וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתור כספים אבודים בחינם עם חברת מָנִיב

בשיתוף חברת מָנִיב, בשיתוף חברת מָנִיב

16.6.2020 / 9:02

בחשבונות הבנקים ובקופות חברות הביטוח השונות עשויים להתחבא כספים אבודים ששכחתם או לא ידעתם על קיומם. חברת מָנִיב יכולה לסייע לכם לאתר אותם

איתור כספים אבודים בחינם עם חברת מָנִיב. yayimages,
איתור כספים אבודים בחינם עם חברת מָנִיב/yayimages

כסף נותן לך חופש ואפשרות בחירה. אתה יכול להחליט איפה ואיך אתה רוצה לחיות כשיש לך הכנסה טובה ומשאבים כספיים. כשהמצב הכספי דחוק, אפשרויות הבחירה מצטמצמות וישנם דברים שאינך יכול להרשות לעצמך החדשות הטובות הן שבשנים האחרונות השיק משרד האוצר מנוע חיפוש לאיתור כספים אבודים השייכים לכם ונמצאים בחשבונות בבנקים, בבתי ההשקעות ובחברות הביטוח ובאדיבות חברת מָנִיב, נפרט עליהם בכתבה זו.

מה הם כספים אבודים?

מדובר בחסכונות פנסיונים וביטוחים שונים כמו ביטוחי חיים, קופות גמל, קרנות השתלמות ותוכניות פנסיה שונות שנצברו במהלך השנים. כספים אבודים כוללים את כל הכספים אשר נמצאים בבעלותכם ואינכם ידעתם על קיומם, ו/או שאינכם זוכרים היכן ממוקמים. על פי משרד האוצר מדובר בסכומים אשר נעים בין 10 ל-15 מיליארד שקלים! איתור כספים אבודים יעזור לכם למצוא את כל הסכומים המחכים לכם בכל אותם חסכונות, ביטוחים או חשבונות פתוחים מהעבר.

כיצד חברת מָנִיב יכולה לעזור לכם באיתור הכספים בחינם?

חברת מָנִיב קיימת משנת 2016. החברה מתמחה באיתור כספים אבודים, איתור ביטוחים ואיתור חשבונות בנק ותיקים. החברה עובדת עם מומחים בעלי ניסיון רב שנים בתחום הביטוח, הפנסיה והפיננסים, וכולם חדורי מטרה להעניק לכל לקוח את מלוא תשומת הלב הדרושה לו באיתור כספיו האבודים וניצול הכסף בדרכים בהם יבחר. באמצעות איתור הכספים תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי על כמות הכספים המחכים לכם וכיצד לנצל כספים אלו על פי הצרכים שלכם. אז מה הדרך הטובה ביותר לאתר את הכספים שלכם? היכנסו לאתר של מָנִיב, הזינו את הפרטים האישיים שלכם ושלחו את הטופס. אנשי המקצוע של מָנִיב יחזרו אליכם עם הערכה ראשונית אודות הכספים האבודים שלכם בחינם, ובמידה ותחברו בכך, החברה תבצע עבורכם איתור כספים יסודי בתשלום סמלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מה ניתן לעשות עם הכספים האבודים?

במידה ונמצאו סכומי כסף אבודים, סימן שקיימים לכם מספר קופות גמל, פנסיה וביטוחים שונים ומומלץ לאחד אותם תחת חברה אחת כדי לחסוך דמי ניהול מיותרים. כמו כן, ניתן למשוך, בתנאים מסוימים, את הכסף האבוד לחשבון הבנק שלכם וליהנות ממנו מבלי לחכות לגיל הפרישה. כמו כן, קיימים מסלולי השקעה שונים שיעזרו לכם לנצל את הכספים האלו בצורה יעילה וחכמה כדי להניב רווח עתידי.

אז מה עושים עכשיו?

אנו ממליצים לכל אזרחי ישראל לעשות סדר וארגון בכספים שלהם. הדרך הנכונה להתחיל היא לאתר את כל הכספים ותוכניות הביטוח, לעשות בהם סדר כדי לחסוך עלויות של דמי ניהול. מומלץ לבצע איתור כספים אבודים בחינם גם עבור בני משפחתכם ו/או בני משפחה שנפטרו, כי אין לדעת איפה מסתתר לו כסף אבוד.

במידה ומדובר בתהליך שנשמע לכם מעניין, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של מָנִיב בכתובת https://www.moneyv.co.il/ ולהשאיר את הפרטים שלכם בטופס. אנו מאחלים לכם בהצלחה באיתור הכספים האבודים שלכם!

בשיתוף חברת מָנִיב, בשיתוף חברת מָנִיב
  • עוד באותו נושא:
  • כסף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully