וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''עמרני - חומרי בניין'' - פנינה של חנות ברמת השרון

בשיתוף עמרני חומרי בניין, בשיתוף עמרני חומרי בניין

14.6.2020 / 16:03

בכל עיר יש מוסד, כזה שכולם מכירים, ותיקי העיר והצעירים. עמרני חומרי בניין הוא ללא ספק ה-מוסד בתחום חומרי הבניין, אספקה טכנית ואביזרים לבית ברמת השרון

עמרני חומרי בניין. יח"צ,
עמרני חומרי בניין/יח"צ

אז מה הופך את החנות עמרני חומרי בניין לכל כך מיוחדת? מדובר בעסק משפחתי שהוקם לפני יותר מ- 25 שנה על ידי אבי עמרני, ומנוהל ביד רמה על ידי המשפחה. כבר בכניסה לחנות מרגישים את האווירה המשפחתית החמה, הרצון לסייע, לייעץ וללוות עד שתהיו מרוצים.

בעמרני חומרי בניין יודעים לתת את כל הפתרונות לצרכן הפרטי וגם לקבלנים הגדולים. מדהים לראות איך בדקה אחת הם נותנים שירות ללקוח שרוכש גומייה לברז שעולה 3 ש"ח מצד אחד, ומצד שני קבלן רוכש שירותים ומוצרים במאות אלפי שקלים, כאשר שניהם מקבלים את אותו יחס ויוצאים מרוצים עם חיוך. אבי עמרני, הבעלים, אמר: "אנחנו פה זמן רב כל כך, שלא פעם יוצא לי לראות אבא שמגיע עם הבן הקטן לרכוש כמה מוצרים לבית, ואחרי שנים אותו ילד הופך לאבא ומגיע עם הבן שלו לרכוש אצלנו. שמע, אותי זה מרגש".

אבי ובן עמרני. יח"צ,
אבי ובן עמרני/יח"צ

צוות המומחים סייר בחנות ומצא פשוט הכל: החל ממכירת כלי עבודה וציוד טכני כמו אינסטלציה ) צינורות, מחברים, ברזים ועוד), מוצרי גבס ואקוסטיקה ( לוחות גבס, צמר זכוכית, ברגי גבס ועוד), חומרי איטום, חומרי הדבקה וחומרים לתעשיית העץ והפלסטיק, חומרי בניין (טיט, חול, מלט, חצץ, בלוקים, ברזל ועוד), מוצרי ברזל , גינון, כלי עבודה, צבעים ממיטב היצרנים (טמבור, יעקובי, נירלט ועוד), ביגוד (בגדי עבודה, נעלי עבודה, נעלי בטיחות, דגמחים, סרבלים, חליפות בטיחות ועוד), חשמל, טפטים, פרקטים וחומרי ניקוי. בעל המקום מעניק גם שירותי טרקטור, פינוי פסולת של בנין, עבודות בובקטים, עבודות עפר, שירותי מנוף עם זרוע או רמפה וכדומה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עמרני חומרי בניין. יח"צ,
עמרני חומרי בניין/יח"צ

אחת מלקוחות החנות, שהבינה שאנחנו עושים כתבה פנתה אלינו: ''אני רוצה להודות לצוות של אבי על שירות אדיב, מתן ייעוץ והכוונה בעת הקנייה. הם זמינים בכל עת ותמיד מאוד נחמדים. נהניתי לרכוש אצלם ובוודאות אחזור גם בעתיד. הם העניקו לי שירות יעיל, מקצועי ומהיר. בייחוד בתקופת הקורונה הבעייתית, דאגו לספק לנו הכוונה טלפונית ושירות שמגיע עד פתח בית הלקוח, אני מאוד מרוצה וממליצה בחום".

הבעלים, אבי עמרני, הוסיף: "כאשר לקוח מגיע לחנות הוא מקבל ליווי במהלך השיפוץ: מה הוא צריך, כיצד צריך לבצע, אספקת חומרים ועוד. אנו מעניקים ליווי מקצועי ומענה טלפוני אפילו ברמת הדרכה להחלפת סיפון בבית והכל ברמת מחירים של קבלן".

הנתינה של אבי עמרני לקהילה לא באה לידי ביטוי רק בחנות אלא גם מעבר. כך למשל, בתקופת הקורונה ''עמרני - חומרי בניין'' תרמו מסיכות לבית חולים סורוקה, כמו כן תרמו חולצות להרבה מוסדות כמו בתי ספר (הכפר הירוק), הוסטלים וכדומה. החל ממוצרי אחזקה, פנאי ועד חולצות.



פייסבוק

מייל: amrani882@gmail.com

טלפון: 03-5475462
052-6456632

כתובת: הנצח 2 רמת השרון.
שעות פעילות
6.00- 19.30
שישי: 6.00 - 15.00

בשיתוף עמרני חומרי בניין, בשיתוף עמרני חומרי בניין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully