וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל מסיבה יש סיבה

בשיתוף דונדוש, בשיתוף דונדוש

11.6.2020 / 9:51

ימי ההולדת והאירועים המשפחתיים חזרו לשגרה בתקופה האחרונה לשמחת כולנו. אין כמו לחגוג אירוע משמח עם עוגה מעוצבת שכולה טעם מתוק שמעלה חיוך על השפתיים

דונדוש עוגות מעוצבות. יח"צ,
דונדוש עוגות מעוצבות/יח"צ

איריס מזרחי, בעלת "דונדוש - עוגות לכל אירוע" היא קונדיטורית עם וותק של מעל לעשור. עם מאפים קסומים ועוגות נפלאות ואיכותיות. איריס תייצר ותצייר, תפלס ותפסל בצבעים עזים, טבעיים ומעוררי תיאבון כדי לוודא שבמסיבה שלכם, רגע הצגת העוגה וכמובן חווית אכילתה יהיו בלתי נשכחים. את הניסיון של איריס מזרחי תוכלו לגלות במבחר הדוגמאות הכמעט אינסופי שהיא יצרה במרוצת השנים, עם כל הלב לכל דורש. אז אם אתם באמצע הכנות להפקה של מסיבה או אירוע כלשהו, אתם בוודאי חשים את העומס, הלחץ והחששות מהדברים שעלולים להשתבש בדרך. אך אם יש דבר אחד שאסור שיהיו בו פספוסים - זו העוגה.

"דונדוש" מתמחה ביצירה ואפיית מגוון רחב של עוגות קלאסיות מיוחדות ומסוגננות, עם הרעיון או הדמות שאתם הכי אוהבים. איריס תענה לכל בקשה בסבלנות ואדיבות ותתאים את העוגה לאופי האירוע לאישיותו של החוגג, העדפותיו ותחביביו. על כך יעידו מאות לקוחותיה המרוצים בהוקרה אישית. ספיר אמרה לנו: "איריס שימחה אותנו מאוד עם העוגה המושלמת שהכינה, זה היה הרבה מעל המצופה. העיצוב המרהיב, הטעם הביתי והגישה הלבבית שלה הפכו את השירות שלה למושלם. אני ממליצה בחום". לקוחה אחרת, יוליה הוסיפה: "איריס האלופה סיפקה עוגה מהממת תוך מספר שעות. היא הגיעה עד אלינו עם חיוך והצילה את המצב".

דונדוש עוגות מעוצבות. יח"צ,
דונדוש עוגות מעוצבות/יח"צ

אז תוהים אתם כיצד הקסם ב"דונדוש" עובד? איריס מתחייבת להפתיע אתכם בעיצוב מקורי ומיוחד ששובר את גבולות הדמיון עם עוגה מקורית שתשדרג כל אירוע ותשמח את יקיריכם. צוות המומחים שלנו בחן, בדק וגילה שזה לא רק מצטלם יפה אלא גם טעים בצורה בלתי רגילה. איריס "דונדוש" הסבירה: "העוגות הן ללא חומרים משמרים וללא מרגרינה וכך העוגה יוצאת אוורירית, לא דחוסה והרבה יותר טעימה. צבעי המאכל בהם אני משתמשת הינם טבעיים. חשוב לי מאוד שגם הטעם יהיה מושלם ולא רק היופי, לכן אני מקפידה להשתמש בחומרי גלם איכותיים ומשובחים מתוך אמונה שהלקוח צריך לקבל את הטוב ביותר גם בטעם וגם בעיצוב העוגה".

איך זה בא לידי ביטוי?

"בהכנת העוגה אני משתמשת ב100% קקאו ובאיכות הכי טובה שיש, בלי ערבוב של חומרים אחרים שהופכים אותו לכאורה לקקאו. בעוגות שלי הקקאו האמיתי משפר משמעותית את טעמה של העוגה, יש לו תפקיד מאוד חשוב בטעם, באיכות וגם בבריאות. כל שלב ביצירת בעוגה ועיצובה מופקים בעבודת יד עם חומרים ביתיים כשכל הלב והנשמה מושקעים בה. את בסיס העוגה ניתן לבחור ממגוון הטעמים: שוקולד, שוקו צ'יפס, שיש, מייפל, תפוזים, וניל, קוקוס, ריבת חלב ואגוזים ועוד. את הפיסולים והציורים של בצק הסוכר ניתן לאכול או לשמור למזכרת (ללא קירור)".

איריס הוסיפה: "העובדה שאין צורך בקירור, מהווה יתרון ונותנת מענה למי שמתגורר במרחק נסיעה ארוך ורוצה להעביר את העוגה ללא כל חשש. יתרון נוסף הוא שהעוגה לא תופסת מקום במקרר. חשוב לי לציין שניתן להזמין גם עוגות ללא גלוטן לחולי צליאק, עוגות ללא סוכר לבעלי רגישות לסוכר ולשומרי משקל, ועוגות טבעוניות שלא נופלות בטעם מהעוגות הרגילות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דונדוש עוגות מעוצבות. יח"צ,
דונדוש עוגות מעוצבות/יח"צ

לסיכום אמרה: "אני מעצבת עוגות על פי בקשה ואופי הלקוח. במידה והוא מעוניין לתת לי יד חופשית, אשמח לייצר עבורו עוגות שיהיו מסמר הערב ויגנבו את ההצגה. אצלי הכל נעשה "הום-מייד", אם בפיסולים ואם באיורים, הם מצוירים ביד ברמת דיוק הזהה לציור המקורי. הכל בעיצוב אישי לפי הזמנה ולכל אירוע! עוגות ליום הולדת, לקטנטנים, לחתונה, לבר/בת מצווה, לגיוס/שיחרור, עוגות לאירועי חברה, עסקים וחברות ולכל אירוע מיוחד אחר. היו סמוכים ובטוחים שההשקעה שלי תתבטא בשמחת יקיריכם לחוויה טעימה ובלתי נשכחת של טעם, ריח ויופי שאין להתווכח".

בדונדוש ניתן להזמין עוגות בצק סוכר מעוצבות ומפוסלות ועוד מגוון רחב של עוגות, קאפקייקס וסוכריות מעוצבות. לנו נותר ללקק את האצבעות לכם נותר ליצור קשר עם "דונדוש". לא תתחרטו. הקונדיטוריה עומדת לשירותכם בכל יום בשבוע. שם משתדלים לתת מענה מהיר תמיד, אך בכל זאת מפאת העומס, עדיף להזמין מראש. אם בכל זאת נאלצתם להגיע לרגע האחרון גם לכך בדונדוש תמצאו פתרון. פתאום לכל מסיבה יש סיבה.

לבירורים והזמנות ניתן ליצור קשר בשיחת טלפון לאיריס: 050-7235866.

דף האינסטגרם

אתר אינטרנט

דף הפייסבוק

בשיתוף דונדוש, בשיתוף דונדוש
  • עוד באותו נושא:
  • עוגות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully