וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל הנפש: רונה סדנאות ''יצירה ונפש''

בשית רונה - סדנאות יצירה ונפשוף, בשית רונה - סדנאות יצירה ונפשוף

14.6.2020 / 9:32

הקורונה השפיעה על כולנו. השינוי הקיצוני באורח החיים והעובדה כי אנשים רבים איבדו את מטה לחמם גורמים ללחץ נפשי רב בקרב אנשים רבים. אחת הדרכים להתמודדות עם השלכות המשבר היא באמצעות יצירה שמרפאת את נפש האדם. הכירו את "סדנאות יצירה ונפש", סדנאות וחוגים ליצירה

רונה סדנאות ''יצירה ונפש''. יח"צ,
רונה סדנאות ''יצירה ונפש''/יח"צ

במקביל לעידן המודרני והטכנולוגי, בו כמעט הכל מיוצר על ידי מכונות ושימוש בטכנולוגיה, הולכת ומתפתחת מגמה נוספת, בה אנשים רבים בוחרים לחזור למקורות וליצור דברים בעבודת ידיים ובמוטוריקה עדינה. לצד מלאכת הסריגה שנפוצה במיוחד בישראל, תופסות מקום של כבוד סדנאות יצירה נוספות. אחת מהמדריכות המובילות בישראל בתחום הסדנאות היא רונה, אשר אמונה על הדרכת ''סדנאות יצירה ונפש".

רונה היא בוגרת מכללת הגליל המערבי בלימודי הדרכת אומנות ובעלת תעודה בקורס החלמה ושיקום, ובאמתחתה ניסיון רב שנים בהדרכה ומדריכה סדנאות יצירה לכלל האוכלוסייה, בייחוד לנפגעי נפש, בעלי צרכים מיוחדים ובני נוער.

פיסול בנייר. יח"צ,
פיסול בנייר/יח"צ

רונה מדריכה סדנאות אומנות ויצירה מגוונות כגון סריגת בובות אמיגורומי, פיסול בנייר בטכניקות שונות, הכנת תכשיטים בטכניקות מגוונות מחומרים שונים, ציור חופשי, עבודה עם מנדלות, עבודה עם חומרים ממוחזרים ועוד. כל הסדנאות כוללות כיבוד קל והאזנה למוזיקת רקע נעימה שמשרה אווירה שלווה.

אחת מהסדנאות הפופולריות ביותר היא סדנה להכנת תכשיטים מקפסולות קפה. מדובר בסדנה על טהרת המחזור, אשר התכשיטים שמיוצרים בה מלהיבים מאוד את המשתתפים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תליון מקפסולות קפה. יח"צ,
תליון מקפסולות קפה/יח"צ

בשיחה שקיים עורך המערכת עם רונה, היא חושפת שכבר מילדות גילתה את הקסם של האומנות "בגיל צעיר גיליתי שדרך האומנות אני יכולה לפתוח צוהר לעולם ולתקשר עם הסובבים אותי. בתור ילדה חוויתי קושי להביא את יכולותיי לידי ביטוי. האומנות אפשרה לי לבטא את עצמי באופן חופשי, להרגיש שאני טובה ויכולה "לממש את הפוטנציאל" שטמון בי."

עם השנים רונה צברה ניסיון וכלים על מנת למנף את אהבתה לאומנות ואת ניסיונה האישי למקצוע. במהלך הסדנאות והחוגים רונה משתמשת בניסיונה המקצועי על מנת לזהות תהליכים נפשיים שעוברים על המשתתפים "אני מתייחסת לנפש האדם. לעיתים במהלך העבודה או ביצירה עצמה ניתן לזהות קושי או מתח נפשי שהאדם מתמודד איתו. כאשר אני מזהה זאת אני משוחחת עם המשתתף ברגישות על הקושי, ונוכחתי לדעת שהמון פעמים זה עוזר."

קוולינג אמנות גלגול הנייר. יח"צ,
קוולינג אמנות גלגול הנייר/יח"צ

הליווי השוטף וההדרכה המקצועית אינם נעלמים מעיניהם של המשתתפים בסדנאות, שמרעיפים מחמאות רבות על הסדנאות של רונה, כך מספרת סיגל "לכבוד יום ההולדת של אחותי הגדולה והאהובה. נפגשנו עם רונה המקסימה בסבלנות ובפינוקים לסדנת סריגה מרתקת. ממליצה בחום."

בנוסף לסדנאות, לאחרונה רונה השיקה חנות דיגיטלית למכירת תכשיטים מיוחדים בעבודת יד.

אם גם אתם רוצים ליצור דרך האומנות, להביע באופן חופשי ולהביא לידי ביטוי את הייחודיות שלכם, צרו קשר עוד היום עם רונה כדי להבטיח את מקומכם בסדנת האומנות הקרובה - 050-6820164.

סדנאות יצירה ונפש

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשית רונה - סדנאות יצירה ונפשוף, בשית רונה - סדנאות יצירה ונפשוף
  • עוד באותו נושא:
  • יצירה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully