וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אייזנשטיין ממליצה על כדורי ההרזיה של דיאטת FEEL

בשיתוף FEEL, בשיתוף FEEL

11.6.2020 / 11:49

אנו מביאים לכם המלצה ישירות מבית היוצר של מורן אייזנשטיין, מרצה ומאמנת להתפתחות אישית, שניסתה את הכדורים של דיאטת FEEL והצליחה להשיל ממשקלה קילוגרמים עודפים בצורה בטוחה

מורן אייזנשטיין. יח"צ,
מורן אייזנשטיין/יח"צ

לאחר החשיפה של הדיאטה המהפכנית של FEEL, הפורמולה הטבעית להרזיה בטוחה, הגיעו אל המערכת פניות רבות מקוראים מסוקרנים שמתעניינים במוצר. עורכי המדור החליטו להביא לכם חוות דעת אישית ממקור ראשון ממורן איזנשטיין, שהתנסתה בפורמולה וחוותה שינוי משמעותי בחייה.

איזנשטיין היא דוגמנית ושחקנית מוכרת. כיום היא מעבירה הרצאות אודות סיפור חייה ברחבי הארץ, ומשמשת מקור להשראה עבור נשים רבות. בשנים האחרונות הקימה מועדון אימהות ולייף סטייל שנקרא Emush, והצליחה לסחוף אחריה אימהות רבות.

"אני אדם שפחות עושה דיאטות. אני מאמינה מאוד בדרך חיים בריאה, ועל מנת להימנע מנשנושים מיותרים לאורך היום ואכילה מבוקרת בארוחות מסודרות בלבד, מצאתי אפשרות נהדרת בדמות הכדורים של FEEL שסייעו לי לשמור על שובע לאורך זמן ולהיגמל מהחשק לנשנש כל הזמן."

Feel היא פורמולה מהפכנית בעולם הדיאטות. הכדורים מבוססים על צמחי מרפא המסייעים בתהליכי שריפת השומנים בגוף. צמחי המרפא הייחודיים מעניקים לגופינו תחושת שובע במשך מרבית שעות היום, מסייעים בביטול הדחף לנשנוש מתוק ועוזרים בהאצת תהליך שריפת השומנים הטבעי. הפורמולה אף מסייעת בהורדת השומנים בדם, הורדת הכולסטרול והאצת תהליך חילוף החומרים.

FEEL. יח"צ,
FEEL/יח"צ

איזנשטיין מספרת כי כבר לאחר 4 ימים חוותה ירידה במשקל גופה, שעם הזמן הפכה למשמעותית יותר. "כבר לאחר נטילת הכדורים התחלתי להרגיש איך החשק למתוקים ולנשנושים בין ארוחות יורד בהדרגה, חילוף החומרים שלי תפקד נהדר והתחלתי לרדת במשקל, מבלי להתאמץ כלל."

מבחינת מורן, אבן היסוד בדיאטת Feel היא העובדה כי הכדורים הינם טבעיים לחלוטין ובאישור משרד הבריאות "כאחת ששומרת על אורך חיים בריא חשוב לי לא להכניס לגופי כימיקלים וכדורים ממכרים. לשמחתי, נוכחתי לדעת כי הכדורים טבעיים ללא תערובות כימיות או סכנה להתמכרות."

מתוך בטחון מלא ביעילות הטיפול, בFEEL מספקים ללקוחותיהם רמת אמינות מלאה. בחברה מתחייבים להחזר כספי מלא לכל מי שלא חווה שינוי וירידה במשקל לאחר נטילת הכדורים, על כך מבהירה מורן "אני חושבת שזה משדר ביטחון במוצר, וזו אחת הסיבות שהחלטתי להתנסות בכדורים. חברה שעומדת בביטחון מלא מאחורי המוצר שלה מתוך אמונה שלמה ביעילותו, מעניקה ללקוחותיה שקט נפשי בשימוש במוצר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
FEEL. יח"צ,
FEEL/יח"צ

בעולם רווי בדיאטות עם הבטחות מפוצצות לעיתים אנשים חוששים להשתמש במוצרים מסוימים, במקרה של FEEL העובדה כי הפורמולה הינה טבעית לחלוטין, מוכחת כיעילה, וישנה אפשרות לקבלת החזר כספי מלא, מאפשרת לאנשים שמעוניינים לרזות באופן בטוח מענה הולם ויעיל.

מורן מסכמת בהמלצה על הפורמולה של FEEL עבור כל מי שמעוניין בהרזייה בטוחה "אני ממליצה רק על מוצרים שאני מתנסה בהם בעצמי ומוכיחה את יעילותם. הכדורים הטבעיים של FEEL סייעו לי רבות ולכן אני ממליצה לכל מי שמעוניין לרדת במשקל על כדורי ההרזייה של FEEL, בטוחה שתרגישו כמוני כיצד אתם יורדים במשקל ללא מאמץ."

ליעוץ והזמנה התקשרו התקשרו 03-5559333 או בקרו באתר

לעמוד הפייסבוק

לרכישה

בשיתוף FEEL, בשיתוף FEEL
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully