וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסגרייה ליצירות מופת: א.י.ל עבודות מתכת מיוחדות

בשיתוף א.י.ל עבודות מתכת מיוחדות, בשיתוף א.י.ל עבודות מתכת מיוחדות

11.6.2020 / 15:21

מערכת המומחים מצאה עבורכם מסגרייה חדשנית המספקת שירותי עבודות מתכת מיוחדות ברמה אמנותית - מסגריית "א.י.ל עבודות מתכת" במישור אדומים

עבודות מתכת מיוחדות א.י.ל. יח"צ,
עבודות מתכת מיוחדות א.י.ל/יח"צ

המסגרייה הוקמה לפני כ-30 שנה ועוסקת בייצור ועיצוב על טהרת הברזל. בחברה מתמחים בייצור ובהרכבת שערים, סורגים, מעקות, מאחזי יד, מדרגות, גדרות, פרגולות, ספריות, דלתות, ריהוט ומגוון עצום של עיצובים ייחודיים בהתאמה אישית. כמו כן, במסגריית א.י.ל מעניקים שירותים ללקוחות פרטיים ולמגזר המוסדי והעסקי, בין לקוחות החברה נמנים רשתות ועסקים רבים כגון ארומה, רולדין, מאפה נאמן, איציק הגדול, קפה גרג ועוד. המסגרייה נמצאת ברחוב שלהבת 2 באזור התעשייה במישור אדומים, ומספקת שירותים לכל חלקי הארץ.

עולם המתכת והברזל מקבל מקום של כבוד במסגריית א.י.ל. העובדים המקצועיים של המסגרייה לוקחים את אמנות הברזל צעד אחד קדימה ומביאים בשורה חדשה בתחום. כך למשל היצירות של המסגרייה נעשות באמצעות השיטה המסורתית של הנפחות, בדומה ללפני מאות שנים, על טהרת הברזל. למעשה, מדובר באומנות של ממש המתבצעת במהלך תכנון המוצר ותהליך העבודה.

בשיחה שערכנו עם ליאור, בעל המסגרייה, הוא מספר "אנחנו מתעסקים באומנות המתכת והברזל. בכל עבודה שלנו ישנה הקפדה על כל פרט ופרט בתהליך העבודה, ולכן התוצר שמתקבל הוא באיכות גבוהה בהתאם לסטנדרטים המחמירים שהצבנו לעצמינו. אנחנו שמים את הלב והנשמה בכל עבודה ומשתדלים תמיד להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר."

עבודות מתכת מיוחדות א.י.ל. יח"צ,
עבודות מתכת מיוחדות א.י.ל/יח"צ

אחת ממוחיות החברה היא אומנות הפרזול. לפרזול מעין "מגע קסם" המשדרג כל רהיט ביתי לדרגת אמנות. מוצרי פרזול אומנותיים המשולבים בריהוט הביתי, יכולים להוסיף לכל רהיט נופך עיצובי מיוחד. ב- א.י.ל מעצבים ספריות ייחודיות ומלאות אופי, אופניים בסגנון עתיק, שולחנות, פמוטים, נברשות ואלמנטים חד פעמיים בהזמנה אישית. ליאור מדגיש כי ישנה חשיבות מכרעת לבחירת בעלי המקצוע לביצוע עבודות פרזול "הברזל הוא חומר לא פשוט לעיצוב ובכדי להכין ממנו מוצרי פרזול נדרשת מיומנות גבוהה. לכן מומלץ לבחור מסגרייה שמתמחה בנושא."

איכות הביצוע והשירות שמוענק ב -א.י.ל עבודות מתכת אינם נעלמים מעיניהם של הלקוחות הנאמנים של החברה, שמרעיפים שבחים רבים בעקבות שביעות רצונם מהעבודה. כך למשל מתארת אלינור, שליאור וצוות המסגרייה ביצעו עבורה עבודות מסגרות בביתה "צוות החברה עשו בשבילנו עבודה גדולה של סורגים, עבודה טובה ואיכותית, נתן שירות מעל ומעבר, לקח אחריות גם כשלא בדיוק הסתדרו הדברים החליף ותיקן, ממליצה בחום."

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עבודות מתכת מיוחדות א.י.ל. יח"צ,
עבודות מתכת מיוחדות א.י.ל/יח"צ

כיאה למסגרייה שכל העבודות בה מקדשות את האומנות, בחברה השיקו לאחרונה גלריה חדשה ונדירה ביופיה, על טהרת העבודות ממתכת. מומלץ להגיע ולהתרשם.

חברי מערכת המומחים של וואלה יודעים להעריך אומנות במיטבה, ובמיוחד בעלי מקצוע שמחוברים לעבודתם ולתוצר הסופי שהם מעניקים ללקוחות. שמחנו להכיר מסגרייה שעבודותיה מקדשות את האומנות.

לאתר

לדף הפייסבוק

בשיתוף א.י.ל עבודות מתכת מיוחדות, בשיתוף א.י.ל עבודות מתכת מיוחדות
  • עוד באותו נושא:
  • מסגרות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully