וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה שיודעת להביא לצלחת בשרים מעושנים מובחרים

בשיתוף Butcher Bar, בשיתוף Butcher Bar

15.6.2020 / 13:36

במערכת "המומחים" יש לא מעט מפיקים שמגדירים את עצמם כקרניבורים גדולים, כאשר מעת לעת מתחרים האחד בשני מי מגלה מסעדה בשרית איכותית שלא ביקרו בה קודם לכן

Butcher bar. יח"צ,
Butcher Bar/יח"צ

לפני מספר שבועות באחת מישיבות הצוות במערכת "המומחים", אחד מאותם מפיקים הפליג בתשבוחות על מסעדה שביקר בה בקריית טבעון, Butcher bar שמה. עורך המערכת החליט לשלוח מספר נציגים לתהות על קנקנה וזהו סיפורה של המסעדה.

Butcher bar היא מסעדה המתמחה בכל סוגי הבשרים, כאשר עושים מקום של כבוד בעיקר לנתחים מסוג אסאדו, סינטה, אנטריקוט, בריסקט, שורט ריבס (צלע טלה), פילה בקר, הודו אדום, הודו לבן (פסטרמות טריות), עופות שלמים וחזה אווז.

Butcher bar. יח"צ,
Butcher Bar/יח"צ

הייחודיות של המקום באה לידי ביטוי בעישון של כל אותם בשרים , תהליך שיכול לקחת בין 3 ל 8 שעות כאשר זה נעשה באמצעות גזעי עץ אלון בתוך מעשנה כאשר כל נתח מקבל יחס אישי ומיוחד.
קודם לתהליך האותנטי, כל הנתחים עוברים השרייה של 24 שעות במרינדה מיוחדת על מנת להשיג תוצאה מושלמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Butcher bar. יח"צ,
Butcher Bar/יח"צ

כאשר הגענו למסעדה מצאנו אותה מלאה בזוגות ומשפחות מכל הגילאים, אלכס ברמכר שסעד עם אשתו סיפר לנו, "הייתי פה בפגישה עסקית לפני שבוע ולאחריה מיד התקשרתי לאשתי ואמרתי לה שקבעתי לנו דייט במקום, מדובר במסעדה שמעניקה חוויה קולינרית אמיתית בזכות בשרים שעשויים בצורה שאני עוד לא נתקלתי בה בשום מקום אחר".

מי שמנהל את המסעדה הוא הבעלים מוסא מצליח, במשך למעלה מ 30 שנה הוא עוסק בעישון של בשרים אך רק לפני 3 שנים החליט לקחת את העניין צעד אחד קדימה כאשר פתח את ה Butcher bar, שאלנו אותו מי מבין כל הנתחים אהוב עליו מכל, לנו הוא סיפר: "הכי אהוב עלי הוא נתח אסאדו בקר מסוג 'בלאק אנגוס', מדובר באחד מסוגי הבקר המשובחים בעולם שמיובא מארגנטינה. למרות שאסאדו נחשב לבשר שומני, בנתח הזה כמעט ואין שומן ואני אוהב אותו מאוד".

Butcher bar. יח"צ,
Butcher Bar/יח"צ

הגיע זמן מבחן הטעימה שלנו, לשולחן הזמנו מנות פתיחה של חציל עם טחינה, כרובית שלמה, קרפצ'יו סלק, סלט השוק שמעוטר עם חצאי שקדים לבנים לצד רטבים תוצרת בית.

למנה העיקרית בחרנו מיקס של בשרים מעושנים כאשר המוביל בינהם היה האסאדו, מדובר במנת הדגל של המקום בליווי של בטטות ותפוחי אדמה, גם הם עברו צלייה במעשנה. בנוסף הגישו לנו את צ'יפס הבית עם תיבול מורכב ומיוחד, הצ'יפס טוגן בשמן שעושן קודם לכן.

על מנת ללגום משהו טוב בין ביס אחד לשני, הזמנו מספר בירות בוטיק מהחבית, אלכסנדר בלונד הישראלית וטוכר הלס שזו בירה גרמנית על בסיס חיטה.

כל המנות היו מרשימות מבחינת הגשה וגודל כאשר הטעמים היו מצויינים, רמת דיוק הצלייה היתה מרשימה וזו הפכה את הנתחים לעסיסיים וטעימים במיוחד.

Butcher bar. יח"צ,
Butcher Bar/יח"צ

המחירים? נוחים בהחלט, מיקס הבשרים 400 גרם ביחד עם התוספות עלה לנו בסך הכל 180 שקלים!

Butcher bar, גילינו מקום נעים ומזמין הכולל רחבה גדולה ומעוצבת בחוץ. למדנו כי ניתן להזמין ולערוך במסעדה אירועים פרטיים עד 250 אנשים כאשר כולם יכולים ליהנות מתפריט הבשרים המלהיב בליווי של מוזיקת רקע שקטה להשלמת החוויה.

בנוסף, בכל יום חמישי החל מהשעה 20:00 עד חצות המקום מקבל צורה של טברנה יוונית בליווי זמר ולהקה, עם מטעמים יוונים בנוסף לכל הבשרים המעושנים.

במקום נמכרים כריכים משובחים לאורך כל השבוע, מלחם תוצרת הבית עם כל סוגי הנתחים והמבורגר חלומי של 160 גרם.
המסעדה נמצאת תחת השגחת הרבנים הראשיים בישראל.

לבירורים והזמנות ניתן להתקשר למספרי הטלפון: 052-8981840
04-6138080, 052-4243161.

,Butcher bar מרכז זייד 1 קריית טבעון.

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Butcher Bar, בשיתוף Butcher Bar
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully