וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעמים היפנים הגיעו עד לטבריה

בשיתוף ג'אפן ג'אפן, בשיתוף ג'אפן ג'אפן

16.6.2020 / 12:29

נסיעה לצפון אף פעם לא שלמה בלי קפיצה לסושי או מנה אסיאתית אחרת בג'אפן ג'אפן בטבריה

ג'פאן ג'פאן. יח"צ,
ג'אפן ג'אפן צילום: יח"צ)/יח"צ

בכל פעם שצוות המומחים שלנו מחליט לנסוע לצפון, מתעוררת הצעה שאי אפשר לסרב לה אצל אחד מהחבר'ה שמכריז: עוצרים לטבילה קצרה בכינרת ומקנחים עם סושי במסעדת ''ג'אפן ג'אפן'' שבטבריה. נראה כי בכל פעם מחדש, ולא חשוב בעבור מה יצאו הכתב והצלם, יש להם יעד - הם רוצים לעשות הפסקה ולאכול במסעדת ''ג'אפן ג'אפן'' המקומית. את האמת? מדובר באחלה מקום לסושי טוב או מנה מוקפצת, שתיים מהאהבות הקולינריות של אנשי הצוות. אז אם כבר באנו, ישבנו ופתחו לנו שולחן, החלטנו שזה זמן טוב להציג בפניכם את התוצאות.

צוות המומחים בדק ומצא כי מדובר בסושי מספר אחד באזור הכינרת. עם הגעתנו למסעדה בטבריה התרשמנו וטעמנו אוכל אסייתי מגוון, באיכות הגבוהה ביותר. ג'אפן ג'אפן מייצרת את כל המוצרים שלה, החל מנודלס ועד לרטבים מיוחדים, כאשר חלק מהמוצרים וחומרי הגלם מיובאים היישר מאסיה. המנות שבתפריט מוגשות בסגנון פאן-אסייתי, בעוד הקו הקולינרי הוא יפן-סין-תאילנד.

בתפריט מצאנו השפעות ממדינות נוספות במזרח אסיה, הוא היה מאד מגוון וכלל 80 מנות שונות, ביניהם כ-15 סוגי מנות בשרים וכ-15 סוגי מנות עוף, לצד מבחר מנות נודלס ותפריט סושי עם מבחר גדול מאד. הבעלים של ג'פאן ג'פאן טבריה, אמר: "הסושי שלנו מגולגל עבור הסועדים על ידי סושימנים מקצועיים שהוכשרו בחו"ל. האצות היפניות המקוריות, אשר עוטפות את האורז האיכותי, מציבות את הסושי של ג'אפן ג'אפן בשורה הראשונה של המסעדות האסייתיות בישראל. צוות המטבח שלנו מורכב מטבחים מחו"ל אשר מומחים בתחומם".

ג'פאן ג'פאן. יח"צ,
ג'אפן ג'אפן צילום: יח"צ)/יח"צ

טעמנו שתי מנות עיקריות נהדרות. הראשונה הייתה סביצ'ה סלומון שהוגש עם אבוקדו, בצל ירוק בתערובת קרם ואסאבי במילוי מלפפון, קנפיו (דלעת יפנית) וגרדת לימון עטוף צ'יפס סלק בזילוף קרם ווסאבי. המנה השניה הייתה ''המלאזית'': אטריות ביצים עם נתחי סלמון בטמפורה, בצל, כרוב סגול, גזר, שעועית ירוקה, פטריות שמפיניון ונבטים בקארי מלזי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'פאן ג'פאן. יח"צ,
ג'אפן ג'אפן צילום: יח"צ)/יח"צ
ג'פאן ג'פאן. יח"צ,
ג'אפן ג'אפן צילום: יח"צ)/יח"צ
ג'פאן ג'פאן. יח"צ,
ג'אפן ג'אפן צילום: יח"צ)/יח"צ

המסעדה אשר ממוקמת בקניון ביג פאשן טבריה היא כשרה ומבצעת משלוחים (חינם בהזמנה מעל 80 ש''ח - ממתין לכם קופון למטה 20% הנחה בהזמנה באתר) אשר מגיעים מדי יום למאות בתים ומשרדים ברחבי טבריה והסביבה. המסעדה כוללת בר מדהים עם 14 כסאות, לצד אווירה מחשמלת שאין אותה במרכז. עם מוזיקה, שירות אדיב, פינוקים חמים ועוד - מי צריך יותר?

מסעדת ''ג'פאן ג'אפן'' מבצעת גם הזמנות עבור אירועים פרטיים חיצוניים, קייטרינג, מסיבות רווקות ורווקים אשר שף מקצועי מגיע עד למקום לגלגל את הסושי עבור החוגגים, מגשי אירוח לימי הולדת ועוד. חברי המועדון נהנים בימי ראשון מ1+1 על הסושי, בימי ג' מחמישים אחוזי הנחה על מנה עיקרית ואם תחליטו להזמין ישירות מהאתר יוענקו לכם עשרה אחוזי הנחה.


קוד הטבה 20% הנחה בהזמנה באתר, הוסיפו את הקוד קופון ברכישה - 062020

לאתר

לפייסבוק

אינסטגרם


טלפון: 072-393-4001
כתובת: ביג פאשן טבריה, יהודה הלוי 1.

שעות פעילות
א-ה: 10:00 - 23:00.
שישי: 10.00-15.00
שבת: שעה מצאת השבת עד 23.00.

בשיתוף ג'אפן ג'אפן, בשיתוף ג'אפן ג'אפן
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל יפני
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully