וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשימו סוף לכאבים והדלקות בגוף

בשיתוף הנדי קיור, בשיתוף הנדי קיור

14.6.2020 / 10:57

סובלים מכאבים כרוניים בשרירים, גב, פיברומיאלגיה, דורבן, שיניים ואפילו גרון? רוצים להתחיל לטפל בכאב כבר עכשיו? מוטי אבירם, משווק מורשה, ומומחה של הנדי קיור S יעניק לכם את הטיפול שכה ייחלתם לו

הנדי קיור. יח"צ,
הנדי קיור/יח"צ

צוות המומחים שלנו יצא לשטח, בדק את נושא הטיפול, ביחד עם מוטי אבירם, ומצא כי מכשיר הלייזר החדשני הנדי קיור יעניק לכם טיפול עצמי בכאב ובדלקת. המכשיר קיבל את אישור ה FDA האמריקאי והCE האירופאי.

מכשיר ההנדי קיור מאפשר לכל אחד ואחת לבצע טיפול ביתי נגד כאבים. בבדיקה שערכנו הוא נמצא יעיל מאוד בטיפול בכאבים, דלקות וכאבי שרירים ובמגוון בעיות אורטופדיות ובעיות כאב המאפיינות את אוכלוסיית הגיל השלישי, ולא רק. בנוסף, המכשיר נמצא יעיל מאוד בטיפול בפציעות ביתיות וכן בפציעות ספורט.

מוטי אבירם סיפר לנו: "המכשיר משתמש בטכנולוגיית הלייזר הרך, זה המכשיר היחיד הקיים בשוק המשלב עוד 3 מקורות אנרגיה נוספים בזמן הטיפול המייעלים ומשפרים את איכות הטיפול, על ידי הגברת הנוגדנים הטבעיים של הגוף. ועומק החדירה הייחודי שלו בתכנית הטיפול העמוק מגיע ל 12 עד 15 ס"מ. באמצעות המכשיר ניתן לטפל ישירות במקום המדויק ובמקור של נקודת הכאב בגוף".

הנדי קיור. יח"צ,
הנדי קיור/יח"צ

ומה החלק שלך?

"רק לפני שבוע סבלתי מכאבי גרון, עשיתי כמה טיפולים בעזרת המכשיר והכל עבר לי. זכרו, מאחר והטיפול מבוצע בבית בזמנכם החופשי, אני ממליץ לחזור ולבצע טיפולים חוזרים באותו מקום של הכאב גם אם אתם מרגישים בשיפור, עד שתחושו שהכאב עבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הנדי קיור. יח"צ,
הנדי קיור/יח"צ

למי זה עוד מתאים?

"לספורטאים - אני ממליץ לבצע טיפול של רבע שעה לפני הפעילות. ובעת הצורך גם אחרי הפעילות, באזור הכואב והתפוס''.

אחת הלקוחות שיצאה מרוצה מהטיפול של המכשיר היא חיה וייס שאמרה: "הייתי עם ארבעה קרעי שריר ברגל שמאל ושבר במרפק. טיפלתי פעמיים ביום בכל מקום, לפי ההוראות, ואחרי שלושה שבועות התחלתי לראות ולהרגיש תוצאות. כיום, אם יש לי כאב אני מיד מטפלת, לפעמים טיפול אחד עוזר ולעיתים שניים. אמנם לרגל קיבלתי טיפולי פיזיותרפיה אבל המכשיר עזר לכאבים. צריך להתמיד - זה עדיף מכדורים או זריקות. הקפדתי על ההוראות".

מוטי אבירם יצא במבצע מיוחד של עשרה אחוזים הנחה, עם אפשרות לפריסת תשלומים, (המבצע למהירי החלטה עד לתאריך 31/7/2020) עבור מי שיגיע בעקבות הבדיקה של צוות המומחים. למוטי אבירם ניסיון רב בתחום, אחרי שהתמחה בשיטת רייקי עד לדרגת מאסטר רייקי, שיטה טיבטית שמעניקה טיפול באנרגיות נגד כאבים. החברה שהיא יצרנית ישראלית, תוצרת כחול לבן,מעניקה שלוש שנות אחריות על המכשיר ומוטי אבירם, היועץ הבכיר, זמין לייעוץ, הנחיות תפעול ועוד. מאות לקוחות עברו תחת ידיו במרוצת השנים ועל פי הבדיקה שלנו נראה כי הוא בהחלט מעניק שירות אישי ומקצועי לצד סבלנות ואדיבות.

טלפון : 0528951095

מייל: isanir@walla.com

משלוחים לכל רחבי המדינה

לאיזי

למידע נוסף

בשיתוף הנדי קיור, בשיתוף הנדי קיור
  • עוד באותו נושא:
  • כאבים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully