וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה נשות חיפה נראות צעירות מכפי גילן?

בשיתוף אדמס, בשיתוף אדמס

15.6.2020 / 14:57

אורלי רובינשטיין טל היא אשת האופנה המובילה בחיפה בשני העשורים האחרונים. נשים מכל רחבי צפון המדינה מגיעות אליה כדי לזכות בשירות סטיילינג אישי וכדי להיראות צעירות יותר

אדמס. נאוה זלצמן,
אדמס/נאוה זלצמן

אורלי רובינשטיין טל, ילידת בת גלים שובבה, היא אשת אופנה וחיפאית בנשמה. מזה 20 שנה היא משוטטת עם הבוטיק שלה - "אדמס" ברחבי העיר, בשבע השנים האחרונות היא ממוקמת במתחם "קסטרא".

אל שולחן מערכת "המומחים" הגיעו המון סיפורים על אורלי, החלטנו לשלוח את המפיקות שלנו לברר במי מדובר. קפצנו לחיפה, אל מתחם החנויות "קסטרא". בבוטיק המשפחתי והחם מצאנו נשים שהעידו על עצמן שהן צעירות ברוחן, אוהבות אופנה ומחבבות סוג אופנה צעיר ורענן. האווירה בחנות נהדרת, לקוחות מגיעות, מקבלות הדרכה וייעוץ מקצועיים, מדברות, מתייעצות ומבלות יחד.

גילינו שם פריטי אופנה מבתי אופנה מעולים, ללא מותגים מפוצצים. הכל נעשה ונאסף כאן בבחירה אישית מוקפדת ובטעם משובח. גם המחירים נעים בין 100 שקלים למבצעים הממוקמים בפתח החנות, לבין 1000 שקלים לפריטי יוקרה.

בחנות יש מבחר תיקים, חגורות, תכשיטים ונעליים ואקססוריז והמון פרטי אופנה משובבי עין ונפש.

אורלי היא יבואנית ותיקה מתורכיה ואיטליה. היא חורשת את סניפי "אימפריאל" ו"זבוב" כמו שאתם חורשים את הדרך מהסלון למטבח. רוב החנות מורכבת מייבוא אישי שלה וזה מבטיח את הטאץ' האישי והבחירה המדוייקת לקולקציה. לקוחות קבועות מגיעות מדי חודש כדי להתעדכן ולחדש את הארון.

המיקום ב"קסטרא" מאפשר אווירה אירופאית רגועה ורכישה אינטימית וסבלנית לעומת המולת הקניונים הרגילה בעיר.

לקוחה קבועה שפגשנו בחנות סיפרה: "כשהגעתי בפעם הראשונה, הספיקה לי הצצה מהירה לכיוון הנעליים והתיקים. הבנתי שכאן יש קו ייחודי ושטעמה האישי של אורלי הוא אקסקלוסיבי".
הבוטיק שוקק חיים במרבית שעות היום. נשים מדברות, מודדות, מתייעצות ויוצאות עם שלל שקיות. אורלי מעניקה חווית קניה עשירה בסטייל ובלתי נשכחת.

אורלי מספרת: "זה ההבדל בין קניה בבוטיק אישי, לבין קניה בחנות של רשת גדולה או רכישת בגדים באתר אינטרנט. אצלי הכל אישי, קרוב, מפנק. אני בוחרת להביא לחנות אך ורק את מה שאני מוכנה ללבוש. הטעם שלי מכוון לפריטים אופנתיים המיובאים מחו"ל, עבור נשים צעירות ונשים שאוהבות להתלבש צעיר, לא מצועצע מידי. בגדים שניתן ללבוש גם ביומיום ועם תוספת או מיקס שונה, ניתן ללבוש אותם גם באירועים מסוימים. חשוב לי מאוד שכל לקוחה תצא עם מה שמתאים לה. שלא תרגיש מחופשת. ההשראה שלי מגיעה מתצוגות אופנה בארץ ובעולם, ז'ורנלים בינלאומיים וסרטים ששמים דגש על אופנה עכשווית. אני בוחנת בעיון את התאמת הצבעים, הבדים, שמה לב איך הגזרות השונות יושבות על הכוכבות ההוליוודיות. אני חיה ונושמת אופנה".

פיתחת תהליך שירות ומכירה שונה בנוף החיפאי

"כשנכנסת אלי לקוחה, אני מתבוננת מה ישרת אותה, לומדת אותה. אני שואלת, מקשיבה, בוחנת לגבי התאמות צבעים וגזרות. סבלנות ואמפתיה הופכות את התהליך למקצועי נעים לשני הצדדים. אשמח לתת טיפים לגבי אופנה, שילובים והתאמות. לדוגמא, יש דרכים חדשות להפוך את הג'ינס שלך למעניין יותר".

בשיתוף אדמס, בשיתוף אדמס
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully