וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיץ הזה תענדי זהב: הטרנדים החמים לשנת 2020

בשיתוף BD DIAMONDS, בשיתוף BD DIAMONDS

16.6.2020 / 11:51

מדי שנה מתכנסת תעשיית התכשיטים בכנס JCK בלאס ווגאס. אל הכנס מגיעים מובילי עולם התכשיטנות למספר ימים של חשיפות קולקציות, תצוגות והשראה. לכבוד הקיץ הקרוב, ליקטנו עבורכם יחד עם חברת BD DIAMONDS את הטרנדים החמים בעולם התכשיטים לנשים לשנת 2020-2021

טבעת פנינה שחורה ויהלומים מדגם Sunflower. יח"צ,
טבעת פנינה שחורה ויהלומים מדגם Sunflower/יח"צ

חברת BD DIAMONDS נחשבת לחברה פורצת דרך בתחום תכשיטי היוקרה בישראל. החברה חרטה על דגלה את ערך החלוציות בענף במטרה לייצר תכשיטים עם אופי הייחודיים רק לה. מייסד החברה הוא אלון בן דור, תכשיטן עתיר ניסיון ומתעד יהלומים מוסמך. הייחודיות של החברה טמונה בקשר הישיר בין החברה ללקוחותיה, והמחיר ההוגן שהלקוח זוכה לו כתוצאה מכך. מבדיקה שערכנו, עולה כי תכשיטי היוקרה בחברה מתומחרים במחירים אטרקטיביים במיוחד בשל העדר פערי התיווך, באמצעות המכירה מהיצרן לצרכן.

בשיחה שערכנו עם אלון הוא פירט בפנינו את הטרנדים החמים בעולם התכשיטים לנשים לקראת קיץ 2020.

פניני חוכמה: חזרתה של הפנינה

טבעת פנינה שחורה ויהלומים מדגם Sunflower

אנחנו לא מדברים על מחרוזת הפנינים שקיבלת בירושה, אלא על שילוב אבן החן הנצחית בתכשיט קז'ואלי בהרבה. לשמחתן של אוהדות הז'אנר, נוכחנו לגלות עד כמה פנינה משתלבת היטב בעגילי חישוק זהובים, או פשוט ממלאת את מקומו של היהלום במרכזה של טבעת או בקצה העליון. הזמנים השתנו והפנינים עברו כברת דרך בנוכחותם על גבי התכשיט ובהצהרה שהם משדרים.

הפנינים של 2020-2021 מעודנות ופחות פומפוזיות, שואלות מעברן רק את מידותיהן הטובות. בין אם לדייט, לאירוע מיוחד או לפגישה חשובה, שילוב הפנינה בתכשיט משווה לכל הופעה מראה מעודן ונינוח.

עגילי יהלומים מדגם Comfrey. יח"צ,
עגילי יהלומים מדגם Comfrey/יח"צ

מלכות החן: שילוב אבני חן בתכשיט

עגילי יהלומים מדגם Comfrey


בין אם על עגילים, צמידי טניס, ואפילו (כן כן) טבעות אירוסין: אבני חן צבעוניות זוכות לעדנה מחודשת ומשתלבות טוב מתמיד בתכשיטים השאתן עתידות לאהוב. כידוע, אבני חן משתבצות באופן מחמיא ביותר לצד כל יהלום ומצליחות להאדירו כשחקניות חיזוק, אך אפילו אנחנו הופתענו לגלות כיצד מצליחות אבני החן לגנוב את ההצגה כשהן לגמרי לבדן. שילוב אבני החן בתכשיטים השונים גורם לכל הופעה, סטנדרטית ככל שתהיה, להיות צבעונית ובועטת בהרבה.

ענק יהלומים מעוצב מדגם Primavera. יח"צ,
ענק יהלומים מעוצב מדגם Primavera/יח"צ

תגובת שרשרת: לגנוב את ההצגה עם ענק מרשים

ענק יהלומים מעוצב מדגם Primavera

אנחנו הישראליות נוטות להיות פרגמטיות ותמיד מצפות מהתכשיט שלנו שיהיה עדין וישתלב היטב בכל אירוע. אנו תרות אחר תכשיט כזה בכל חנות תכשיטים אליה אנחנו מגיעות, אך ניכר כי לקראת העונה הקרובה חל שינוי בהלך הרוח בקרב מעצבים ויצרנים, ושרשראות ענק עם נוכחות מרשימה נראות יותר ויותר. אמנם הן לא רלוונטיות לכל שעה ביום, וגם לא לכל מאורע, אבל אי אפשר שלא התרשם לטובה מעדי שתלוי על צוואר ומשווה לכל הופעה הצהרה ברורה של תעוזה והופך את העונדת אותו למרכז תשומת הלב.

טבעת פרח זהב ויהלומים מעוצבת מדגם Coleus. יח"צ,
טבעת פרח זהב ויהלומים מעוצבת מדגם Coleus/יח"צ

מולטיקולור: יהלומים צבעוניים

טבעת פרח זהב ויהלומים מעוצבת מדגם Coleus

נפתח באזהרה, מדובר בטרנד יקר במיוחד שלא מתאים לכל כיס, אך נוכחותם של היהלומים הצבעוניים תבעה התייחסות ולא הצלחנו לפסוח עליהם. בדומה להיווצרותו של יהלום רגיל, ישנם יהלומים נדירים יותר אשר מקבלים את צבעם הייחודי באופן טבעי. הגוונים הנפוצים יותר הינם גווני החום והצהוב, לעומתם ישנם צבעי הכחול, ירוק, אדום, ורוד וצבעים נוספים שנראים בטבע מעט מאוד. בשל נדירותם הם נחשבים נחלתה של אופנת ההוֹט קוּטוּר בלבד ומחירם בהתאם.

טבעת יהלומים מעוצבת מדגם Jaguar. יח"צ,
טבעת יהלומים מעוצבת מדגם Jaguar/יח"צ

זה אלמנטרי: סמלים וצורות

טבעת יהלומים מעוצבת מדגם Jaguar

אם בעבר שילוב אלמנטים בתכשיט היה נחשב "טאבו" שמעיד על חריגה ממסגרת הכללים המוכרים, הרי שהיום אפשר לראותם במגוון רחב של קטגוריות, מוכרות יותר (פרחים ומזלות) ומוכרות הרבה פחות (בעלי חיים ופירות) איננו יודעים האם אלו רשתות התכשיטים הגדולות שהפכו את השימוש באלמנטים ללגיטימי (הצ'ארמים של פנדורה והדובונים של Tous) או אולי זו רוח התקופה שמקדשת את האמירה אישית ופריצת הגבולות, אך נדמה שטרנד האלמנטים נמצא כאן כדי להישאר.

וכל היופי הזה? לא נחלתן הבלעדית של העשירון העליון

לצד איכות התכשיטים ועבודת האמנות המקצועית של BD DIAMONDS, היתרון הגדול של החברה עבור לקוחותיה הוא החיסכון בפערי התיווך בין היצרן לצרכן. בזכות רכישת התכשיטים מהחברה, הלקוחה מרוויחה קנייה ישירה שהופכת את התכשיט היוקרתי שחלמה עליו לאפשרי עבורה.

לצפייה בקטלוג תכשיטי היוקרה

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף BD DIAMONDS, בשיתוף BD DIAMONDS
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully