וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי הדייג: כל מה שצריך לפני שיוצאים לים

בשיתוף ג'קי הדייג, בשיתוף ג'קי הדייג

11.6.2020 / 13:42

בחנות של ג'קי אלבז בטירת הכרמל תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי לעסוק בתחביב הדיג

ג'קי הדייג. יח"צ,
ג'קי הדייג/יח"צ

כשמתארגנים לדיג מומלץ לא להתפשר על החלק העיקרי - הציוד. צוות המומחים שלנו בדק ומצא כי מגוון רחב של שירותים תוכלו למצוא ב-''ג'קי ציוד לדייג'' אשר בטירת הכרמל. עם הגיעכם לחנות הדיג תוכלו למצוא את כל האביזרים הדרושים לדיג מוצלח, ברמת האיכות הגבוהה ביותר. צוות העובדים המקצועי והמיומן, מבצע את עבודתו באופן אמין, יעיל ומסור, תוך התחשבות בצרכים המיוחדים של הלקוחות.

ג'קי הדייג. יח"צ,
ג'קי הדייג/יח"צ

החנות מנוהלת על ידי ג'קי אלבז, בעל מוניטין רב שנים בתחום הדייג, אלבז כל חייו עסק בתחום וגם היה סקיפר בעברו. " ג'קי ציוד לדייג'' נפתחה לפני כשנה - החנות מציעה את כל מוצרי הדייג: בובות, פיתיונות, קרסים, חוטים, מקלות חוף, מקלות סירה, מקלות עומק ועוד. כמו כן גם כל מה שקשור בתחום הצלילה: משקולות, חליפות, סנפירים, משקפות וכדומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'קי הדייג. יח"צ,
ג'קי הדייג/יח"צ

המוצר שנמכר בקצב אצל ג'קי אלבז הוא הפתיונות והבובות - הוא מחזיק אצלו בעסק את כל המותגים הקיימים. השירות אדיב במיוחד במקום, כך שאם לדוגמה, לקוח יוצר קשר עם הבעלים בשעה 12 בלילה על מנת לרכוש מוצר, ג'קי אלבז יגיע למקום ויפתח עבורו את החנות והמחירים? הכי משתלמים שיש: חצי ק"ג פיתיון פלוטה (סרדינים) ב-25 שקלים, שרימפסים לדייג נמכרים במחיר של 50 - 70 ש''ח לחצי ק''ג.

ג'קי הדייג. יח"צ,
ג'קי הדייג/יח"צ

אחד הלקוחות במקום, דור שבת, אמר: "יש לו סחורה טובה במחירים טובים. ג'קי אלבז מדהים, בכל טלפון הוא זמין, עוזר, מרכיב ציוד איכותי ויש לו מבצעים טובים. מדובר בבחור מאוד מקצועי עם מבחר טוב של מוצרים. השירות היה עשר, אני מרוצה מאוד וממליץ עליו בחום ובאהבה".

גק'י אלבז סיכם: " לשמחתי הרבה, כל מי שנכנס לחנות מדבר עלי טובות. אני בא מאהבה לים ולדיג. בעבר היתי סקיפר, עסקתי המון שנים בתחום הזה ולפני שנה החלטתי לקחת את הנושא צעד קדימה ולפתוח חנות שכל כולה תהיה עבור חובבי הדיג והצלילה באזור חיפה והצפון''. העסק פעיל במשך שבעה ימים בשבוע, משעות הבוקר ועד הלילה. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר.

טלפון: 054-9551406
054-7434804
שעות פעילות:
א-ש: 10.00 - 2.00 בלילה.
כתובת : רמבם 42 טירת הכרמל.

בשיתוף ג'קי הדייג, בשיתוף ג'קי הדייג
  • עוד באותו נושא:
  • דיג
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully