וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה משקיעה בחברות ישראליות

בשיתוף TCM, בשיתוף TCM

11.6.2020 / 12:37

אוסטרליה מחפשת השקעות בישראל וסימנה את חברת TCM כהזדמנות טכנולוגית להשקעות

צוות TCM חוגג חתימה על הסכם ההנפקה. יואב אלון,
צוות TCM חוגג חתימה על הסכם ההנפקה/יואב אלון

הבורסה האוסטרלית (ASX) סימנה את ישראל כמקור להזדמנויות. נציגי הבורסה האוסטרלית מגיעים לישראל באופן קבוע כדי לעודד ולתמוך בחברות הישראליות בתהליך ההנפקה. יתרה מכך, אנשי הבורסה האוסטרלית הגדירו את ישראל כמדינת יעד לגיוס חברות טכנולוגיות וכיום מונפקות בה כ-20 חברות ישראליות. לבורסת ASX יש בסיס מגוון של חברות הנסחרות בה, החל מחברות כרייה ומשאבים וכלה בחברות טכנולוגיה, שירותי בריאות ופיננסים. בחלק מהשנים האחרונות היו בבורסה האוסטרלית יותר הנפקות טכנולוגיות מאשר בNASDAQ-.

גם המשקיעים בארץ יכולים להיחשף לשוק האוסטרלי ולהשקיע במניות של החברות הישראליות שמונפקות בבורסה האוסטרלית.

קובי בת שבת, מלווה את חברת TCM הישראלית בתהליך ההנפקה באוסטרליה, משתף מה הם היתרונות של ASX עבור המשקיעים הישראלים: "שוק ההון והבורסה האוסטרלית מהוות חלק חשוב בהשקעות של האוסטרלים אשר חלק גדול מהכסף המושקע מתבצע באמצעות קרנות הפנסיה. החובה להפריש כספים לפנסיה מאוגדת בחוק (10% מהשכר לערך) והיא יצרה מצב שבו כמות הכסף שהופרש לפנסיה הוא מהגבוהים בעולם. כסף זה מושקע בשוק ההון או בנדל"ן בעיקר והגיע ל-3 טריליון דולר של פנסיה צבורה. הסחירות הגבוהה של מניות רבות מאפשרת השקעה גם במניות SMALL CAP ללא החשש המלווה מניות בבורסות שונות אשר לא מאפשר מכירה מניות כאשר יש צורך בנזילות. בנוסף, הבורסה אינה מחולקת לבורסות "משנה" בהתאם לשווי השוק ונזילות של החברות, כך שאפשר לסחור במניות של חברות בעלות שווי שוק של מאות מיליארדים או חברותSMALL CAP אשר נסחרות בשווי של מיליונים בודדים, מה שהופך את אוסטרליה למקור עצום לכסף עבור השקעות".

רות פלמון, יועצת הנפקה לחברות ישראליות בבורסה האוסטרלית, מוסיפה:
"הקרבה לשווקים המתפתחים באסיה, משאבי הטבע הגדולים של המדינה ויעילות המשק גרמו לכלכלה האוסטרלית לחוות 28 שנים רצופות של צמיחה עד שנת 2020, שזה שיא בכל המדינות המפותחות בעולם. הכלכלה האוסטרלית נמצאת במקום 14 בעולם, למרות שמדובר ב-25 מיליון תושבים. הפורום העולמי דירג את היבשת הרחוקה במקום החמישי מתוך 57 מערכות הפיננסיות ושווקי ההון המובילים בעולם. שוק המניות הוא השמיני בגודלו בעולם והשני בגודלו באזור אסיה-פסיפיק. המדדים העיקריים באוסטרליה מספקים תשואות עודפות על פני הבורסות האחרות, וגם מבחינת הגודל הבורסה האוסטרלית הפכה למשמעותית מאוד: היא מונה כיום מעל 2300 חברות, למעלה מ- 6.7 מיליון בעלי מניות, מחזור יומי ממוצע העולה על 5 מיליארד דולר ושווי שוק של מעל 1.2 טריליון דולר."

אחת החברות הישראליות שנמצאות בעיצומו של תהליך ההנפקה בבורסה האוסטרלית היא חברת TCM.

דוגמה לעליה משמעותית במכירות באחת החנויות המנוהלות על ידיTCM בתקופת משבר הקורונה. יח"צ,
דוגמה לעליה משמעותית במכירות באחת החנויות המנוהלות על ידיTCM בתקופת משבר הקורונה/יח"צ

TCM היא חברה טכנולוגית המומחית במסחר אלקטרוני, מבוססת בינה מלאכותית לאיתור, ניהול והשבחה של נכסים דיגיטליים. במהלך השנים החברה פיתחה כלים מתקדמים מבוססי ביג דאטה, בינה מלאכותית ותהליכי אוטומציה והפכה למובילה בתחומה עם צפי מחזור מכירות של 1.5 מיליארד דולר עד שנת 2026.

TCM משתמשת בתוכנת למידה שמאתרת חנויות בשווי של מיליון דולר עם פוטנציאל הרכישה הטוב ביותר באמצעות מערכת קבלת החלטות ממוקדת נתונים וטכנולוגיות ביג-דאטה. מערכות AI סורקות ביום 4 מיליון מוצרים כדי לקבוע את הפתרון האלגוריתמי הטוב ביותר עבור איתור, השבחה וקידום חנויות מקוונות. שימוש במערכות טכנולוגיות מאפשרות מענה מהיר לכל תנודות הסחר המקוון וקידום מדויק של המוצרים בכל 130 חנויות המנוהלות ע"י צוות המומחים של TCM.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גבי ושני בר, מייסדים ומנכ"לים משותפים של החברה, מציינים: "הסטטיסטיקה בענף מגלה כי רק אחד מתוך 100 חנויות תצליח להרוויח בתחום הסחר המקוון, כיוון שהענף שינה את פניו לחלוטין בשנתיים האחרונות. מעל 2 מיליון חנויות נפתחות בשנה באתרים הגדולים, והתחרות קשה. האתגר המרכזי הוא איתור נכסים דיגיטליים רווחיים, ניהולם והשבחתם".

שני בר: "הסיפור שלנו מתחיל בחזון שלנו - לשתף את השפע מהסחר הדיגיטלי עם העולם. הערכים שלנו מהווים מגדלור עבור אנשינו ולקוחותינו. המחויבות שלנו היא להיות כל יום הגרסה הטובה של עצמנו ולהפוך את לקוחותינו, עובדי החברה ובעלי המניות לשותפים אמיתיים. הלקוחות מתחילים להרוויח מהחודש הראשון שלאחר רכישת הנכס: יש כאן שילוב של רווחים מהמכירות של החנויות ורווח הון עתידי ביום מכירת הנכס. השליחות שלנו היא להנגיש ללקוחותינו את השפע מהסחר המקוון העולמי ולהפוך את לקוחותינו לשותפים אמיתיים לחזון החברה".

אננדה קטירוולו, מנכ"ל ארמה קאפיטל בע"מ ואחד מחתמי הבורסה האוסטרלית, ציין: "חיפשנו שלושה מאפיינים בחברות שנרצה להשקיע בהן: נוכחות אינטרנטית, שוק צומח והון אנושי. למצוא את כולם מקובצים באותה חברה זה כל כך נדיר שאנחנו לא יכולים לתת להזדמנות הזאת לחלוף."

רות פלמן המלווה את חברת TCM בתהליך ההנפקה בבורסה האוסטרלית, משתפת: "אני גאה ללוות את חברת TCM בתהליך ההנפקה שלה בבורסה האוסטרלית. מדובר בחברה ייחודית עם טכנולוגיה פורצת דרך בשוק הסחר המקוון הנמצא בצמיחה מטאורית. חברת TCM מייצרת ערך בלתי רגיל עבור לקוחותיה וכמובן אחרי ההנפקה תייצר אותו ערך גם לבעלי המניות. אני מעריכה כחברת TCM בקרוב מאד תוכל להפוך לחברת יוניקורן".

שני וגבי בר, מייסדים ומנכ"לים משותפים של TCM. אורי כרמי,
שני וגבי בר, מייסדים ומנכ"לים משותפים של TCM/אורי כרמי

עו"ד אנה משה, שותפה בכירה במשרד פרל כהן צדק לצר ברץ, המלווה מספר חברות בהנפקה באוסטרליה, מוסיפה: "עד היום נרשמו 21 חברות ישראליות למסחר בבורסה האוסטרלית. לאור ביצועי המניה שלהן בשנים האחרונות, ברור שחברות המעוניינות להיכנס לשוק האוסטרלי חייבות להיות דומות לחברה כמו TCM - עם מודל כלכלי רווחי, צמיחה של מספר שנים ועם הכנסות קבועות ויציבות, ששוק רודף אחריה מבחינה טכנולוגית ולא היא רודפת אחרי השוק. למרות שלאוסטרלים תאבון גדול לסיכון ואהבה גדולה מאד להייטק הישראלי, נראה שחברות במודל כלכלי נכון, בשלב שכבר מכניסות כסף ויודעות לתת את ה-ROI, יהיו הרבה יותר מעניינות עבור נציגי ASX מאשר חברות שעדיין לא יודעות להחזיר את ההשקעה בזמן סביר. אנחנו מאד גאים לייצג את TCM - חברת PLATFORM CROSS בינלאומית ולעזור לה להגיע למנעד המשקיעים הנכון ובאופן הכי מדויק לשוק האוסטרלי."

גבי ושני בר, מייסדים ומנכ"לים משותפים של החברה, מסכמים: "אנחנו בהוקרת תודה והתרגשות על האמון של לקוחותינו שהיו התשתית בתהליך הראשוני של טרום ההנפקה אשר החל לפני חודשיים. במהלך טרום ההנפקה של החברה הצטרפו לקוחות החברה כבעלי מניות, אחרי שחוו את ההצלחה מהסחר הדיגיטלי והביעו אמון על ידי הצטרפות לשורת הרווח של החברה עם רצון לעמוד לצידנו ולפרוץ את כל גבולות האפשר בשוק הצומח ביותר בעולם - שוק הe-commerce. לאחר משא ומתן עם מספר בורסות, החלטנו ללכת עם הבורסה האוסטרלית - אחת הבורסות החשובות בעולם. אנו יודעים שהצעד הזה ימצב אותנו כאחת החברות המובילות בתחום איתור, ניהול והשבחה של הנדל"ן הדיגיטלי. לקוחות חדשים מקבלים כעת הזדמנות יוצאת דופן בהצטרפות לחברת TCM עד תום ההנפקה".

לבדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק:

לביקור בדף האוהדים שלנו

בשיתוף TCM, בשיתוף TCM
  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully