וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעל הכוכבים, מעל העננים היה עצום"...

בשיתוף פאראדייב, בשיתוף פאראדייב

14.6.2020 / 16:19

הכותרת לקוחה משיר של להקת גזוז, אך מי שגילתה כי המציאות יכולה להיות מעבר לשיר היא אחת המפיקות של חברת מערכת "המומחים", לאחר שקיבלה מתנת יום הולדת 30 מבן זוגה, צניחה חופשית

פאראדייב. יח"צ,
פאראדייב/יח"צ

כבר כמה ימים שחברת המערכת מספרת נרגשת כולה על ההפתעה שציפתה לה, כאשר נסעו היא ובן זוגה אל חוף הבונים ולא היה לה מושג כי תוך כמה דקות תרגיש בעננים תרתי משמע - לאחר שבן זוגה העניק לה צניחה חופשית במתנה.

עוד היא סיפרה כי מועדון הצניחה הגדול והוותיק בארץ חוגג יום הולדת גם הוא, 20 שנה, מבחינת עורך המערכת זו היתה סיבה מספיק טובה לכתבה, לכן מספר מפיקים יצאו לשטח לבדוק איך בדיוק חוגגים שם יום הולדת.

מועדון הצניחה פרדייב הוקם בשנת 2000 באחד המקומות היפים ביותר לצניחה חופשית בעולם, מעל רצועת חופי הטורקיז שלמרגלות רכס הכרמל מול חוף הבונים. לאורך השנים תחת המועדון צנחו אלפי אנשים צניחות חופשיות כאשר הוא מיצב את עצמו כמועדון המוביל בישראל ואחד מהמובילים בתחומו בעולם.

פאראדייב. יח"צ,
פאראדייב/יח"צ

המועדון הידוע בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים והמחמירים הבאים לידי ביטוי ברמת הבטיחות והביטחון של הצונחים והצוות המקצועי כולו שכולל 100 איש, החל מהטייסים ומדריכי הצניחה, מקפלי המצנחים וצוות הקרקע, טכנאים, צלמים ועורכי הוידאו של המאורע.

מועדון הצניחה שוכן בלב שמורת הטבע של חוף הבונים כשלצד הנוף המרשים ניצב לו מבנה מרשים לא פחות שנחנך לפני 5 שנים, הוא כולל מרכז מבקרים, האנגר למטוסים, משטחי אימון ותרגול ומוזיאון למטוסים היסטוריים כשהוותיק בהם הוא מטוס שנבנה בראשית המאה האחרונה של האלף הקודם.

המבנה תוכנן בקפידה במיוחד עבור הצונחים ובני משפחותיהם והוא משתלב בטבעיות בנוף השמורה הייחודי שאף זכה בפרס אות העיצוב לאדריכלות.

כאשר הגענו למועדון פגשנו בדן רגב, בן 25 שזה עתה נחת לאחר צניחה משלו. הוא סיפר לנו, "וואו, זאת חוויה מטורפת, אני כבר סוגר את הצניחה הבאה. עלינו לגובה של ארבעה קילומטר, טסנו למטה בנפילה חופשית של כמעט דקה במאתיים קמ"ש ואז עוד שבע דקות בגן עדן בהתבוננות על הנוף הכי פסיכי שראיתי בחיים. אני לא מצליח למחוק את החיוך מהפנים".

כאשר אספנו חומר רקע לכתבה, למדנו כי הדבר שממנו הכי הרבה חוששים הוא עניין הבטיחות. על כך ענה לנו זיו כוכבא, סמנכ"ל התוכן של פרדייב ומדריך צניחה עם למעלה מ 7000 צניחות, "אנחנו לא חוסכים משאבים ולא מתפשרים כשמדובר בבטיחות וזאת לצד הרגישות וההכרה שצניחה חופשית היא חוויה מיוחדת במינה, לכן אנו עושים מאמצים על מנת שהלקוחות יחוו אותה בצורה הכיפית והבטיחותית ביותר. אז לפני הכל כדאי לוודא שאתם פונים למקום הבטוח והמנוסה בישראל כדי שחווית הצניחה תהיה מדהימה, מוצלחת ומרגשת.

"יש לנו את המדריכים המקצועיים והמנוסים בעולם והטובים ביותר בארץ. המדריכים במועדון בעלי רקע של הדרכת צניחה חופשית ומבצעית בצה"ל והכשרה בבתי ספר בינלאומיים מתקדמים למקצועות צניחה חופשית".

המדריכים מייצגים את נבחרות ישראל השונות בצניחה חופשית ומחזיקים בכל המקומות הראשונים באליפויות צניחה חופשית בארץ. בנוסף, מדריכי פרדייב משתתפים בתחרויות בין לאומיות ובעלי ניסיון עצום בקנה מידה בינלאומי, למדריך הכי מנוסה במועדון יש למעלה מ24 אלף צניחות, זה לא פחות ממדהים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פאראדייב. יח"צ,
פאראדייב/יח"צ

ומה לגבי מחירים?

לרגל חגיגות יום ההולדת 20, מועדום הצניחה יוצא במבצע שבו כל מי שנולד בשנת 2000 כמו המועדון, זכאי ל 30% הנחה.

בנוסף פארדייב שמציעה חבילות צניחה במחיר מטורף של 850 שקלים בלבד, כאשר למעשה מנגישה במחיר עממי את עולם הצניחה לציבור הרחב. הספורט שנתפס עד לא מכבר כחוויית אקסטרים, נמצא היום בהישג ידו של כל אחד במרחק של פחות משעה מגוש דן.

אז מה עושים כדי להתחיל לעבוד, פשוט תרימו טלפון, פארדייב, השמורה האווירית. פתוח כל יום מזריחה עד שקיעה בתאום מראש
04-639-1068

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פאראדייב, בשיתוף פאראדייב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully