וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחשבו בגדול - ביג כלי עבודה

בשיתוף ביג כלי עבודה, בשיתוף ביג כלי עבודה

10.6.2020 / 14:32

מאדם פרטי שרוצה לעשות תיקון קטן בבית ועד לחברה מהמגזר העסקי שרוצה להצטייד בחומרים בכמות גדולה - חנות ביג כלי עבודה מציעה פתרונות לכולם

ביג כלי עבודה. יח"צ,
ביג כלי עבודה/יח"צ

עם וותק של למעלה מ-13 שנים בתחום חומרי הבניין, קירות גבס, צבעים, חומרי איטום ודבקים שונים, לכל ביצוע עבודות הבנייה והשיפוץ, "ביג כלי עבודה" בבני ברק הפך לשם דבר באזור גוש דן והסביבה. בימים אלו, ''ביג כלי עבודה'', הוא העסק המוביל ביותר בתחום אספקת חומרי בניין באזור. לחברה מגוון רחב של שירותים המקנים גישה לכל לקוח עבור מוצרים הדרושים לבית. במקום תוכלו למצוא חומרי בניין, לוחות גבס, רובה, אינסטלציה, דלתות, צבע, כלי עבודה, סולמות ועוד. הכל באספקה מיידית, כאשר בנוסף ניתן למצוא מבחר מרשים של ציוד לתשתיות, שרוולים לפינוי פסולת, עבודות במה, מסמרים, חוט שזור, מכולות, במות הרמה, בגדי עבודה והנעלה מכל הסוגים, כלי עבודה ועזרים, כלים חשמליים ועוד.

ביג כלי עבודה. יח"צ,
ביג כלי עבודה/יח"צ

"ביג כלי עבודה" מספקת מוצרים לשוק הפרטי וגם לעסקי. בעל המקום, בועז גלעדי, מאמין שכל אדם יכול לשפץ ולחדש את ביתו בהתאם לצרכיו ובהתאם לתקציב השיפוץ ולכן הוא מציע מגוון אדיר של חומרים שונים להתאמה מושלמת ללקוח ולאופן השיפוץ. כמו כן החברה מתמחה במכירה, בהשכרה ובתיקון של כלי עבודה חשמליים וציוד נוסף לתחומי הבנייה. לאחרונה גם נפתחה מחלקה חדשה, ניסור וקידוח בבטון בכל המידות המבוקשות, עם הכלים הכי חדישים ומקצועיים, כאשר הכל מתבצע על ידי צוות מיומן ומקצועי בעל 12 שנות ניסיון.

בועז גלעדי, הבעלים, אמר: "הרעיון שלנו הוא שכאשר אתה נכנס לחנות, אפשר להשיג הכל, מבורג ועד עיצוב הבית, ממש להתחיל שיפוץ אצלנו ולסיים אותו כאן, בלי צורך להסתובב בחנויות שונות. אנחנו פונים לקבלנים, שיפוצניקים וגם ללקוחות פרטיים שמעוניינים לבצע שיפוצים, הכל במחירים מיוחדים. אפשר למצוא אצלנו מגוון רחב של מוצרים, החל מחומרי בנין, כלים מקצועיים, לוחות גבס, חומרי איטום, אינסטלציה, כלי עבודה ועוד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ביג כלי עבודה. יח"צ,
ביג כלי עבודה/יח"צ

גולת הכותרת של בית העסק היא העובדה שאפשר להשכיר כלי עבודה. במידה ואתם צריכים כלי עבור שיפוץ פרטי, יש אפשרות לשכור את כל הכלים הנחוצים לכם ולהשיבם לחנות בתום הפעילות. ''ביג כלי עבודה'' גם מעניקים ללקוחותיהם שירות מלא של מעבדת תיקונים, החל מתיקון מברגה ועד מקדחות מסיביות.

בתקופת הקורונה ''ביג כלי עבודה'' עבד כרגיל מאחר והוא הוגדר כעסק חיוני. ענף הבנייה עבד כך שהמרכז המשיך לספק שירותים לחברות הגדולות במשק ובמשלוחים ללקוחות הפרטיים. אחד הלקוחות של ''ביג כלי עבודה'' סיפר: "אחלה חברה שבעולם עם אחלה מחירים. שרות אדיב ומדהים. נהניתי מכל רגע לעבוד מולם. אחד הספקים הנוחים והסבלניים. תודה רבה להם על השירות הנפלא".

טלפון: 03-5792636

כתובת: הירקון 24 בני ברק.

שעות פעילות:
א-ה: 6.30 - 16.00
יום ו: 7.00 - 12.00

פייסבוק

מייל: bigtools24@gmail.com

בשיתוף ביג כלי עבודה, בשיתוף ביג כלי עבודה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully