וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MB Cosmetic קליניקת בוטיק שמעוררת גלים בעיר טבריה

בשיתוף MB Cosmetic, בשיתוף MB Cosmetic

15.6.2020 / 16:07

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על אנשי המקצוע הצעירים והמבטיחים ביותר ברחבי ישראל, הגענו לעיר טבריה ולאשת קוסמטיקה צעירה, מעיין מאיר, בעלת קליניקה מובילה בשם MB Cosmetic

MB Cosmetic. יח"צ,
MB Cosmetic/יח"צ

השמועות מספרות כי נשים וגברים מכל רחבי הארץ נוהרים ל-MB Cosmetic כדי לעבור טיפולים תחת המכשור המתקדם, לכן גם מפיקה חברת המערכת קפצה לראות במה מדובר, היא חזרה מוקסמת מקוסמטיקאית צעירה מובילה בתחומה.

MB Cosmetic היא קליניקת בוטיק אשר פעילה כבר כשלוש שנים בעיר טבריה, מי שמנהלת אותה היא הבעלים מעיין מאיר שכבר צברה לעצמה ניסיון וקהל לקוחות גדול, כאשר לצידה אבנר בעלה שאחראי על הפיתוח העסקי של הקליניקה.

MB Cosmetic. יח"צ,
MB Cosmetic/יח"צ

מעין סיימה לימודי קוסמטיקה פרא רפואית במכללת MCC וכיום היא מתמחה באבחון מוקדם של פתרונות ובעיות עור.

ביחד עם צוות קוסמטיקאיות נוספות שעובדות תחתיה הן מעניקות טיפולים נוספים, טיפולי מזותרפיה, טיפול אנטי אייג'ינג בטכנולוגיות מתקדמות, טיפול באקנה, פוסט אקנה, טיפול פילינג עמוק, טיפול בפיגמנטציה סולארית, טיפול פוטאורג'ובינשיין וטיפול למיצוק העור ע"י RF/PF.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בנוסף הקליניקה מתמחה בהסרת שיער בלייזר מהמתקדמים בתחום, הסרת פטרת ציפורניים על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, עיסויים ועוד, כל זה במקום אחד.

חוות הדעת שלקוחות השאירו בעמוד הפייסבוק של קליניקת הבוטיק מספרות על מקום נקי ומסודר שמאופיין באווירה נעימה, יחס חם, מקצועיות ומחמאות על ידי הזהב של הקוסמטיקאיות במקום.

MB Cosmetic. יח"צ,
MB Cosmetic/יח"צ

ביקשתי ממעיין שתספר לי על הציוד שבו היא עושה שימוש ועל חלק מהטיפולים שבהם מתמחה, היא סיפרה: "אני משתמשת בכמה מכשירים, הראשי שבהם הוא מכשיר מבית פורמטק מהמתקדמים בשוק, בעזרתו הקליניקה מציעה הסרת כתמי שמש, נמשים, נימי דם עם תוצאות מיידיות.

"בנוסף הקליניקה מציעה מגוון טיפולי יופי וזוהר לאירועים מיוחדים. אחד הדברים שמייחדים את MB cosmetic זו העובדה שאנו מייחסים חשיבות רבה באבחון העור עם בניית תוכנית טיפולים מותאמת עבור כל לקוח".

הפגישה הראשונה עם מעיין נועדה לאבחון וייעוץ מקדים. בכל מקרה שמצריך בדיקה מקצועית נוספת, מעיין מכווינה את לקוחותיה לפגישה עם רופא עור כדי שיוכלו לשלב פתרון מתאים.

מכיוון שלי בעצמי יש מספר צלקות שכבר מזמן רציתי לטפל בהן, שאלתי את מעיין מה היא ממליצה עבורי, היא בחנה את העור וסיפרה: "בכל הנוגע לצלקות יש כמה טכנולוגיות שניתן להיעזר בהן, בראש ובראשונה מזותרפיה, מדובר בטיפול באמצעות מכשיר שכולל מחטים קטנות ודקות אבל אין מה לדאוג, הדקירות אינן כואבות כי אנו מאלחשות את המקום עוד לפני הטיפול. המחטים הורסות באופן מבוקר את החלק החיצוני של העור ומעודדות ייצור של תאי עור חדשים ובריאים".

טיפול נוסף שבו הקליניקה מציעה ומתמחה הוא שימוש הוא בפילינג עמוק המשיל שכבה של העור הפגום תוך מספר ימים בלבד.

המכון מתמקצע בטיפולי הסרת השיער בעזרת מכשיר לייזר מתקדם, אלו הביאו ל MB Cosmetic לא רק קהל של נשים אלא גם לא מעט גברים, על אופן הפעולה החדשנית מעיין סיפרה: "כיום ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בכל ימות השנה, גם על עור שזוף. יש לנו מד שיודע לאבחן את הסקאלה של צבע העור ופיגמנט כך שהלייזר לומד כיצד להתנהג אל כל צבע ומצב עור בנפרד".

MB Cosmetic. יח"צ,
MB Cosmetic/יח"צ

היתה לי פגישה מדהימה עם קוסמטיקאית מקצועית שתוך מספר שנים בודדות הספיקה לצבור מאחוריה ידע מרשים.

MB Cosmetic, קליניקת בוטיק מפנקת בעיר טבריה ועל מעיין מאיר קוסמטיקאית מדופלמת אני בטוחה שעוד נשמע בעתיד.

מבצע לקוראים: 20 אחוז הנחה על כל סוגי סדרת הטיפולים

אתר אינטרנט

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף MB Cosmetic, בשיתוף MB Cosmetic
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully