וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח לשנות נמצא בידיים שלכם

בשיתו יעל כהן, בשיתו יעל כהן

16.6.2020 / 14:06

הימים הם ימי פוסט קורונה ובתקופה זו של אי ודאות, רבים מאתנו מתמודדים עם חששות כבדים וחוסר יכולת לקבל את ההחלטות הנכונות. צוות המומחים שלנו חיפש ומצא בדיוק בשבילכם נומרולוגית שתסייע לכם לקבל תשובות לכל השאלות. יעל כהן עומדת לשנות את דרך המחשבה והפעולה שלכם

יעל כהן. יח"צ,
יעל כהן/יח"צ

יעל כהן תעניק לכם יעוץ נומרולוגי על פי הקבלה, לצד הכוונה והמשך ליווי התהליך. איך? על פי תאריך הלידה, יום הלידה ושמך הפרטי. הקליניקה הפרטית שלה נמצאת במעלה אדומים, שם היא פוגשת לקוחות באופן אישי ובין היתר היא גם עורכת סדנאות מעולם הנומרולוגיה, מעניינות, ממוקדות ומשאירות מקום לחשבון נפש.

מניסיונה האישי ומהצלחות הייעוץ ללקוחות שפגשה, היא רואה היום בנומרולוגיה כמגדלור המאיר לאדם את הדרך להגשמת הייעוד והפוטנציאל האישי הטמונים בו בכל תחומי החיים: זוגיות, תעסוקה/הכוונה מקצועית, עסקים ושותפויות, הזדמנויות, מעברים ושינויים, הורות, יחסים וקשרים אישיים ועוד. בשיחה שערכנו עם יעל הופתענו לגלות כי לנומרולוגיה הגיעה במקרה תוך חיפוש אישי וניסיון למצוא תשובות לשאלות רבות שהטרידו אותה: "כבר שנתיים וחצי אני בהתפתחות רוחנית, העולם הזה נפתח בפניי אחרי שתרמתי כליה לבת דודתי. כאשר נתתי חיים ממקום נקי וללא תמורה, קבלתי את החיים שלי במתנה.

"לאחר הניתוח התחברתי לעולם הרוחני, התובנות שלי שלא יקרה לי כלום על שולחן הניתוחים כי אני שליחת מצווה, זה מה שחיזק לי את האמונה. אדם לא צריך להיות דתי כדי להתחבר לבורא וליקום. ברגע שאתה נותן משהו מבלי לצפות לקבל תמורה הכל נפתח בפניך. זה השינוי שחיבר אותי, בזכות זה התחלתי לחקור וללמוד ועשיתי 4 קורסים רוחניים עד שהגעתי לנומרולוגיה. ושם הוקסמתי מה אנחנו יכולים לדעת על פי תורת המספרים. ברגע שידעתי מה היעוד שלי, הנשמה שלי בחרה ללכת לכיוון הזה. חוויתי את זה על עצמי, הצלחתי לצאת מאיזור הנוחות שלי. כל מי שמגיע אלי, אם יש לו טיפת רצון, אז הכח לשינוי בידיים שלו. אני באתי רק להאיר את הדרך". אמרה כהן.

יעל כהן. יח"צ,
יעל כהן/יח"צ

מהרגע שלקוחה יוצרת קשר, יעל כהן מכינה את המפה ורואה בדיוק מי הולכת להגיע אליה ואיך עליה לכוון אותה. בפגישה היא מגלה את הכלים לשינוי ומשתפת שהן יחד בתהליך. "לאט ובטוח, אנחנו נהנות מהדרך יחד ומהגילויים שהיקום משקף למטופלת. המטרה היא לעשות שינויים קטנים לעתיד ורוד. אני מודה לבורא עולם על הלקוחות שהוא שולח לי, בזמן הנכון לקראת השינוי''. הוסיפה יעל כהן.

מטופלת של יעל כהן סיפרה לנו: "פניתי אליה עקב משבר נישואים קשה, רגע לפני פירוק החבילה כאשר יש כבר מתווה להסכם גירושין ולפרידה, בניסיון אחרון לאחות את הקרעים. לבקשת בתי, הגעתי ליעל, לבדי, לטיפול זוגי, ספקנית ובלי תקווה ע"מ לסמן וי. אין מילים לתאר איזה שינוי חוללה בחיי. במקצועיות רבה, בנעימות, בעקשנות וגם בנועם וחיוך תוך הקשבה, הבנה והכלה, הנחיתה וליוותה אותי החוצה מתוך מערבולת חיי והצילה את נישואי. הכלים שהעניקה לי בטיפולה המסור, סייעו לי גם להתפתח בתחום האישי ובזכותה התחלתי קורס מקצועי ומדהים שבסיומו אופציות להגדלת ההכנסה החודשית באופן משמעותי. לא יודעת איפה הייתי היום, לולא נפגשנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יעל כהן. יח"צ,
יעל כהן/יח"צ

כהן סיכמה: "אני מאמינה בעצמי וביכולות שלי לעשות יחד אתך את השינוי וכשאני רואה תוצאות אז אין יותר מסופקת ממני''.

טלפון: 053-4616615

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: yaelnomro@gmail.com

כתובת: רחוב האבן 26 במעלה אדומים.

שעות פעילות: א' - ה' 17:00 עד 21:00

בשיתו יעל כהן, בשיתו יעל כהן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully