וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תמצאו את חברת קידום האתרים המתאימה לעסק שלכם

בשיתוף RY Digital, בשיתוף RY Digital

10.6.2020 / 11:10

קידום אתרים חשוב להצלחת העסק שלכם אבל בחירה בחברה לא מתאימה עלולה להיות לא יעילה ואף לגרום לנזק רב. אלו הדברים שאתם צריכים לחפש

קידום אתרים. pixabay,
קידום אתרים/pixabay

כל עסק שואף להצליח ולהגדיל את ההכנסות שלו. אם בעבר עסקים נעזרו במשרד פרסום כדי לקדם ולשווק את העסק שלהם לקהל היעד, הרי שהיום המגמה היא לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים. חברות אלו, משרד פרסום או חברת קידום אתרים, מבצעות מגוון פעולות במטרה לקדם את האתר של בעל העסק למקומות הראשונים בגוגל, וכך להגדיל את תנועת הגולשים לאתר ובהתאם לכך את ההכנסות.

הן עושות זאת באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO-Search Engine Optimization) הבאה לידי ביטוי בשיפור תוכן האתר, בשיפור הקוד, המבנה והעיצוב שלו, הטמעת מילות מפתח, השגת קישורים חיצוניים ועוד.

אם אתם נעזרים בחברת קידום אתרים טובה, הרי שהעסק שלכם יוכל לצמוח גבוה, אבל איך תדעו באיזו חברה לבחור? לפניכם כמה טיפים לבחירה בחברת קידום אתרים המתאימה ביותר עבורכם.

בדקו את המומחיות של החברה

כדי להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר, אל תהססו לשאול את החברה שאלות על המומחיות שלה בתחום קידום אתרים. חשוב מאוד לבחון מהו הניסיון המקצועי של החברה, כמה שנים היא כבר עוסקת בתחום והאם היא קידמה בעבר אתרים מהענף שלכם. מעבר לכך, על מקדם האתרים להיות בעל יכולות טכניות כד לטפל באתר שלכם, לזהות בעיות ולפתור אותן בהקדם.

לקוחות קודמים

משרד פרסום או חברת קידום אתרים, כדאי מאוד לבקש לבחון את תיק העבודות ולהתרשם מעבודת הקידום שהחברה ביצעה עבור עסקים אחרים. כך תוכלו להבין מהן השיטות שהחברה מבצעת כדי לקדם את האתר במנוע החיפוש, ולהעריך מהן התוצאות הצפויות לקידום אתר האינטרנט שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

השוואת מחירים

כבעלי עסק, אתם מתמודדים עם הוצאות גדולות במיוחד כמו ארנונה, תשלום שכר דירה, משכורות, שיווק ועוד. קידום אתרים היא הוצאה נכבדת בפני עצמה, ומומלץ לוודא כי היא אתם עומדים במסגרת התקציב שלכם. ערכו השוואת מחירים בין החברות השונות, אך אל תלכו על החברה הזולה ביותר כי אתם עלולים לשלם על כך ביוקר.

שירות לקוחות

קידום אתרים הוא תהליך ארוך ומתמשך, לכן כדאי לוודא שהחברה מעניקה לכם את השירות האדיב, היעיל והמהיר ביותר. ערכו פגישה עם החברה ובחנו עד כמה אנשי המקצוע נחמדים אליכם ועונים לשאלות שלכם בסובלנות. כדאי לבחור בחברה שמעניקה שירות זמין 24/7 במקרה של תקלות, ושמספקת שירות במגוון ערוצים כמו וואטסאפ, טלפון ומייל.

שקיפות

אם חברת קידום אתרים לא מוכנה לפרט בפניכם מה כולל תהליך הקידום ומה היא בדיוק עושה, אנחנו ממליצים לכם לקחת צעד אחורה ולפנות לחברה אחרת. על החברה להתנהל מולכם בשקיפות מלאה, להסביר ולפרט לגבי כל צעד כדי שאתם תוכלו להיות רגועים שהאתר שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר.

דגל אדום

ישנן חברות המפזרות הבטחות על כך שהאתר שלכם יגיע לעמוד הראשון בגוגל בתוך ימים בודדים. דעו שמדובר ככל הנראה בהבטחת שווא, משום שקידום אורגני הוא תהליך שלוקח זמן בוודאי אם אתם עוסקים בתחום תחרותי. פיזור הבטחות שכאלה צריף להניף מול העיניים שלכם דגל אדום, מכיוון שייתכן כי החברה משתמשת בשיטות seo כובע שחור כדי לקדם את האתר. אילו שיטות פסולות לקידום אתרים, כמו קניית קישורים, הכפלת דפים ריקים ודחיסת מילות מפתח.

כאשר גוגל מזהה כי אתר השתמש בטכניקות seo כובע שחור, הוא מעניש את האתר ומוריד את המיקום שלו. לעיתים הוא אף מעלים אותו לגמרי מתוצאות החיפוש. לכן, חשוב מאוד לוודא שהחברה שאתם בוחרים היא אמינה שמבצעת פעולות קידום כשרות. גם אם זה ייקח זמן, בסופו של דבר האתר שלכם יגיע למיקומים גבוהים בגוגל ואתם תזכו להצלחה גדולה.

יהושע רץ מקדם אתרים מקצועי בעל חברת קידום אתרים RY Digital

בשיתוף RY Digital, בשיתוף RY Digital
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully