וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו אשת קוסמטיקה ייחודית

בשיתוף אורמדיקס, בשיתוף אורמדיקס

10.6.2020 / 15:44

גם אחרי 30 שנות ניסיון בתחום הקוסמטיקה הרפואית, מקפידה אורית בן יהודה להיות מעודכנת בכל החידושים ולהיות בקשר עם רופאי עור על מנת לספק שירות מלא ללקוחותיה

פילינג קרבון. יח"צ,
פילינג קרבון/יח"צ

עולם הקוסמטיקה הרפואית בארץ הוא ענף פרוץ ולא מפוקח דיו למרות שהוא מכיל בתוכו מאות נותני שירות מגוונים. על מנת ללמוד על טיב השירות של המכונים המובחרים באמת, במערכת "המומחים" בדקנו אלפי חוות דעת שונות באתרי הביקורת ברחבי באינטרנט ומצאנו כי קליניקה בשם "אורמדיקס", קיבלה פידבקים מפרגנים במיוחד, על מקום נקי, מקצועי, בעל מכשור מתקדם ובראשו אשת מקצוע אמינה.

אחת המפיקות יצאה לפגוש מקרוב את מי שמנהלת את הקליניקה המדוברת, אורית בן יהודה, וזהו סיפורה. כבר למעלה מ-30 שנה שאורית בן יהודה מעניקה טיפולי קוסמטיקה מתקדמים. את לימודי הקוסמטיקה שלה אורית סיימה בהצטיינות וכבר אז הוצעה לה משרת מורה לקוסמטיקה בבית הספר בו למדה אך אורית העדיפה לטפל.

בהמשך סיימה את המסלול הראשון בארץ לקוסמטיקה רפואית PME בהדרכתם של הפלסטיקאי ד"ר אלכס לבנברג ושל הקוסמטיקאית הרפואית מרים זהבי, קורס שהתמקד בפילינגים רפואיים ופרא רפואיים. מסלול לימודים נוסף אורית סיימה בציון מושלם, בבית הספר הגבוה לקוסמטיקה ואסתטיקה רפואית של חווה זינגבויים.

הסרת שיער. יח"צ,
הסרת שיער/יח"צ

כמו כן אורית קוסמטיקאית מוסמכת ביופור בשיטת 3 ,Deep ביופור היא ממובילות הקוסמטיקה המדעית בארץ, היא הוקמה ע"י רונית שגב, Bsc, MA ביולוגית וחוקרת עור, העוסקת מעל עשור במחקר ופיתוח של פתרונות לעור. את מוצרי BIOFOR ניתן להתאים לראשונה און ליין בטלפון: 054-9737070, אתם שולחים תמונה או סרטון ואורית תתאים לכם מוצרים לטיפול יחד עם ליווי אישי.

למדתי כי אחד הדברים שמייחדים את אורית בעבודה הוא העובדה שהיא מרבה להתייעץ עם רופאי עור ואנשי מקצוע נוספים, על כך אורית הסבירה לי: "מתחילת הדרך נצמדתי לאנשים מובילים בתחום, חלק מהם רופאים ומכל אחד לקחתי דבר אחד או שניים. למרות שצברתי ניסיון רב, בכל זאת 30 שנה, אני מקפידה להמשיך לשתף פעולה עם רופאים כדי לתת מענה מושלם לכל לקוח/ה.

"צריך להבין, עור זה לא משחק ואי אפשר למשל לעשות פילינג מבלי לאבחן כמו שצריך את מצב העור, לדעת כיצד להכין אותו, איך להימנע מראש ממצב של פיגמנטציה, גם בכל הנוגע להסרות שיער או אקנה, צריך לדעת דברים מעבר לאלו שמלמדים במסגרות המקצועיות השונות.

"חייבים להבין את המערכת ההורמונלית כי גם זו משפיעה על צמיחת השיער ועל התפרצות של אקנה, לכן דאגתי ללמוד מרופאים ועד היום אני נעזרת בהם ובמקרה הצורך אף מפנה אליהם לקוחות קודם לטיפול כדי לאפשר ללקוח להגיע לתוצאות מקסימליות".

שאלתי את אורית כמה טיפולים נדרשים בממוצע להסרת שיער, היא השיבה: "זו שאלה די שכיחה ולכל אחת או אחד ששואלים אני עונה: אי אפשר לדעת כי לכל אחד יש תהליך הורמונלי שונה, המערכת ההורמונלית אחראית הן על צמיחת השיער והן על מצבי האקנה השונים כמו כן ישנם גורמים נפשיים המשפיעים על המערכת ההורמונאלית. לכן אם אראה צורך אפנה לבירור הורמונאלי, ולכן זה לא יהיה מקצועי לענות על שאלות מסוג זה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אורית בן יהודה. יח"צ,
אורית בן יהודה/יח"צ

בביקורי בקליניקה לא יכולתי שלא לשים לב למכשירים השונים שבכל חדר, אורית הסבירה לי כי היא מקפידה להתחדש בטכנולוגיות השונות בתחום, וכי מלבד הסרת שיער, אחת הטכנולוגיות המבוקשות ביותר היא זו של פילינג הקרבון, ביקשתי ממנה להרחיב קצת על הטכנולוגיה.

"קודם כל נבהיר מה זה קרבון - קרבון הוא פחם פעיל, שידוע ברפואה כמנקה רעלים, והוא אכן מסייע במסגרת זו להשמדת פלורת החיידקים המזיקים בעור (חיטוי). הטכנולוגיה משלבת את יתרונות הקרבון יחד עם יתרונות הלייזר. אחד היתרונות הגדולים של הטכנולוגיה הזו, היא שבניגוד לטכנולוגיות רבות בתחום היופי, אין בעיה לטפל באמצעותה גם בקיץ, והיא לא דורשת זמן החלמה."

אז באילו מצבים הקרבון יכול לסייע?

"ובכן, יש לו פונקציות רבות, והוא משמש בין השאר לניקוי עמוק של עור הפנים, טיפול מצוין לאקנה, טיפול בפוסט אקנה, שיפור באיזון בשומנים בעור, שיפור בפיגמנטציה ומרקם העור.

"לאחר הטיפול, עור הפנים או הגוף מייצר רקמות עור חדשות והתוצאה המיידית היא שיפור בקמטוטים מראה עור חלק מתוח, ומלא חיות. את הפילינג ניתן לעשות על עור הפנים, הידיים והמחשוף".

היתה לי פגישה עם אשת מקצוע חכמה ומנוסה, למדתי המון על מגוון טיפולי הקוסמטיקה השונים שהיא מעניקה, מידע מעמיק שעושה סדר בדברים.

ליצירת קשר: 054-9737070

לאתר

פייסבוק

בשיתוף אורמדיקס, בשיתוף אורמדיקס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully