וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא עוד מוסך, זאת משפחה

בשיתוף ליעד שירותי רכב, בשיתוף ליעד שירותי רכב

14.6.2020 / 14:34

במסגרת כתבות התחקיר של מערכת "המומחים" אודות עולם המוסכים, הגיעה לאוזננו שמועה על מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה, שעבר שריפה גדולה לפני כשנתיים וחצי, אך השתקם במהרה בזכות הכוח ותמיכה של עשרות לקוחות נאמנים, "מוסך ליעד" בסמוך למודיעין

ליעד שירותי רכב. יח"צ,
ליעד שירותי רכב/יח"צ

קפצנו למקום ללמוד על מי שמגדירים זאת כמשפחה ולא עוד מוסך.

מוסך ליעד שירותי רכב בהנהלת עודד הרטי, הוא מוסך מורשה משרד התחבורה, המתמחה במכונאות כללית לכל סוגי הרכבים, בין יתר השירותים שהמוסך מעניק אפשר למצוא טיפול שנתי לרכב, הכנה והעברת טסט, דיאגנוסטיקה, מיזוג אוויר כולל גז חדש, טיפול ברכבים היברידיים וחשמליים ורכבים באחריות יצרן, טיפולי פחחות, ובמידת הצורך הענקת רכב חלופי ואפשרות לאיסוף מבית הלקוח.

כאשר הגענו למוסך פגשנו בחדר ההמתנה מספר לקוחות שיספרו לנו מדוע בחרו להגיע לפה. אמיר אסרף: "אמינות ועוד אמינות, יחס ומחיר. המוסך ברמה גבוהה מאוד, כאדם המבין ברכבים הגעתי מספר פעמים עם הרכבים שברשותי וקיבלתי פה עבודה מקצועית עם מחיר נוח ובניגוד למקומות אחרים, לא ניסו לדחוף לי חלקים שאני לא צריך".

ליעד שירותי רכב. יח"צ,
ליעד שירותי רכב/יח"צ

לקוח נוסף, מיכאל שלום, העיד, "אני זה הלקוח הקשה, בעבר טיפלתי ברכבים שלי במוסך בירושלים ואני יודע מתי עובדים עלי, פעם אחת הגעתי למוסך ליעד עם תקלה ברכב וקיבלתי מחיר הגון עם שרות מקצועי, ללא תוספות מיותרות ומאז אני פה".

עודד מחזיק בהסמכה מקצועית לניהול מוסך, הוא מתמיד לצאת להסמכות נוספות קורסים והשתלמויות כדי להישאר עדכני כל הזמן בשינויים בתחום, בעיקר בכל הנוגע לרכבים חשמליים והיברידים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ליעד שירותי רכב. יח"צ,
ליעד שירותי רכב/יח"צ

מי שנמצאת שם כיד ימינו ומנהלת את המוסך יחד איתו היא בת זוגתו סיון. לשניהם יש לב רחב מאוד. השנה החליטו בני הזוג להעניק תמיכה וליווי לתלמידים מבתי ספר שונים במודיעין שנמצאים לפני נשירה מהלימודים בגלל קשיים שונים. על כך עודד סיפר לנו, "אנחנו משמשים עבורם כמנטורים, לכן במסגרת של פעם בשבוע כחלק מהבגרויות שלהם, הם מגיעים למוסך ולומדים לעבוד עם הכלים. הלמידה והעבודה, תחושת התרומה שלהם והאופן בהם הם מועילים ומרגישים רצויים ושייכים, מעניקים להם העצמה רגשית ואישית, כך עולה הביטחון האישי שלהם".

"בילדותי אני הייתי שם, במקום שלהם" סיפר לנו עודד בהתרגשות, לכן עבורו מדובר בסוג של תיקון.

ליעד שירותי רכב. יח"צ,
ליעד שירותי רכב/יח"צ

מוסך ליעד מורכב משמות הילדים של עודד: ליאור, דניאל, עמית ויובל, מצאנו אותו כמוסך משפחתי וחמים שבו מקפידים על אמינות, שירות אדיב, איכות חומרים וחומרי חילוף לכל סוגי הרכבים, על פי כל התקנים הקפדניים ובמחירים נוחים.

לבירורים והזמנות:

050-5477869
058-5477869

עמוד הפייסבוק

בשיתוף ליעד שירותי רכב, בשיתוף ליעד שירותי רכב
  • עוד באותו נושא:
  • מוסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully