וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את כמו השקט

בשיתוף המרכז לעיסוי תאילנדי, בשיתוף המרכז לעיסוי תאילנדי

15.6.2020 / 9:42

סגר הקורונה ניתק אנשים רבים מחוויית העיסוי שהם כה זקוקים לה כדי להתנתק מכאבי היום יום. כעת המרכז לעיסוי תאילנדי חוזר - ובגדול

המרכז לעיסוי תאילנדי. יח"צ,
המרכז לעיסוי תאילנדי/יח"צ

הגיע הזמן שתשכחו מכאבי גב, עייפות וכל בעיה אחרת. לאור הפתיחה המחודשת של מכוני העיסוי בארץ, צוות המומחים שלנו חזר לשטח על מנת לבחון באיזה מקום תזכו לקבל את הטיפול הטוב ביותר עבורכם, ומצא כי ב''מרכז לעיסוי תאילנדי'' תרגישו כמו חדשים ורעננים. הבעלים של המקום הוא ברי סלוצקי, אשר התגורר בתאילנד שנתיים, שם גם הכיר את אשתו, סאויטרי קמזאן, תרפיסטית. משם הגיע הרעיון לפתוח מקום בארץ שיעניק מסאז' תאילנדי אותנטי.

במקום תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים כמו טיפולי גוף הניתנים על ידי מטפלות מקצועיות ומנוסות. בין הטיפולים של ''מרכז לעיסוי תאילנדי'' תמצאו כמובן עיסוי תאילנדי מסורתי, עיסוי שמנים מרגיע, עיסוי רגליים, עיסוי גב כתפיים, רפלקסולוגיה ועיסוי תאילנדי משולב עם שמנים. במרכז תזכו לקבל עיסוי מתרפיסטיות תאילנדיות, מומחיות בתחום העיסוי התאילנדי, אשר נותנות שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח.

המרכז לעיסוי תאילנדי. יח"צ,
המרכז לעיסוי תאילנדי/יח"צ

עידו ראובן, אחד המטופלים, סיפר לנו: "עברתי את העיסוי הכי טוב שיש. תחרות יחידה למקום הזה זה 10 שעות טיסה מכאן. הרגשה כייפית. גן עדן. נקי, גדול, מסודר ושירות מקצועי ואדיב. חוויה בלתי נשכחת. הגעתי עם כאבים נוראיים ועזרו לי כל כך, אני מאוד ממליץ על המסאז' מיקס, מדהים ממש כמו בתאילנד. ענה על ציפיותיי ואף מעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המרכז לעיסוי תאילנדי. יח"צ,
המרכז לעיסוי תאילנדי/יח"צ

הבעלים, ברי סולצקי, הוסיף: "בתקופת הקורונה המקום היה סגור, לקוחות רצו להגיע אבל היינו סגורים. אנשים שרגילים לחיות על מסאז' השתגעו אחרי חודשיים בבית, לקוחות סיפרו לי שהיה להם קשה מאד. נאצלנו לחכות כמו כולם, אבל כאשר פתחנו את המקום שוב, אחרי שקיבלנו את האישורים, הלקוחות חזרו בגדול, החלו לחזור לטיפולים, התגעגעו למקום. כרגע יש התאוששות לעומת התקופה הקשה כי אנשים רוצים לפנק את עצמם".

המרכז לעיסוי תאילנדי. יח"צ,
המרכז לעיסוי תאילנדי/יח"צ

בימים אלו ''מרכז לעיסוי תאילנדי'' יצא במבצע של 10 אחוז הנחה על כל הטיפולים, כדי להקל על אנשים בעקבות הקורונה. במרכז מקווים שהתיירות תחזור בהקדם: "זה משהו שנפגע בקורונה ומשפיע עלינו. תיירים שהיו אצלנו לא יכולים להגיע כרגע, אבל אנחנו מאמינים שהקהל המקומי ימשיך את ההתאוששות המהירה שלו ויחזור אלינו לעשות עיסויים''.

המרכז לעיסוי תאילנדי. יח"צ,
המרכז לעיסוי תאילנדי/יח"צ

במרכז לעיסוי תאילנדי יש שבעה חדרים, שני חדרים זוגיים וחדר פרטי גדול לעיסוי רגליים. החדרים מחולקים לאזורים, אטומים לגמרי ונקיים מאוד. כל מי שנמצא בחדר מקבל מסאז', שומע מוזיקה נעימה ומתנתק מהעולם ללא רעשי רקע.

להזמנות: 03-7733079
בן יהודה 49 בתל אביב
שעות פתיחה:
ימים א' עד ו' בין השעות: 10:00 - 20:00.
יום שבת בין השעות: 12:00 - 20:00.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף המרכז לעיסוי תאילנדי, בשיתוף המרכז לעיסוי תאילנדי
  • עוד באותו נושא:
  • עיסוי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully