וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומוס ושווארמה אוסאמה - התחנה שלכם בצפון

בשיתוף חומוס ושווארמה אוסאמה, בשיתוף חומוס ושווארמה אוסאמה

15.6.2020 / 10:36

ליד תחנת הדלק במעיליא שוכת מסעדת חומוס ושווארמה המציעה חווייה קולינרית כזו ששווה ליסוע צפונה רק בשבילה

חומוס ושווארמה אוסאמה. יח"צ,
חומוס ושווארמה אוסאמה/יח"צ

בכל פעם שצוות המומחים שלנו מחליט לנסוע לצפון, ויש פעמים רבות כאלה בתקופה האחרונה, מתעוררת הצעה שאולי נעצור בדרך במעיליא. עושה רושם שכל הצוות כבר מבין היטב לשם מה יצאנו לדרך. החבר'ה רוצים לאכול ב''חומוס ושווארמה אוסאמה''. מדובר ביופי של מקום לחומוס ולשווארמה, שתיים מהאהבות הקולינריות הגדולות ביותר, של אנשי הצוות. אז אם כבר באנו, ישבנו ופתחו לנו שולחן, החלטנו שזה זמן טוב להגיש לגם את הממצאים.

חומוס טרי וחם, שווארמה הודו עסיסית, מבחר סלטים ענק שהוגש עם המנות ועוד מבחר בשרים על האש. בהחלט אנחנו יכולים לומר שזאת מסעדה על האש, אשר מציעה מגוון רחב של מנות טעימות במיוחד.

חומוס ושווארמה אוסאמה. יח"צ,
חומוס ושווארמה אוסאמה/יח"צ

מה עוד תמצאו שם? פרגיות, קבב ביתי, עוף בגריל, המבורגר, תיבול הבית, מנות חומוס, צ'יפס, פלאפל, חציל, קובה, אורז ועוד מבחר של שיפודים עם בשרים על האש. 'חומוס ושווארמה אוסאמה'' מעניקה לסועדים הרגשה של בית חם באווירה ים תיכונית. היא שוכנת במעיליא, בצמוד לתחנת הדלק, והריחות שבוקעים ממנה יגרמו לכם לעשות עצירה וליהנות מטעמים מגרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חומוס ושווארמה אוסאמה. יח"צ,
חומוס ושווארמה אוסאמה/יח"צ

ב''חומוס ושווארמה אוסאמה'' פותחים שולחן עם סלטים מעוררי תיאבון ולאפות חמות מהטאבון. ממשיכים עם מגוון שיפודים על האש ושווארמה שתגרום לכם ללקק את האצבעות. ההנאה מהחוויה מלווה בחיוך של בעלי הבית, אוסאמה ומרקוס, שישמחו למלא כל בקשה. אחת הלקוחות במקום, ליאת מק אמרה: "זאת השווארמה הכי טובה באזור. הגענו לפה מנהריה, אנחנו עוצרים לאכול פה בכל פעם שעוברים באזור. עם סלטים טריים ושווארמה מצוינת, אני ממליצה בחום. האוכל חם וטעים, סלטים טריים ושירות מעולה. נהנינו מאוד''.

חומוס ושווארמה אוסאמה. יח"צ,
חומוס ושווארמה אוסאמה/יח"צ

המסעדה יכולה להכיל 32 סועדים עם שמונה שולחנות, ועוד שתי שולחנות בחוץ. המנות מוגשות עם סלטים לבחירה חופשית, חומוס טרי וחם, אשר מדי שעה מוכן מחדש. כמו כן אפשר גם להזמין טייק-אוואי. בימי שישי המקום מציע שווארמה עגל ובשאר השבוע שווארמה הודו.

לפייסבוק

מייל: markos.bshara@gmail.com

להזמנות: 04-9977120

כתובת: מעיליא, צמוד לתחנת דלק

שעות פעילות:
ראשון עד שבת: 8.00 - 19.00

בשיתוף חומוס ושווארמה אוסאמה, בשיתוף חומוס ושווארמה אוסאמה
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully