וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד לבחור ארון לחדר הילדים?

בשיתוף רהיטי ברזילי, בשיתוף רהיטי ברזילי

11.6.2020 / 9:17

ארון בחדר הילדים ממלא פונקציות רבות. הפונקציה המרכזית היא אחסון של בגדים וצעצועים, אך חשוב להבין שהארון משפיע גם על המראה של החדר וממלא גם תפקיד מרכזי בעיצוב. רכישת ארון הינה לטווח ארוך, לכן חשוב לדעת כיצד לבחור את הארון המתאים לחדר הילדים

ארון חדר ילדים. רהיטי ברזילי הדמיה,
אורן בחדר ילדים/רהיטי ברזילי הדמיה

לפני שניגש להיבטים שחשוב לשים עליהם דגש ברכישת ארון לחדר הילדים, חשוב לציין כי כשאנו מגיעים לשלב בו אנו מרהטים את חדר הילדים, אנו צריכים להבין שכל הרהיטים בחדר צריכים להתאים גם פרקטית וגם לעיצוב החדר התואם את גילאי הילדים שעושים שימוש באותו חדר. על כולנו להבין כי הארון שילדינו ישתמשו בו צריך להתאים גם במידותיו וגם בעיצובו למידות החדר ולאופן השימוש בארון. לכן, חשוב לדעת כיצד לרכוש את הארון בחדר הילדים.

להלן מספר שיקולים מרכזיים אשר צריכים להנחות אתכם ולעזור לכם לדעת כיצד לרכוש את הארון הראוי ביותר לחדר הילדים שלכם:

במקום הראשון - בטיחות הילדים

כהורים, עליכם לבדוק קודם כל את איכות חומרי הגלם מהם מיוצר הארון ואת עמידותו של הארון בתקן הישראלי. יש להימנע מלרכוש ארון שלא עומד בתקן הישראלי וזאת לנוכח החומרים שעלולים להתגלות כרעילים המצויים בגוף הארון. יתר על כן, יש לוודא כי הארון יהיה מקובע ויציב ולא תהיה סכנה שהוא ייפול קדימה ויפגע בילדיכם.

ארון חדר ילדים. רהיטי ברזילי הדמיה,
אורן בחדר ילדים/רהיטי ברזילי הדמיה

פרקטיות היא שם המשחק!

השלב הבא בדרך לבחירת ארון לחדר ילדים חייב להיעשות בהתאם לגודל הארון הנחוץ לכם ובהתאם למידות החדר. לשם כך, אנו ממליצים לכם ליטול את המידות המדויקות של הארון ואת השטח העומד לרשותכם לצורך פתיחת דלתות הארון.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של ארונות הזזה מעוצבים המשתלבים בתוך הקיר וחוסכים מקום מבחינת פתיחת הדלת והם גם פתרון עיצובי נהדר לחדר הילדים. בנוסף, בכל הנוגע לבחירת ארון חשוב להבין את צרכי המשתמש. כך למשל, אם הארון ישמש נערה מתבגרת צריך לחשב שהארון כולל מספיק מקום לאחסון את כל הבגדים והנעליים שלה, ולעומת זאת, אם הארון ישמש ילדים קטנים חשוב לשים לב שיש פתרונות אחסון לצעצועים שלהם ולחפצים שונים נוספים.

אל תתפשרו על ארון מעוצב

שנים רבות ארונות היו בעלי עיצוב פשוט ופונקציונלי, אך בשנים האחרונות קיימת מגמת שינוי בתחום עיצוב חדרי הילדים. כיום, ניתן לרכוש ארון לחדר הילדים או לחדר נוער המעוצב בצורה ייחודית המתאימה לרצונו של הילד או הנער- החל מנסיכות, דרך מכוניות מירוץ ועד חלליות. בנוסף, ישנם ארונות שיכולים להגיע יחד עם סגירות לנישות, כך שהארון ייראה כחלק בלתי נפרד מהבית.

בחרו את הארון יחד עם ילדיכם

עלינו להבין כי ככל שילדינו גדלים, הם רוצים להיות שותפים לריהוט או לכל דבר הנכנס לחדרם ולהביע את דעתם על כך. לפיכך, מומלץ מאוד לבחור את הארון ביחד עם הילד, כך שיוכל לחוות דעה על העיצוב ועל מה שהוא אוהב. כאשר הנכם נמצאים בחנות הרהיטים כדאי לתת לילדיכם להתנסות בעצמו עם הארון - לפתוח את הארון ואת המגירות, לראות אם נוח לו להגיע לכל חלק בארון וגם אם הוא אוהב את העיצוב שלו. ההחלטה לשתף את הילד ברכישת הארון מפתחת לו גם את התחושה של העצמאות.

לסיכום, הארון בחדר הילדים הינו רהיט שלא פשוט לבחור בו וחשוב לוודא שאנו יודעים כיצד לבחור בארון המתאים ביותר עבור ילדינו. לכן, רכשו בקפידה את הארון עבור ילדיכם ומומלץ כי תעקבו אחר ההמלצות המפורטות.

בשיתוף רהיטי ברזילי, בשיתוף רהיטי ברזילי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully