וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם חברת אסטון מרטין הצטרפה להגנת הסייבר של SentinelOne

בשיתוף SentinelOne, בשיתוף SentinelOne

10.6.2020 / 10:24

במאמץ להיאבק בתקיפות סייבר שעלולות לסכן את החברה התקשרה אסטון מרטין עם חברת SentinelOne הישראלית על מנת ליהנות מפתרונות האבטחה שהיא מציעה

אסטון מרטין. יח"צ,
תומר וינגרטן/יח"צ

לפני מספר ימים חברי הנהלת ענקית המכוניות הונדה נחרדו לגלות כי ככל הנראה מערכות המידע של החברה נפרצו במתקפת סייבר קטלנית והחשד שעולה נכון לעכשיו הוא שמידע שימושי על פרטי לקוחות החברה מסביב לעולם נגנבו במתקפה.

בזאת הונדה הצטרפה למאות חברות שעברו מתקפת סייבר בשנים האחרונות כחלק מהמלחמה המודרנית שבה גורמים שליליים פורצים לכל מערכות המחשוב השונות על מנת לדלות מידע שיכול לזרוע הרס רב בחברות, בכלכלה העולמית ובביטחון האישי של מדינות ואזרחים.

חברת אסטון מרטין הבריטית מייצרת רכבי יוקרה מזה כ-107 שנים, לכן אין זה פלא כי המכונית הייחודית כיכבה בין היתר בשמונה סרטי ג'יימס בונד הידועים, כשזו נחשבת לחדשנית בנושאי מכשור ועיצוב עולם הרכבים.

אסטון מרטין. יח"צ,
אסטון מרטין/יח"צ

בדיוק כמו שאר חברות יצרניות מסביב לגלובוס, גם חברת אסטון מרטין מתמודדת עם מגוון איומים דומה לזה שחברת הונדה עברה. לפני כ-3 שנים התבצעה מתקפת סייבר הידועה בשם , Wannacry זו פגעה ב 230,000 מחשבים במעל ל-150 מדינות ברחבי העולם, בין היתר מתקפת הסייבר הזו הצליחה להצפין מידע חשוב של חברות ענק כגון ענקית התקשורת הספרדית Telefonica, חברת הרכבות הגרמנית דויטשה באן, חברת הלוגיסטיקה הידועה פדקס ובתי חולים ברחבי בריטניה.

על מנת למנוע מתקפת סייבר וגניבה של פרטי עובדים ולקוחות וכדי להגן על מערכות המחשוב וייצור המכוניות, ובעיקר הדברים נכונים בכל הנוגע למחלקת העיצוב פורצת הדרך של החברה, החליטו באסטון מרטין לבצע בדיקה מעמיקה מחודשת בדבר אבטחת המידע שפועלות בחברה.

אסטון מרטין מחזיקה במספר מצומצם של מעצבים ייחודים בתעשיית הרכבים. אלו אחראים כיצד יראו הדורות הבאים של רכבי היוקרה, כך שישנה חשיבות מכרעת מבחינת קברניטי החברה על שמירה של חשאיות מוחלטת בכל הנוגע לאב הטיפוס שהחברה עומדת להוציא לשווקים בכל שנה מחדש. למעשה, יש אומרים כי מדובר בראש סדר העדיפויות של החברה.

הבדיקות העלו כי קיים פער טכנולוגי גדול ביכולת של תוכנות ההגנה השונות שפעלו במחשוב הכללי הרחב של החברה להתמודד עם גורמים שליליים שתוקפים ללא הרף מערכות וגופים רבים בכל התחומים. לכן באסטון מרטין מיהרו לצאת למכרז חדש אליו ניגשו חמישה יצרנים אשר בנו מערכות הגנה מפני מתקפות סייבר אפשריות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אסטון מרטין. יח"צ,
אסטון מרטין/יח"צ

החברה היחידה שצלחה בקלות מרשימה את כל הבדיקות המעמיקות שהכינו מבעוד מועד באסטון מרטין היא חברת SentinelOne הישראלית, כאשר זו ניטרלה בקלות את האיומים על מערכות המחשוב של אסטון מרטין ובכך מנעה את המתקפה המתוכננת כחלק ממבחן איכות מנגנוני ההגנה שלה.

אסטון מרטין היא לא החברה הגדולה הראשונה שמבקשת את שירותיה של ,SentinelOne מתוך 4,000 חברות מכל רחבי העולם אשר נעזרות ועושות שימוש במוצר הגנת הסייבר של החברה הישראלית ניתן לציין את חברת התעופה jetBlue , חברות הקוסמטיקה ספורה ואסתי לאודר, רשת המסעדות העולמית, TGI Fridays ו Fivver.

בשני סבבי גיוס ההון האחרונים שנערכו בשנה האחרונה, חברת SentinelOne גייסה כ 430 מיליון דולר, מספר חברות ענק עולמיות ביקשו להיות בין המשקיעות וביניהן נמצאות חברות אינסייט, סמסונג ונצ'רס, אקסל, רד פוינט וקוואלקום ונצ'רס וכיום שווי השוק שלה מוערך כיום במעל מיליארד דולר.

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף SentinelOne, בשיתוף SentinelOne
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully