

הג'חנון של שושנה גדול במיוחד, ובעל מתיקות מעודנת המעניקה טעם נפלא לבצק. יחד עם זאת, כשמדברים על ג'חנון קשה שלא לדמיין את התוספות הנלוות. אנחנו מדברים כמובן על הביצה החומה, עגבניות טריות מגורדות, והסחוג הירוק. ב"ג'חנון של שושנה" גם התוספות, בהתאם לרוח המקום, נעשות במקום בעבודת יד תוך שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר.

כמו כן, ב"ג'חנון של שושנה" דור אישתו של שחף (שף קונדיטורית לשעבר) אחראית על הצד המתוק של הסיפור ואת המלבי שמנת "גורמה" שלה היא מכינה באהבה בכל שבוע, מלבי נהדר בעל מרקם קטיפתי שמגיע עם 4 תוספות: קוקוס, בוטנים קצוצים, אגוזי לוז מסוכרים וקוקוס מקורמל, מי סוכר וורדים. בנוסף, במקום תוכלו ליהנות מלימונדה טבעית צוננת בהכנה ביתית.

התפיסה הרווחת הינה שג'חנון אינו מאכל בעל ערך תזונתי גבוה במיוחד ולכן רבים נתקפים ברגשות אשם כאשר חשקה נפשם במאכל הנהדר. ב''ג'חנון של שושנה'' ערים לכך, ולכן במסגרת תהליך ההכנה של הג'חנון מתבצע שימוש מבוקר בשמן ובמרגרינה. עם זאת, דקל מספר כי "אנו מודעים לכך שג'חנון הוא לא מוצר דיאטטי, אבל אחת לשבוע, בשבת בבוקר, זה בסדר להתפנק וליהנות מג'חנון איכותי מלבי ולימונדה קרה."

לאחרונה, בשל תקופת הקורונה נוצר ביקוש גדול בקרב לקוחות המקום לשירות משלוחים. ב"ג'חנון של שושנה" נרתמו למשימה והחלו להפעיל מערך משלוחים של ג'חנון עד לפתח הבית ללא דמי משלוח.

כיאה לדוכן ג'חנון, "הג'חנון של שושנה" פועל בימי שבת בלבד מהשעה 8:00 בבוקר ועד ל16:00 אחר הצהריים, או עד אחרון הג'חנונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'חנון. יח"צ,
הג'חנון של שושנה/יח"צ

הטעם הנהדר והמנחם של הג'חנון של שושנה לא נעלם מעיניהם של לקוחות המקום, שמעריפים שבחים רבים אודות החווית הקולינרית לה הם זוכים, כך מספר רון שניידר "הג'חנון הכי טעם ביי-פאר. תמיד מגיע טרי וחם. אנשים חמים והכי חשוב שירות ללא תחרות." לקוחה נוספת, עופר לוי, מספרת "לא ספק הג'חנון הכי טעים שאכלתי בפער. מגיע רותח עד פתח הדלת. שירות נהדר והטעם עוד יותר."

לאחר שטעמנו את הג'חנון עם התוספות הנלוות, נוכחנו לדעת כי הביקורות היו נכונות, מדובר בג'חנון אגדי, שמהווה מתחרה ראוי לתואר הג'חנון הטוב בישראל. רוצו לטעום, מבטיחים שלא תתחרטו. מילה של מומחים.

לאתר הג'חנון של שושנה

לדף הפייסבוק

בשיתוף הג'חנון של שושנה, בשיתוף הג'חנון של שושנה
  • עוד באותו נושא:
  • ג'חנון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully