וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו מאמא

בשיתוף שוגה מאמא, בשיתוף שוגה מאמא

15.6.2020 / 8:20

אחרי שנה של פיתוח המותג אונליין וחינוך הקהל פתחה מילי דהן חנות של שוגה מאמא בקניון ראשונים בראשון לציון. כעת מציעה החנות הנחות מיוחדות

שוגה מאמה. אלי זנתי ודור בורכוב,
שוגה מאמא/אלי זנתי ודור בורכוב

בין שלל החנויות והביתנים בקניון עזריאלי ראשון לציון צד את עינו של צוות המומחים שלנו ביתן אחד מיוחד שכולו מיועד לבגדי ים עבור נשים במידות גדולות, נשים רזות גברים וילדים. מי שעומדת מאחורי הביתן של SUGA MAMA היא לא אחרת מאשר מילי דהן שחקנית ודוגמנית Plus Size. מדובר באשת עסקים פורצת דרך, מובילת דעת קהל בשנים האחרונות ומייסדת המותג Suga Mama Swimwear.

שוגה מאמה. אלי זנתי ודור בורכוב,
שוגה מאמא/אלי זנתי ודור בורכוב

מילי דהן פתחה את המותג לפני שנה, כאשר הביתן שלה בראשון לציון נחנך ממש לאחרונה, עם פתיחת הקניונים מחדש. בשנה החולפת דהן תפעלה את העסק המרשים שלה ברשתות החברתיות: יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק, זום והרצאות. עבורה זאת היתה שנת החינוך של קהל הלקוחות שלה.

"חינכתי את הקהל מחדש" היא סיפרה לנו. "לצורך הענין, פתחתי עסק של בגדי ים למידות גדולות, הייתי בבידול כי תפסתי את הנישה הזאת. עד שהגעתי לעזריאלי ראשונים, היתי רק במכירות אונליין. ראיתי את כמות השוק המטורפת בארץ ובעולם ואז החלטתי שאני פותחת את המידות לכל המינים והמידות הדרושות. נשים חושבות שאני מוכרת בגדי ים אבל אני מוכרת להן את הביטחון שלהן מחדש, המסגרת היא רק בגדי ים''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוגה מאמה. אלי זנתי ודור בורכוב,
שוגה מאמא/אלי זנתי ודור בורכוב

צריך הרבה אומץ בשביל לעשות צעד כזה. מה דעתך?

"החלטתי לשבור את שלטון הרזון פה. כל הקומה מסביבי בקניון הן עבור מידות רזות, לקוחות מביטים על הביתן שלי והם בשוק. כיום, כאישה חזקה, אני מבינה איזו דרך הייתי צריכה לעבור כדי להגיע להיות מובילה בתחומי, אבל כמו לסוף טוב גם אצלי זה לא היה פשוט בכלל. זלזלו, פגעו, העליבו, החרימו וסגרו בפני אלפי דלתות. כל הדרך הזו הייתה רצופה מכשולים והיום, מתוך תובנות אישיות שלי ושבירת תקרת הזכוכית, בניתי את עצמי כמותג חזק שהולך לפני. אני כל הזמן חוזרת ואומרת אם אני הצלחתי לנצח כנגד כל הסיכויים גם אתם יכולים".

שוגה מאמה. אלי זנתי ודור בורכוב,
שוגה מאמא/אלי זנתי ודור בורכוב

במהלך חודש יוני בגדי הים של שוגה נמכרים בהנחה של עשרים אחוזים מהמחיר הרגיל. כמו כן תזכו ל100 ₪ הנחה על כל רכישה מעל 500 ₪, על כל בגדי הים של שוגה מאמא ושוגה דאדא במידות S-6XL

כל קולקציית 2019 ב299₪ ש"ח בלבד עד גמר המלאי כולל גברים ובקרוב תצא קולקציה חדשה לכל המשפחה ולכל המידות כולל לרזות..

שוגה מאמה. אלי זנתי ודור בורכוב,
שוגה מאמא/אלי זנתי ודור בורכוב

הקיץ רק הגיע אבל Suga Mama Swimwear של מילי דהן כבר רשמה סולד-אאוט תוך שלושה שבועות בעקבות העובדה שאנשים זקוקים לאופנה הזאת כיום. בכל קיץ דהן מחדשת שתי קולקציות וכעת היא חידשה כבר ארבע. "הבאתי את ארצות הברית לישראל" סיכמה מילי דהן שב-3/7 - 2 תערוך אודישנים לאופנת בגדי הים לכלל המגדרים בארץ.

לאתר

לפייסבוק

אינסטגרם

טלפון: 050-2266546 / 050-3046473.
כתובת: קניון עזריאלי ראשון לציון, שדרות נים 2.

שעות פתיחה:
ימים א'-ה': 09:30-22:00
יום שישי: 09:00-15:45
מוצ"ש: חצי שעה מצאת השבת ועד 23:00

בשיתוף שוגה מאמא, בשיתוף שוגה מאמא
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully