וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה מעבר לפינוק: יאנה קפלן, מעסה רפואית מקצועית

בשיתוף יאנה קפלן, בשיתוף יאנה קפלן

10.6.2020 / 16:26

בקרב מרבית האנשים מקובל לחשוב על עיסוי בתור מתנת פינוק ליום ההולדת או לכבוד אירוע חשוב, אך לעיסוי יש נדבך משמעותי נוסף - טיפול רפואי. שוחחנו עם יאנה קפלן, מומחית לעיסוי רפואי ובעלת ניסיון של שנים בתחום, ולמדנו על חשיבות העיסוי הרפואי לבריאות הגוף

יאנה קפלן. יח"צ,
יאנה קפלן/יח"צ

"יש עדיין המתייחסים לעיסוי כמו לפעילות של כיף ומותרות, אולם המודעות מתרחבת בעניין. עצם פעולת סחיטת הרקמות שנעשית בעיסוי רקמות עמוק ועיסוי שבדי מאיצה את זרימת הדם ואת כלל התהליכים המטבוליים, וזו סיטואציה מאד אינטנסיבית שלא מתרחשת בעוצמות כאלו בשום פרקטיקה אחרת שלנו בחיים, אפילו לא בזמן פעילות גופנית". כך מתארת יאנה קפלן, מומחית לעיסוי רפואי ובעלת קליניקה לעיסוי בהרצליה פיתוח, המונה עשרות רבות של מטופלים קבועים ואדוקים. בנוסף, ברשות יאנה הסמכות בתחומי הכושר הגופני, ידע בפרקטיקות לאימוץ אורח חיים בריא ובקיאות רבה בתחום התזונה. בשיחה שערך איתה עורך המערכת, שמענו ממנה על חשיבות העיסוי הרפואי ותרומתו לבריאות האדם.

"עיסוי רפואי הוא כינוי למקבץ של טכניקות טיפוליות באמצעות מגע שנסמכות על הידע המערבי לבריאות מערכת התנועה." יאנה מבהירה כי לעיסוי הרפואי יתרונות בריאותיים רבים, אשר המטופל זוכה להם הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. "העיסוי תורם להתאוששות שרירים לאחר מאמץ ומסייע לשחרור שרירים תפוסים, והוא עשוי להקל על כאבי שרירים אקוטיים ואף להפחית את עוצמתם בעשרות אחוזים. בנוסף, העיסוי מסייע לשיקום מנטלי ולחשיבה צלולה ומשום כך חשיבותו עולה במיוחד במצבים של לחץ נפשי."

יאנה קפלן קליניקה באווירה אינטימית ומיוחדת. יח"צ,
קליניקה באווירה אינטימית ומיוחדת/יח"צ

" העיסוי מגביר את קצב המטבוליזם ובכך תורם ליעלות תפקודם של כלל התהליכים בגוף, הוא מסייע באיזון הורמונאלי, בהקלה בכאבים כרוניים. ובכלל, קבלת עיסוי באופן קבוע בנוסף לשילוב אורח חיים בריא, תורמים משמעותית לבריאות הכללית של הגוף."

עם זאת, יאנה מדגישה כי חשוב מאוד לבחור היטב את מקום העיסוי, שכן היתרונות הגלומים בו באים לידי ביטוי רק במקום מקצועי ומיומן "אחד מאבני היסוד שלי בקליניקה היא העובדה שאני משקיעה בכל מטופל ומטופל יחס אישי. אני בוחרת שלא להעמיס את עצמי בעבודה מתוך בחירה, על מנת שתהיה לי האפשרות להעניק לכל מטופל ומטופלת את תשומת הלב הנדרשת עבורם. רק במקום שבו מבצעים עיסוי רפואי יסודי ומקצועי, ניתן למצות את כל היתרונות שיש לעיסוי הרפואי להציע."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עיסוי רפואי של יאנה קפלן. יח"צ,
עיסוי רפואי של יאנה קפלן/יח"צ

מהם הטיפולים שאת מציעה?

"אני מטפלת באמצעות עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי רפואי אקלקטי, עיסוי אבנים חמות ועיסוי הרבל בולס. כל הטיפולים שלי מתבצעים בשמן זרעי ענבים איכותי במהילת שמן טהור מצמח הארניקה. הארניקה ידועה כמסייעת להרפיית שרירים והרגעת תגובה דלקתית."

הייחודיות של הטיפולים הרפואיים של יאנה טמונה ביחס האישי ובקשר שהיא יוצרת עם לקוחותיה "כל המטופלים שלי מקבלים יחס אישי וקרוב, המאפשר לי להתאים את סגנון הטיפול והעיסוי לכל אחד ואחת כולל טכניקות מיוחדות המתאימות עבורם, על מנת להביא לאיכות חיים טובה יותר. רוב המטופלים שלי הינם מטופלים קבועים וזוכים לשיפור ניכר באיכות חייהם בעקבות הטיפול." במסגרת הטיפולים, יאנה מעניקה ליווי שוטף הכולל טיפים והדרכה לאורח חיים בריא.

יאנה קפלן. יח"צ,
יאנה קפלן/יח"צ

איכות הטיפול והיחס האישי אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות הקליניקה, שמרעיפים שבחים רבים על יאנה ועל יתרונות העיסויים, כך מספר אילן בלומנטל "הטיפול הטוב ביותר שקיבלתי בתחום המסג'ים, הן בארץ והן בחו"ל. קל מאד לחוש את תשומת הלב וההשקעה. היתה לי ממש תחושה שיאנה "מדברת" איתי (או עם הגוף שלי) באמצעות הידיים שלה. מומלץ מאד לא להחמיץ את החוויה, ואל תדחו - אחר כך תתחרטו." מטופל קבוע נוסף של יאנה, עופר בן עמרם, מספר "מדהים לגלות עד כמה אנחנו לא מודעים ולא יודעים להקשיב לגוף שלנו, וזאת אני מגלה בכל פעם שאני מגיע לטיפול אצל יאנה. ההרגשה עד כמה הטיפול חיוני לאורח חיים נכון ובריא מתחזקת בי בכל פעם כשאני מסיים טיפול אצל יאנה."

יאנה קפלן עיסוי רפואי משולב

להזמנת תור לעיסוי רפואי לחצו כאן

לאתר

לדף הפייסבוק

בשיתוף יאנה קפלן, בשיתוף יאנה קפלן
  • עוד באותו נושא:
  • עיסוי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully