וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה דולצ'ה: פנינת האוכל האיטלקי בלב חיפה

בשיתוף לה דולצ'ה, בשיתוף לה דולצ'ה

10.6.2020 / 13:54

ברחוב האוכל של חייפה בין שורת מסעדות בשר לא כשרות יש גם מסעדה המגישה אוכל איטלקי אותנטי ומשובח בהשגחת בד"ץ

לה דולצה. יח"צ,
פנינה איטלקית בלב חיפה/יח"צ

המטבח האיטלקי נחשב לאחד המטבחים המפורסמים והמשובחים ביותר בעולם. תיירים רבים מכל רחבי העולם מגיעים לארץ המגף כדי לטעום אוכל איטלקי אותנטי ומשובח שהפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות האיטלקית. בשנים האחרונות הטרנד האיטלקי חדר עמוק לעולם הקולינרי של המסעדות בישראל. יצאנו לבדוק את אחת המסעדות האיטלקיות הפופולריות באזור הצפון - מסעדת "לה דולצ'ה".

המסעדה ממוקמת בלב חיפה, בשדרת האוכל המפורסמת ברחוב דרך יפו. בשדרה מגוון מסעדות ודוכני מזון בשריים בלבד שרובם ככולם מכילים אוכל לא כשר. לכן בעלי המסעדה האיטלקית "לה דולצ'ה", יעקב ושלום, זיהו את הצורך הכפול - מסעדה בעלת אוכל בנוסח איטלקי אותנטי שלרגע תרגישו שנחתתם בלב איטליה ובנוסף, מסעדה בעלת כשרות המחמירה ביותר, בד"ץ בית יוסף מהדרין. בעקבות ריח עוצמתי וטעם ייחודי רבים נוהרים למקום.

לה דולצה טוסטים ששמם הולך לפניהם. יח"צ,
טוסטים ששמם הולך לפניהם/יח"צ

את יתרונות המסעדה לא קשה לזהות. ראשית, האוכל המוגש במסעדה הינו אוכל טרי הנעשה מדי יום. בתפריט המסעדה תוכלו למצוא את כל המאכלים שיעלו לכם לראש כשמדברים על אוכל איטלקי אותנטי. החל מפסטות עם כל הרטבים המוכרים שנעשים במקום ע"י שף איטלקי מנוסה שנים וכוללים חומרי גלם מהאיכותיים בשוק, פיצות בוטיק מבצק טרי ואיכותי שמוכן במקום, ומכילות רוטב פיצה בעל מתכון סודי ומיוחד, טוסטים עם שילובים מפתיעים שגורמים לאנשים להגיע למקום במיוחד מכל רחבי העיר חיפה.

המנה המוכרת ביותר של המסעדה היא "פיצה לה דולצה", פיצת הבית, שזמינה בשלושה גדלים שונים: אישית, משפחתית או ענקית. בנוסף לפיצת הבית, במקום מומחים בהכנת פיצות מיוחדות כגון שוליים קראסט חמאת שום /גבינה, פיצה חריף מתוק- פלפלים חריפים ואננס, ביאנקה משודרגת: פיצה שמנת פסטו בטטה ופטריות, פיצה בתוספת בצל מקורמל, פיצה בסגנון אוצלי חצפורי (חביתת עין וגבינות) ופיצה ללא גלוטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לה דולצה סלטים טריים. יח"צ,
סלטים טריים/יח"צ

בנוסף, המסעדה מתמחה בכל סוגי הסלטים, מוקרמים, רביולי, מאפים שונים, מנות וקינוחים מהמטבח התימני. הגבינות שמשתמשים במנות כוללות תערובות של גבינות יוקרתיות בעלות 100% גבינה איכותית. לכבוד עונת הקיץ שבפתח, במסעדה מכינים ברד מרענן בטעמים מרעננים כגון גרניטה קפה ופסיפלורה. המסעדה הינה ידידותית לטבעונים, שיכולים ליהנות ממגוון מנות כגון אנטי פסטי, פוקצ'ות ומאפים טריים.

יעקב ושלום, בעלי המסעדה, לא מקפחים את התושבים שאינם יכולים להגיע למקום לישיבה במסעדה או לקחת את המנות, ומפעילים מערך משלוחים יעיל במיוחד שפעיל בין השעות 12:00-00:00 כך שניתן ליהנות מהחשק לאוכל איטלקי משובח בכל שעה נתונה ביום. המשלוחים הינם עד בית הלקוח ללא עלות נוספת ונעשים באמצעות הזמנה טלפונית. את המשלוחים ניתן לבצע גם דרך אתרי השליחויות המרכזיים כגון "תן ביס", "סיבוס", "משלוחה".

לה דולצה. יח"צ,
פיצה בלה דולצ'ה/יח"צ

יתרון נוסף של לה דולצ'ה הינו השירות במסעדה. הלקוחות מרגישים בחמימות המושרה במקום והרצון מצד העובדים ושף המקום להעניק את החוויה האיטלקית האותנטית כך שכל לקוח יוצא מרוצה. רבים מלקוחות המסעדה הינם לקוחות חוזרים שהפכו ללקוחות קבועים עקב השירות יוצא הדופן ששבה אותם.

יעקב ושלום, בעלי המסעדה, יזמו פרויקט ראוי להערכה בעת תחילת התפרצות נגיף הקורונה בישראל. הם דאגו למשלוחים לצוותים הרפואיים בבית החולם רמב"ם שעבדו ימים כלילות במשמרות אינסופיות כהוקרת תודה על תרומתם. "אנו מחבקים את הצוותים הרפואיים על עבודתם הקשה בימים אלו והרגשנו צורך עז להעניק להם משהו שיעשה להם טוב על הלב בלחץ שהם שרויים בו. מיד עלתה בנו המחשבה להעלות להם חיוך קטן ולו לרגע בעת שיטעמו ממנות הפופולריות במקום שלנו. זה היה לנו חשוב ואנחנו גאים על כך". כן ירבו.

אז בפעם הבאה שאתם נמצאים בחיפה ובסביבה אל תשכחו מהמלצה החמה שלנו להרגיש דרך הפה את איטליה הקסומה דרך חוויה קולינרית שמשאירה טעם של עוד.

לה דולצ'ה

דרך יפו 141, חיפה

להזמנות ומשלוחים 04-6030636

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף לה דולצ'ה, בשיתוף לה דולצ'ה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully