וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

King Meat, מלכי הבשרים של אזור השרון

בשיתוף King Meat, בשיתוף King Meat

16.6.2020 / 12:15

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על מקומות האוכל המומלצים ביותר במדינה, הגענו לסקר גם את המקומות הנבחרים ביותר באזור השרון. מי שתפסה לנו את העין מהרגע הראשון באזור זה היא רשת King Meat

קינג מיט. יח"צ,
King Meat/יח"צ

רשת King Meat היא רשת מסעדות בה מגישים מגוון רחב של בשרים איכותיים בתוך ג'אבטות איטלקיות, כריכים טריים וטורטיות רכות וטעימות. אחד המפיקים חבר המערכת קפץ למסע טעימות בסניף החדש בהוד השרון, הוא חזר נלהב כולו עם חיוך רחב על הפנים כשהוא מאוהב בטעמים.

King Meatהיא מסעדת בשרים אשר מונה כרגע שני סניפים, הראשון ברחוב היוצרים 15 בכפר סבא והשני שפעיל בשמונת החודשים האחרונים במיקום חדש בהוד השרון, ברחוב רמתיים 65. מי שמנהלים את הרשת הם שניים, דוד רובינוב ואירנה סולימנין.

קינג מיט. יח"צ,
King Meat/יח"צ

בסניף בהוד השרון פגשתי את דוד, הניסיון שלו בעולם הקולינרי נמשך לאורך שנים רבות, בין היתר היה בעלים של מקומות אוכל בראשון לציון, ניהל חברות קייטרינג שפעלו ברחבי הארץ כולה וכיהן כסו שף במספר מסעדות יוקרה.

על תפיסת עולמו ושל אירנה הוא סיפר: "אני יודע שזו יכולה להישמע כמו עוד קלישאה אבל שירות, שירות ועוד פעם שירות, אחרת זה לא משנה אם אני אביא את הבשרים הכי טובים בשוק, אם איכות השירות תהיה ירודה אז הטעמים לא יהיו שווים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קינג מיט. יח"צ,
King Meat/יח"צ

חוות הדעת של עשרות לקוחות באתרי הביקורת השונים באינטרנט מהללים את הטעמים, ניקיון ושירות אדיב. אחד מהם בשם יוני סלמה כתב: "בסביבות שלוש וחצי לפנות בוקר לאחר בילוי עם חברים התקשרתי כדי לבצע הזמנה, למרות שהיו כבר על סף סגירה הם לקחו ממנו את ההזדמנה וחיכו לי עם חיוך עד שאגיע לאסוף את הכריכים שהיו מושלמים, בהתאם לשירות שקיבלתי".

לקוחה נוספת, מיטל הלוי פרגנה גם היא: "במוצ"ש האחרון הגענו לסניף בכפר סבא מספר חברים והיה טעים בטירוף, הג'אבטה פריכה ואוורירית ולא מכבידה על הבטן, הבשר היה מעולה וגם הרטבים. השתלב יופי עם השירות הנעים".

קינג מיט. יח"צ,
King Meat/יח"צ

הגיע זמן הטעימה שלי, הזמנתי קינג מיט אנטריקוט בתוך ג'אבטה חמה, הבשר הגיע ביחד עם גוואקמולי, צ'ימיצ'ורי, חסה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ורטבי שום ומיונז, בנוסף הזמנתי סלסלה של קינג מיקס, זו כללה טבעות בצל, צ'יפס וכדורי פירה.

במילה אחת מושלם, בשתי מילים מושלם בטירוף!

מידת העשייה של האנטריקוט היתה בינגו, השילוב של כל המוצרים בתוך ג'אבטה סופר טרייה חיממו לי את הלב והנשמה.

גם הטוגנים היו פנטסטיים, פריכים כמו שצריכים להיות, בניגוד ללא מעט מקומות אחרים פה הם לא היו שמנוניים מדי, כיף גדול של טעמים וטריות.

שאלתי את דוד עד כמה הרשת נפגעה בימי הבידוד כתוצאה מוירוס הקורונה, הוא סיפר : "לא היה קל כי אין כמו להעניק שירות פנים מול פנים כשמגיעים לשבת ולאכול בסניפים עצמם, אבל בזכות העובדה שיש לנו קהל גדול ונאמן עברנו את התקופה הזו עם הראש מעל למים.

ועל השאלה האם הקמת סניף חדש נוסף עומדת על הפרק דוד השיב: "רק לפני שמונה חודשים עברנו לסניף במיקום מרכזי יותר בהוד השרון, היום בעידן הקורונה חייבים להיות זהירים אבל זה בהחלט דבר שאנחנו לוקחים בחשבון".

King Meat חווית בשרים יוצאת מגדר הרגיל, מקומות נקיים, שירות אדיב, בשרים מצויינים ומחירים נוחים בהחלט.

בשיתוף King Meat, בשיתוף King Meat
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully