וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות שירותי הרפואה הפרטית ולחצני מצוקה - My Doctor

בשיתוף My Doctor

16.6.2020 / 9:19

גם בתקופת הקורונה וגם בתקופת שגרה האפשרות לקבלת מענה רפואי מהיר עד הבית, בייחוד במקרה בו תנועת החולה מוגבלת, יכולה לתרום לבריאות ולהקניית שקט נפשי

התפתחות שירותי הרפואה עד הבית ולחצני מצוקה. yayimages,
זימון רופא בלחיצת כפתור My Doctor/yayimages

בעקבות התפתחות האינטרנט והטלפונים החכמים בשנים האחרונות, כולנו חווים כיצד השירותים הניתנים עד בית הלקוח הולכים ומתקדמים. הדבר בא לידי ביטוי בדרכים רבות כגון: כניסתם לישראל של חברות משלוחים כגון Wolt, יותר ויותר שפים מפורסמים מציעים שנטעם מכישרון הבישול שלהם אצלנו בבית, ואפילו הסופרמרקטים הגדילו משמעותית את צי הרכבים והשליחים שלהם. בנוסף, יש תחומים נוספים אשר מנסים לייעל עוד ועוד את המערכת כדי לאפשר גם נוחות וגם יעילות מול קהל הלקוחות שמתחיל לצרוך יותר ויותר שירותים עד הבית. במאמר זה, עידן מור, ממייסדי My Doctor אשר מספקת שירותי רפואה פרטית עד הבית, יעמיק קצת יותר על הנושא ויסביר כיצד תחום הרפואה הפרטית עד הבית הולך ומתפתח גם כן. בכתבה תלמדו על עולם הרופאים הפרטיים המבצעים ביקורי בית ומדוע שירות לחצני מצוקה כה חשוב וחיוני בימים מאתגרים אלה.

הקשר בין משבר הקורונה לבין רופא עד הבית ולחצני מצוקה

"החיים השגרתיים והרגילים שלנו כפי שהכרנו אותם, השתנו מן הקצה אל הקצה בחודש מרץ האחרון. הגעתו של משבר הקורונה לישראל ולשאר מדינות העולם, ייזכר לעד בהיסטוריה האנושית" אומר עידן מור. בעוד מדינות העולם מנסות למצוא פתרונות יצירתיים לחזרה איטית לשגרה תקינה עד כמה שאפשר, ובמקביל לספק שירותים יעילים עד הבית, גם מדינת ישראל עושה צעדי בדיקה שיאפשרו גם האטה של קצב ההדבקה, וגם שמירה על קבלת שירותים, בסיסיים או מתקדמים ככל שיהיו, עד הבית.

רופא עד הבית ולחצני מצוקה היו פה עוד הרבה לפני משבר הקורונה, אבל הביקוש להם עלה פי כמה וכמה עם הופעתו. ולמה? בואו נבין ביחד...

רופא עד הבית ולחצני מצוקה בעיתות משבר

ממשלת ישראל מנסה לנקוט בצעדים שיאפשרו האטה עד עצירה מוחלטת של קצב ההדבקה בנגיף הקורונה, ולכן שירותי רפואה עד הבית ולחצני מצוקה ממלאים כאן תפקיד לא פחות מחשוב, ואפילו קריטי. כאשר קופות החולים מאפשרות למטופלים לקבל שירות מרופא או אחות פרטיים בבית שלהם, הן מצמצמות מראש את שיעורי ההדבקה היות והמטופלים לא יוצאים מהבית ופוגשים אנשים נוספים אשר נחשפים למחלה המדבקת. כמובן שיש לבחון באילו מצבים צריך שיגיע רופא עד הבית, או שמספיקה שיחת ייעוץ בטלפון עם רופא. ככלל אצבע, כאשר מדובר במחלה פשוטה לפתרון, או על כאבים קלים, ניתן לשוחח עם רופא בטלפון ולקבל ממנו אבחון מדויק ברוב המקרים. במידה והרופא הטלפוני מזהה שיש צורך בהפניה למיון, הוא מספק אותה למטופל וכך הוא חוסך לו נסיעה מיותרת וזמן המתנה במוקדי הרפואה הדחופה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

זוהי גם המציאות השגרתית בלי קשר לקורונה

גם אם מניחים את משבר הקורונה בצד, ניתן לראות ששירות המנויים של My Doctor, אשר כולל רופא עד הבית, אחות פרטית ולחצני מצוקה הוא שירות פעיל, שימושי והכרחי גם בזמני שגרה במדינת ישראל. הוכח ששירותים אלה תורמים רבות לשקט הנפשי ולביטחונם של הלקוחות ובני משפחתם. זה נכון שלחצני מצוקה משמשים אנשים רבים ואוכלוסיות רבות, אבל ברוב המקרים מדובר באוכלוסיות מבוגרות יותר מגיל 65 ומעלה, אוכלוסיית חולי הלב ובעלי מחלות הרקע השונות, אוכלוסיית הנכים ועוד אנשים שנבצר מהם להגיע אל המרפאות גם בזמני שגרה. כאשר לחצן מצוקה נמצא בבית המטופל, הוא יכול ללחוץ עליו במידה והוא מרגיש כאבים, חולשות, תחושות של טרום עילפון ועוד. ברגע שלחצני מצוקה מופעלים על ידי המטופל, צוות רפואי מקבל על כך התראה ויוצר קשר עם המטופל. במידה ויש מענה ממנו והוא יכול לספר מה הבעיה שהוא נתקל בה - הצוות הרפואי יכול לסייע בצורה טלפונית או להבין האם יש צורך בהגעה עד הבית. במידה ואין מענה כלל או שיש צורך בהגעה של צוות רפואי, הצוות יוצא לכיוון בית המטופל עם כל הציוד הבסיסי להחייאה, טיפול ומתן מענה רפואי ראשוני.

עולם שלם של יתרונות בפעולה אחת פשוטה

לחצני מצוקה הביאו איתם בשורה של ממש, כאשר הם מזוהים עם כל מטופל ומטופל לפי שם, כתובת ופרטים אישיים נוספים כמו תעודת זהות ומצב רפואי. כל אלו, בלחיצת כפתור, מתריעים אצל המוקד הרפואי שקיימת בעיה, ועל מנת לאבחן אותה - כל פרטי המטופל עולים בצורה אוטומטית כדי שיוכל להתקבל סיוע הולם עבורו. כיום, לחצני מצוקה רבים השתכללו עד לרמות שהם כוללים גם מידע נוסף על המטופל, מידע כמו משקל או לחץ דם, מה שנותן תמונה מלאה אפילו יותר לקראת מתן הסיוע הרפואי. כיום, לחצני המצוקה, גם אם אין בהם שימוש מידי או קבוע על ידי המטופל, מהווים מקור לשקט נפשי ורוגע שתמיד יהיה מישהו שזמין להם, גם למענה מיידי וגם לטיפול מעקב. בין אם מדובר על לחצים בחזה, כאבי ראש חדים, דופק גבוה, חרדה, פציעה או מקרים נוספים - מוקדי המצוקה נמצאים שם כדי לוודא שתמיד יהיה מישהו שיקשיב, יסייע מרחוק ואפילו יגיע עד פתח הבית במידת הצורך.

אם הנושא נשמע לכם מעניין, אנו מזמינים אתכם להצטרף כמנויים לחברתMy Doctor , דבר שיקנה לכם שירותי רפואה פרטית מתקדמת והמון שקט נפשי. מאחלים לכם בריאות איתנה!

  • עוד באותו נושא:
  • רופאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully