וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בתקופת המשבר - מסיבת רווקות מושקעת!

בשיתוף Vila Online, בשיתוף Vila Online

16.6.2020 / 9:48

יש כבר אולם ותאריך לחתונה, ההזמנות מוכנות, הקייטרינג הוזמן - כעת צריך למצוא מקום למסיבת הרווקות

וילה למסיבת רווקות. יח"צ,
וילה למסיבת רווקות/יח"צ

משבר הקורונה טלטל בעוצמה את עולם האירועים והחתונות. חתונות נדחו, אולמות אירועים הפסיקו את פעילותם, נותני שירות הפסיקו לספק שירות ובנוסף - השמיים של ישראל נסגרו. יחד עם זאת, זוגות רבים קיבלו תאריכי חתונה חדשים וממש לא מתכוונים לוותר על החגיגה הגדולה. במסגרת המצב החדש, מסיבות הרווקים והרווקות הפכו למסיבת המסיבות! הפקות הרבה יותר מושקעות, יצירתיות ומרגשות!

מסיבת רווקות מספקת רגעי שיא של פעם בחיים

עבור כלות רבות, מסיבת הרווקות מהווה סגירת מעגל חשובה, והינה לא פחות מרגשת מהחתונה עצמה. מצד אחד, זהו הרגע המדויק בו את קולטת שאת באמת מתחתנת. מצד שני, זו מעין הזדמנות אחרונה לחגוג כמו שצריך עם החברות שלך בלי הגבלות ובלי לחשוב יותר מדי. מהבחינה הזו, וילה למסיבת רווקות מספקת את התפאורה המשולמת לחגיגה אמיתית ללא מגבלות וללא הפרעות מיותרות.

זאב ביץ. יח"צ,
וילה למסיבת רווקות/יח"צ

החברות הכי טובות נפגשות

מתי כבר יוצא לחבורה מגובשת של בנות/נשים להיפגש ולחגוג כמו שצריך 24 שעות ומעלה? (ללא הפרעות מיותרות של בעל, ילדים ועבודה). אין כמעט הזדמנויות כאלו, ולאחר החתונה עוד יהיו פחות הזדמנויות כאלו. צריך לברך על ההזדמנות הזו לפני החתונה, ולנצל אותה למסיבת רווקות מהסרטים. וילות למסיבת רווקות פזורות בכל רחבי הארץ, במקומות הכי יפים, ומאפשרות לכל כלה לחגוג במגוון סגנונות שונים ומגוונים. יש כלות שמעוניינות לחגוג בלב תל אביב, ויש כלות שמעדיפות לחגוג עם קייטרינג איכותי בלופט מושקע בלב פרדס מהמם בשרון. כל אחת מכירה את החברות שלה ויודעת מה הכי מתאים להן.

אין כבר אופציה לטוס לחו"ל

כאמור, עקב משבר הקורונה, נסגרו השמיים של ישראל. לא ברור מתי המצב יחזור לשגרה אך כנראה שהשגרה החדשה תהיה שונה ומאתגרת יותר. מעבר לכך, קשה לדעת מתי ההנחיות החדשות יוקשחו מחדש בזמן התפרצות מחודשת של המגפה העולמית. אז במקום לפנטז על משהו לא ריאלי, אנו מזמינים אתכם לפנטז על מקומות קסומים הפזורים ברחבי הארץ. יש בארץ מגוון אדיר של וילות למסיבת רווקות, בחצי מחיר לעומת חו"ל. ניתן למצוא וילות בכל סגנונות העיצוב ובכל הסטנדרטים האפשריים. ישן וילות יוקרתיות שמספקות אוירה בוטיקית מיוחדת, ישנן וילות כפריות באוירה חמה ורגועה, ישנן וילות עירוניות ושיקיות שקרובות למקומות בילוי וישנם אפילו וילות למסיבת רווקות הממוקמות ממש על הים. צריך פשוט לבצע חיפוש חכם וממוקד.

עולם הוילות והלופטים לא מפסיק להשתדרג

אם בעבר וילות הסתפקו במרפסת קטנה או בריכה במרפסת, שולחן סנוקר ובר משקאות - כיום ניתן לשכור וילה למסיבת רווקות הכוללת מסכי ענק, עמדות מולטימדיה, ג'קוזי, ספא, חדרי שינה, מטבח מאובזר, מערכת הגברה משוכללת, בריכה מקורה ועוד ועוד. כלומר וילות חדשות מספקות פינוק ברמה של בית מלון חדש! בשונה מבית מלון, העלות של וילה למסיבת רווקות מתחלקת בין כל המשתתפות במסיבה, וכך ניתן למצוא חבילה במחירים משתלמים במיוחד.

זאב ביץ. יח"צ,
וילה למסיבת רווקות/יח"צ

המשבר מספק הזדמנויות

כאמור, חתונות רבות נדחו לאחרונה, וישנם לא מעט עסקים במשבר. יחד עם זאת, ישנו הרבה רצון טוב בתחום האירועים והמסיבות. בעלי וילות ולופטים יעשו הכל כדי שתקבלו את השירות הטוב ביותר, במחירים הוגנים וסופר משתלמים. כל עוד תוכלו להתחייב לתאריך מסוים, בעל הוילה יעשה את הכל כדי שתקבלו תמורה מלאה להשקעה. זה כולל מתקנים חדשים ונקיים, רמת איבזור גבוהה, חבילות קייטרינג ואלכוהול הכל כלול, בלונים, תוספות עיצוביות ועוד.

ההמלצה שלנו - וילה עם בריכה פרטית!

מבין כל האפשרויות השונות בשוק, היינו ממליצים לכן להתמקד דווקא בוילות עם בריכה. וילה למסיבת רווקות עם בריכה מאפשרת להתפנק עוד ועוד בחום הישראלי. מה יותר מפנק מאשר מסיבה מהנה סביב בריכה רחבת ידיים? ניתן להזמין מראש אלכוהול איכותי, קוקטיילים, סושי ועוד מגוון פינוקים לאיזור הבריכה. ניתן לחגוג כך במשך 24 שעות ואפילו להשכיר וילה למשך 48 שעות ויותר כדי לחגוג ללא הגבלה. התמונות באתרי הלופטים לא משקרות. יש בארץ מקומות פשוט מהממים אשר עוצבו במיוחד עבור מסיבת הרווקות שלך.

מגוון רחב של וילות מומלצות שנבדקו אחת אחת

בכדי למנוע אכזבות ומפח נפש, רצוי לשכור וילה מומלצת שנבדקה ע"י אתר מהתחום. ישנם אתרי וילות איכותיים כמו 'וילה אונליין' אשר עובדים באופן שוטף מול מאות וילות ולופטים ברחבי הארץ, ומבצעים בדיקות תקופתיות של איכות המתקנים, רמת הניקיון ואיכות השירות. הזמנת וילה למסיבת רווקות דרך אתר מסוג זה אינה יקרה יותר והינה הרבה יותר משתלמת. כמו כן, אתרים אלו מספקים לרוב שירות של ייעוץ חינמי עד למציאת הוילה המתאימה ביותר למסיבה שלך. אין יותר קל מזה! פשוט מתקשרים ומוצאים וילה שמותאמת לכל הצרכים שלכן. בהצלחה והמון מזל טוב!

בשיתוף Vila Online, בשיתוף Vila Online
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully