וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רמי לוי" של עולם הרהיטים

בשיתוף אלוף המזרנים, בשיתוף אלוף המזרנים

14.6.2020 / 13:31

זו תקופה ארוכה שעורך מערכת "המומחים" מקבל אינספור בקשות ובעיקר המלצות לכתוב על בית עסק שחולל מהפכה בישראל, "אלוף המזרונים"

אלוף המזרונים. יח"צ,
אלוף המזרונים/יח"צ

אם השם אלוף המזרונים מצלצל לכם מוכר אתם בוודאי יודעים את הסיבה, אך אם במקרה עדיין לא יצא לכם להכיר, הכתבה הזו היא בגדר קריאת חובה. מפיק חבר המערכת קפץ לרחוב החרושת 7 ברמת השרון, הוא חזר נפעם ממחירים חסרי תקדים על מגוון עצום של מזרנים ורהיטים לבית.

"אלוף המזרונים" הוא אחד מבתי העסק הוותיקים ביותר במדינת ישראל, הוא הוקם ב 1973 והוא מנוהל עד היום על ידי הבעלים שי רחמים.

אלוף המזרונים. יח"צ,
אלוף המזרונים/יח"צ

בתחילת הדרך היה מדובר בנגרייה קטנה, לאורך השנים זו התפתחה והיום אפשר להגיד בלי כל בעיה כי מדובר באימפריה אחת גדולה. ביחד איתי הסתובבו באולם התצוגה עשרות אנשים, כולם שמרו על הכללים החדשים בעקבות משבר הקורונה, מסכה על הפנים ושמירת מרחק של שני מטרים האחד מהשני, מדי פעם קלטתי בזווית העין כמה מהם תופסים את הראש עם הידיים כלא מאמינים, מדובר בחגיגה של מוצרים איכותיים במחירים סופר זולים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלוף המזרונים. יח"צ,
אלוף המזרונים/יח"צ

ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם כמה לקוחות אקראיים, משפחת כהנא הגיעה לכאן כל הדרך מחיפה, אם המשפחה נורית סיפרה: "לפני שנתיים רכשנו פה סלון גדול ופינת אוכל מהודרת, זה לא רק המחיר הנוח אלא גם השירות האדיב והמהיר, למחרת הרכישה כל הציוד הגיע אלינו הביתה ועד היום אנחנו מרוצים. היום הגענו כדי לרהט את הדירה של הבת שלנו שעברה להתגורר בהרצליה".

אלוף המזרונים. יח"צ,
אלוף המזרונים/יח"צ

גם דוד אלקובי הגיע לפה ממרחקים, כל הדרך מבאר שבע ועל כך הוא סיפר לי: "כשיש מקום טוב, אמין וזול אז המרחק לא משחק תפקיד, אני מכיר את "אלוף המזרנים" לאורך שנים, מעולם לא התאכזבתי מהשירות או מאיכות המוצרים השונים. היום הגעתי כדי לקנות מזרון חדש לחדר השינה, אגב, גם אם הייתי חושב לקנות במקום אחר אשתי לא היתה מאשרת לי".

סקרנים לדעת עד כמה המחירים הם נמוכים?

לדוגמה, סלון פינתי מודולרי מבד איכותי עולה פה רק 990 שקלים ומצאתי מזרון אורטופדי זוגי ב 200 שקלים בלבד!

אלוף המזרונים. יח"צ,
אלוף המזרונים/יח"צ

הייתי חייב לשמוע מבעל הבית בעצמו כיצד הצליח להביא לישראל את מהפכת המחירים הזו: "תפיסת העולם שלי אומרת כי עדיף להרוויח קצת והרבה מאשר הרבה וקצת.

זו המטרה שהגדרתי לעצמי כאשר התחלתי להתפתח, כדי שאני ארוויח וגם קהל הלקוחות שלי, כך שני הצדדים יוצאים מרוצים וזו הסיבה שהמקום פעיל לאורך עשרות שנים".

התעקשתי לשמוע עוד ושאלתי את שי רחמים על המזרון האורטופדי הזוגי שנמכר במחיר אבסורדי של 200 שקלים, הוא חייך והסביר: "אנחנו מייצרים חלק נכבד מהדברים ובמקביל גם מביאים סחורה מספקים של חברות ממותגות. בחלק מהמקרים אנחנו מוכרים את הסחורה במחיר הפסד, מבחינתי מזרן זה מוצר צריכה בסיסי ואני רוצה מחיר שיתאים לכל עם ישראל".

אני חייב לציין כי אלו לא רק המחירים שעושים את ההבדל אלא גם איכות השירות, בזכות העובדה כי מדובר בסניף יחיד במחסנים הגדולים של "אלוף המזרונים" נמצא מלאי עצום של כל המוצרים, מזרנים, סלונים, פינות אוכל, ארונות, כיסאות ושאר אקססוריז לבית. כך שאם אתם מבצעים הזמנה היום ונזקקים לשירות הובלות, תוך 24 שעות הריהוט נמצא אצלכם בבית.

"אלוף המזרונים", היתה לי חוויה מטורפת של ממש, מצאתי את כל מה שצריך לבית במחירים אטרקטיביים במיוחד וזה עוד לפני מבצעים מיוחדים ומכירות חיסול. אם עוד לא יצא לכם לבקר באולם התצוגה תסמנו לעצמכם ביומן על חובת הגעה.

אינסטגרם

פייסבוק

אתר הבית

בשיתוף אלוף המזרנים, בשיתוף אלוף המזרנים
  • עוד באותו נושא:
  • מזרן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully