וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונספט הבילוי שמסעיר את המשפחות בישראל

בשיתוף מטווח פורטל, בשיתוף מטווח פורטל

10.6.2020 / 16:00

חשבתם שבילוי משפחתי יכול להיות כייפי לכל בני משפחה, מבוגרים, ילדים ונוער באותה מידה ? שסבא ונכדים יכולים להיות עם אותו ברק בעיניים?

מטווח פורטל. יח"צ,
מטווח פורטל/יח"צ

תשכחו את כל מה שידעתם עד כה בכל הנוגע למטווחים, מצאנו מטווח חוויתי, שלא נדרש בו רישיון וכולו פורקן רגשות! מהיום לצאת לבלות בצפון זה לא רק פארקים מפוצצים באנשים, גם לא להצטופף בג'ימבורי שבקניון.

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר מקומות המציעים חוויה משפחתית מחוץ לקופסא, הגיעה לאוזננו שמועה בדבר מטווח מיוחד שנמצא ביקנעם. "מטווח פורטל", המטווח המגבש הראשון בישראל.

"מטווח פורטל" מושתת על רובים ואקדחים מסוג איירסופט שנועדו לאימון, כאשר בסטוק ניתן למצוא מעל ל-20 סוגים שונים של כלים חדישים והיסטורים, צלפים וקלעים, מTommy Gun - עד תבור, מקלצ'ניקוב עד SCAR, מכונות ירייה ו- Shotgun.

הפעילות במטווח מותאמת גם לאירועים משמחים, חגיגות יום הולדת, יום גיבוש של מקום העבודה, מסיבות רווקים וגם ערב רומנטי זוגי. קיימת פעילות מיוחדת לילדים עם בעיית קשב וריכוז.

מטווח פורטל. יח"צ,
מטווח פורטל/יח"צ

מספר מפיקים חברי המערכת קפצו למטווח שנמצא בקניון G ביקנעם, הם גילו כי לאורך שלוש השנים האחרונות ביקרו ונהנו לצלוף בו יותר מ 20,000 איש, אבל בימים אלו לאחר משבר הקורונה, הבילוי במקום הופך להיות אישי במיוחד.

כאשר הגענו ל"מטווח פורטל" נערכה במקום חגיגת יום הולדת פרטית ללקוח בשם אורי מועלם, בן 25 ומי שהפתיעה אותו היתה חברה שלו שירן. הם סיפרו לנו, "וואו, לא האמנו שנוכל ליהנות ככה מירי של רובים, שונה לגמרי מימי הטירונות בצבא, מדהים, מדובר בחוויה ענקית".

"מטווח פורטל" מחולק לשלושה חלקים, בראש ובראשונה החלק שנועד לבצע תרגילי דיוק בדמות ירייה טקטית אל מול מטרה מקרטון.

החלק השני בנוי ממטרות נדלקות עם עמדה תחרותית, מדובר במערכת מיוחדת שמודדת את רמת המהירות והדיוק של היורים.

החלק השלישי מבוצע בדמות ירי בתנועה במתחם לוחמה של שטח בנוי לכל דבר. זה תרגיל פרט בליווי מדריך.

הבעלים של המטווח היא אלונה בוצ'צקי, האישה היחידה בארץ בעלת מטווח, היא סיפרה לנו על הפעילות במקום מנקודת המבט שלה: "אנחנו חושפים את האדם להתמודדות מהנה ומאתגרת עם עצמו. אם זה שמירה על יציבות גופנית, כמו גם ריכוז, קור רוח, דיוק, יציבות ועוד. השיפור למתמידים הוא גדול ומדיד, בנוסף החוויה אצלנו מומחשת עד רמת אלפית השנייה והיכן כל אחד נמצא בכל רגע נתון במהלך הפעילות. הרעיון עצמו היה לאפשר פעילות לכל המשפחה, כולל האישה והילדים, להנאה משותפת וייחודית מאוד גם אם מדובר בירי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מטווח פורטל. יח"צ,
מטווח פורטל/יח"צ

למדנו כי הלקוחות של "מטווח פורטל" מגיעים מכל חלקי הארץ ושעות הפתיחה הם מ 11:00 בבוקר ועד 22:00 בערב.

התנסנו גם אנחנו בפעילות ובחרנו בזו התחרותית, מדובר בעמדה המצויידת במערכת משוכללת שיודעת לזהות את היורה, כולל זיכרון של תוצאות קודמות בביקורים קודמים במקום, ומספקת נתוני תפקוד ודיוק לשיפור הביצועים של כל יורה, זו מיועדת לאדם בודד או שני אנשים במקביל.

כאשר שאלנו את העובדים במקום מי היה היורה הצעיר והמבוגר ביותר והתשובה שלהם היתה 5 ו 94 כך שהחוויה המטורפת הזו מתאימה לכולם.

"מטווח פורטל", למרות הקונוטציה מדובר במקום נעים ומהנה, רחוק שנות אור מהמטווחים המיושנים והקרים למראה.

פינות חמד בעיצוב מדהים שלא רוצים לעזוב אותן! בימים אלו יש במטווח מבצע, חבילה משפחתית עם 14 סוגי כלי נשק שונים ב 280 שקלים בלבד.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר טלפון: 054-7896361.

פייסבוק

אתר הבית

אינסטגרם

בשיתוף מטווח פורטל, בשיתוף מטווח פורטל
  • עוד באותו נושא:
  • מטווח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully