וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים למכור את המוצרים ברשת? תצלמו אותם נכון

בשיתוף StudioX, בשיתוף StudioX

14.6.2020 / 14:03

בעלי מוצרים וחנויות הבינו מזמן שפלטפורמת המכירה הדיגיטלית מאפשרת להם לפרוץ גבולות. אלו שפועלים נכון נהנים ממכירות על בסיס יום יומי ומצליחים להגיע לכל העולם. איך הם מצליחים לגרום ללקוחות לקנות דווקא מהם? פנינו אל StudioX ושמענו מהם על חשיבות הוויזואליות

פקשוט. יח"צ,
פק שוט/יח"צ

תקופת הקורונה הדגישה יותר מכל את המעבר לעולם הדיגיטלי. מצד אחד עסקים רבים אימצו פעולות שאפשרו להם לעלות במהרה לרשת ולמכור את שירותיהם ומוצריהם. מצד שני הצרכנים החלו להיפתח ליותר פלטפורמות והחלו להרגיש טבעיים יותר בזירת הקניות ברשת. כמו בכל תקופה, חלק מהעסקים הצליחו לפרוח וחלק מצאו עצמם משקיעים מאמצים רבים ללא הצלחה רבה. ההבדל בין הצלחה לחוסר הצלחה יכול לנבוע משלל סיבות ואחת מהן היא - וויזואליות.

המשימה - לגרום לגולשים לעצור ולהתעניין במוצר

בכל רגע נתון הגולשים חשופים לגירויים ויזואליים רבים. ההחלטה האם להמשיך להתעניין בדף זה או אחר לוקחת לא יותר מחמש שניות בלבד והיא נעשית לרוב באופן שאינו מודע. המשימה של העסק היא לא רק להצליח להוביל את הגולש לדף בו מופיע המוצר, אלא גם לתפוס את תשומת ליבו ולגרום לו לרצות להישאר, להתעניין, לקרוא עוד על תכונות המוצר וכמובן, לבצע רכישה.

בעלי עסקים אשר רוצים לגדול ולהציג את מוצריהם באינטרנט, דרך אתר האינטרנט הפרטי או פלטפורמות כמו אמזון, אטסי, איביי ואחרות, חייבים להבין כיצד הגולשים מתנהגים ומה הופך אותם בסופו של דבר לקונים. הנראות הוויזואליות של המוצרים שמוצגים לגולש מהווה את אחד הגורמים המשמעותיים בקבלת ההחלטות.

גולש אשר מתעניין במוצר מסוים יבדוק קודם כל את המראה שלו ורק אם הוא ימצא חן בעיניו הוא ימשיך לקרוא על מאפייני המוצר. עסקים צריכים להבין שזה הסדר: קודם הגולשים מסתכלים על התמונה ואחר כך נכנסים השיקולים הנוספים ובהם היכולות שלו והעלויות. צילום מוצר נכון יעשה את ההבדל בין מכירה לעוד חנות ברשת.

ויזואליות מנצחת

חנויות מצליחות ברשת תודות לוויזואליות מנצחת. הצגת המוצר בדרך הנכונה, שמדברת לגולש ומתארת לו מה נמצא לפניו, היא הדרך להגיע לליבו. צילום מוצר הוא מזמן לא צילום במכשיר הנייד ואפילו לא צילום מוצרים על משטח לבן. הגולשים לא מצפים לראות תמונה אומנותית של המוצר אלא להבין איך הוא נראה באמת. הם רוצים את החוויה הקרובה ביותר למגע וזאת למרות שהם צופים בתמונה בלבד.

ב- StudioX מספקים פתרונות יעילים לאתרי מסחר. בסטודיו מבצעים צילומי מוצרי פקשוט וצילומים ב-360 מעלות. צילום פקשוט הוא צילום האריזה שמטרתו היא להציג את המוצר בצורה ברורה, כפי שהוא ולרוב על רקע לבן. צילום זה תואם לדרישות של אמזון להעלאת תמונות: של המוצר בלבד וללא תוספות גרפיות שלא קשורות אליו.

כדי להצליח לבלוט על רקע הדרישות האלו מקפידים בסטודיו על יצירת תמונות חדות, מושכות כשהעמדה נכונה, תאורה מדויקת וציוד מתוחכם מביאים לתוצאה שהגולש רוצה להסתכל עליה. ככל שהגולש מתעכב על התמונה יותר, כך הוא מתחבר אליה וימשיך להסתכל גם על התמונות הבאות, שמציגות את המוצר מזוויות שונות ויסבירו עוד על השימוש בו.

צילום מוצרים 360 מעלות הוא הדרך החדשה לתפוס את תשומת הלב של הגולש. זוהי הדרך לתת את התחושה הכי קרובה למוצר כשהגולש יכול להתעכב על התמונה ולסובב את המוצר כדי לראות אותו מזוויות שונות שלו. כדי ליצור את החוויה הוויזואלית מצלמים בסטודיו 24-40 תמונות של המוצר ומעבדים אותן לפרזנטציה אחת שנשלטת על ידי הגולש. עסקים שהציגו את התמונות שלהם מכל זווית ובחוויה אינטראקטיבית דיווחו על עלית מכירות של כ 30% בממוצע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הסטודיו שיוביל אתכם קדימה

ההצלחה במכירות ברשת דורשת עבודה נכונה והיא אף פעם לא מתרחשת מעצמה. היא דורשת מהעסקים להיות עם אצבע על הדופק, להבין את הקהל ולדאוג למראה ויזואלי שיוצר התעניינות. אין זה משנה אם הגולש נתקל במוצר באתר הפרטי, ברשת החברתית או באתרי המכירות השונים, דבר אחד משותף לכל הזירות, הנראות צריכה להיות הטובה ביותר. StudioX מכירים היטב את הדרישות של הגולשים ויודעים כיצד ליצור נראות שמוכרת. בסטודיו מבצעים צילום מוצר, צילום פקשוט, צילום תכשיטים וצילומי 360 מעלות ומביאים ידע רב בעולם הטכנולוגי וניסיון בצילום לאמזון ושלל זירות המסחר.

בשיתוף StudioX, בשיתוף StudioX
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully