וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנק אותם: החנות שתפנק את בעלי החיים שלכם

בשיתוף פנק אותם, בשיתוף פנק אותם

16.6.2020 / 11:30

גידול חיות מחמד אינו תמיד משימה פשוטה. בעלי החיים הופכים להיות חלק משמעותי ביותר בחיינו, ולכן ראוי שנדע לדאוג לכל צרכיהם ולפנק אותם כראוי. בדיוק עבור כך קיימת רשת המזון והציוד לבעלי חיים "פנק אותם", שמעבר לפינוק דואגות גם לסיוע ותרומה לקהילת בעלי החיים

פנק אותם. יח"צ,
פנק אותם/יח"צ

רשת ''פנק אותם'' הוקמה לפני כ3 שנים. כיום, הרשת מונה שני סניפים - סניף הדגל נמצא בקריית טבעון, וסניף נוסף נמצא בראש פינה. בחנויות הרשת תוכלו למצוא מזון וחטיפים לכלבים, חתולים, ממכרסמים, תוכים ודגים. בנוסף למזון, ב''פנק אותם'', כיאה לשמם, מתמחים בשיווק שלל פינוקים לחיות המחמד כגון ציוד נלווה, מיטות ומוצרי טיפוח. בפנק אותם קיימת גם מספרת כלבים. "אנחנו עושים תספורות קיץ ומקלחות בעלויות שוות לכל כיס, על מנת שכל לקוחותינו יוכלו ליהנות מכלל השירותים שלנו".

שוחחנו עם מייסד הרשת, אלחנן, ושמענו על הרקע מעורר ההשראה שהוביל אותו לפתיחת סניף הדגל בקריית טבעון. "האהבה לבעלי חיים קיימת אצלי מגיל ילדות, לכן זה היה אך טבעי שהתחלתי לעבוד בתחום וראיתי את הקושי של בעלי הכלבייה לכלבים נטושים במימון הכלבייה ללא כל סיוע. החלטתי להרים את הכפפה, ופתחתי חנות שתוכל לסייע לכלבייה."

פנק אותם. יח"צ,
פנק אותם/יח"צ

הייחודיות של ''פנק אותם'' טמונה בסיוע הכלכלי שמעניקים בחנות לכלבייה. על כל קנייה ממוצרי החנות, חלק מהרווחים עובר ישירות לכלבייה. ללא ספק מדובר במעשה הרואי וראוי לשבח.

הקשר עם הכלבייה לא מסתכם רק בסיוע כלכלי. בימי שישי מקיימים ב''פנק אותם'' ימי אימוץ, במהלכם הכלבים הנטושים מהכלבייה מובאים לחנות, ובאמצעות פרסום בפייסבוק של החנות אנשים מגיעים לחנות במטרה לאמץ את הכלבים. וצוות העובדים במקום מסייע ומלווה את הלקוחות בתהליך האימוץ, ולמעשה יוצרים חיבור בין כלבים חסרי בית לבין אנשים שמחפשים לאמץ כלבים.

אחת מאבני היסוד של ''פנק אותם" היא השירות המוענק בחנויות ללקוחות הרשת, שפוקדים את החנות באופן קבוע. על כך מספר אלחנן: "את רוב הלקוחות שלנו אנחנו מכירים היטב. הלקוחות הם בני בית בחנות ואנו יודעים להתאים עבורם בדיוק את מה שהם צריכים, לעיתים אפילו מבלי שיצטרכו לומר אנחנו מייעצים ומספקים מידע ללקוחותינו על מנת שיוכלו לחוות את חיית המחמד שלהם בצורה הטובה ביותר. במידת הצורך מקשרים אותם אל גורמי מקצוע אמינים ומקצועיים כגון וטרינרים ומאלפים על מנת שיקבלו את השירות הטוב ביותר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פנק אותם. יח"צ,
פנק אותם/יח"צ

כאמור, מתוך האג'נדה לדאוג לרווחת בעלי החיים, ב''פנק אותם'' גם מעניקים תרומה לקהילה עבור חיות המחמד. כך למשל במקרה שקרה בקריית טבעון, בעלי חיים הסתובבו חופשי ברחבי העיר, ב''פנק אותם'' הקימו מיזם של ''תגי שם'' לכל בעל חיים, בהם מופיעים פרטי הכלב והבעלים שלו. בנוסף, ברשת התגייסו לסייע גם למאכילי חתולי החצר בקריית טבעון, באמצעות הנחה משמעותית על המזון לחתולים.

איכות השירות וטיב המוצרים ב''פנק אותם'' אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים על חווית הקנייה ברשת. כך מספרת סיוון לוי "המקום המושלם לכל מה שצריך לבעלי חיים. אוכל, ציוד, צעצועים, צ'ופרים ובשילוב עם ספרית כלבים מומחית גם תספורות בספא כלבלבים מפנק. אנשים עם לב רחב וחם והכי חשוב: עסק צעיר ומקומי שנועד לכולנו באזור העמקים. מומלץ בחום." לקוח נוסף, אייל שורצברד מוסיף "באנו לקנות מתנה לכלב שלנו ליום ההולדת, קיבלנו שירות מהלב מבעל החנות כאילו הכלב שלו חוגג יום הולדת פינק אותנו מכל טוב החנות לא קיבלנו שירות כזה בעבר."

פנק אותם

קריית טבעון, זבולון 1. טלפון 046051510
ראש פינה, דרך הגליל 556. טלפון 046016201

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף פנק אותם, בשיתוף פנק אותם
  • עוד באותו נושא:
  • בעלי חיים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully