וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדימו הדברה למכה: אבי דן - עולם ההדברה

בשיתוף אבי דן הדברות, בשיתוף אבי דן הדברות

16.6.2020 / 10:53

הקיץ כבר ממש בפתח, והמזיקים מתחילים אט אט להגיע לביתנו ולהטריד את מנוחתנו. זהו בדיוק הזמן להזמין מדביר מקצועי ואיכותי, ש''יקדים תרופה למכה'' ויספק לנו קיץ שקט ורגוע ממזיקים

אבי דן הדברות. יח"צ,
אבי דן הדברות/יח"צ

על אף הביקוש העצום להדברות בימים אלו, יש לבדוק היטב את החברה ממנה אנו מזמינים את שירותי ההדברה. בשל העובדה כי השוק פרוץ, אנשים רבים מנצלים את המצב, ומספקים שירותי הדברה ללא ידע מקצועי וניסיון בתחום. לנוכח כך, חברי מערכת המומחים מצאה עבורכם חברת הדברות מקצועית בעלת מוניטין של שנים בתחום, חברת ''עולם ההדברה''.

החברה פועלת מעל ל5 שנים בתחום, ומבצעת את כל סוגי ההדברות, החל מהדברת נמלים, תיקנים, יתושים, טרמיטים והדברת פשפש המיטה. בנוסף, בחברה מבצעים גם לכידת מכרסמים, תפיסת עטלפים והרחקת יונים. בחברה מעניקים שירות למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי בכל אזור גוש דן והסביבה.

אבי דן הדברות. יח"צ,
אבי דן הדברות/יח"צ

צוותי ההדברה המנוסים שלנו, מקפידים על טיפול יעיל, ממוקד, ומתאים למצב. בשיחה שערכנו עם אבי דן, מנהל החברה ומדביר עתיר ניסיון, הוא מדגיש כי בכל פרויקט הדברה בחברה מקפידים על שלושה עקרונות "סריקה ולימוד המקום טרם תחילת העבודה על מנת לנטר ולאבחן היטב את מקור הבעיה, סוג המזיק שאנו מתמודדים איתו ומידת ההתפשטות. בנוסף, אנו מבצעים התאמה מדויקת של שיטת ההדברה, במהלכה אנחנו מקפידים להשתמש אך ורק בחומרים תברואתיים המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה באיכות גבוהה, עם מינימום חשיפה וסיכון לבני הבית. עקרון נוסף שמנחה אותנו הינו מהירות הטיפול. מתוך דאגה ללקוחותינו, אנו מגיעים לקריאה במהירות האפשרית על מנת לטפל בבעיה ללא דחייה."

אחת מההתמחויות של המדבירים המקצועיים של "עולם ההדברה" היא ההתמודדות עם נמלת האש. נמלת האש היא נמלה קטנה, בצבע חום-אדמדם, כאשר עונת הקיץ היא מוקד ההתפרצות שלה. נמלת האש מהווה מפגע תברואתי ועקיצותיה כואבות מאוד ויוצרות מעין כוויה על הגוף. בחברת ''עולם ההדברה'' מבצעים הדברה יעילה נגד נמלת האש, הכוללת ניטור ואבחון מוקד הבעיה, וטיפול יעיל שמונע את התפשטות התופעה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אבי דן הדברות. יח"צ,
אבי דן הדברות/יח"צ

הייחודיות של חברת ''עולם ההדברה" טמונה בשירות וביחס של המדבירים אל הלקוחות. על כך מספר אבי "הלקוחות שלנו הם הדבר החשוב ביותר עבורנו. לא בכדי 90% מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים. אנו משתדלים תמיד להעניק את השירות הטוב ביותר, כולל הסבר מקצועי והדרכה למניעת הישנות של המזיקים לאחר ההדברה, על מנת שהלקוח יקבל את המענה האולטימטיבי."

לדברי אבי, ההדברה יעילה במיוחד גם כדי למנוע את הגעתם של הנחשים לגינות. "הנחשים מחפשים מרחב בטבע, אין להם מה לעשות בסביבת מגורים. כשאנחנו מוצאים אותם בסביבת מגורים הם מגיעים לחפש מכרסמים כאלו ואחרים שחיים באזורנו. לכן חשוב מאוד לשמור על בית נקי ממכרסמים באמצעות הדברה יעילה, ובכך לשמור על גינה נטולת נחשים."

אבי דן הדברות. יח"צ,
אבי דן הדברות/יח"צ

השירות המקצועי אינו נעלם מעיניהם של לקוחות החברה, שממליצים בחום על ההדברה המקצועית של ''עולם ההדברה''. כך מספרת סיוון " "מאוד נחמד, אדיב, סבלני. הסביר ועזר, הלך לקראתנו, בן אדם מקסים. מקצועי, יסודי, ממליצה עליו." רוני, לקוחה נוספת, מוסיפה " אבי מקצוען. יודע מה נכון ואיזה סוג של הדברה המקום צריך - בין אם בדירה, בבית, או בתעשייה. מעבר לכך השירות אדיב ואמין. ממליצה בחום על עולם ההדברה."

להזמנת הדברה התקשרו 055-700-7070

לאתר עולם ההדברה

בשיתוף אבי דן הדברות, בשיתוף אבי דן הדברות
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully