וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונדיטוריה בצפון שמשאירה טעם של עוד

בשיתוף קונדיטוריית אבו-רג'א, בשיתוף קונדיטוריית אבו-רג'א

10.6.2020 / 9:49

בין חיפה לנצרת פועלת קונדיטוריה ותיקה המנהלת בידי 3 דורות של משפחה אחת. עם חומרים איכותיים ואהבה למקצוע הם יגרמו לכם להרבה מתוק בפה

קונדיטוריית אבו רג'א. יח"צ,
קונדיטוריית אבו רג'א/יח"צ

רוצים להפתיע מישהו בעוגת יום הולדת עשירה ומושקעת? אורחים צפויים להגיע הערב ואין לכם זמן וכוח להכין קינוח? קונדיטוריית אבו רג'א בצפון הארץ תפתור לכם את המשבר. בימים אלו, קשה להיוותר אדיש נוכח ההיצע העשיר של קונדיטוריות וקל מאוד להתפתות לקנות בהן עוגות לשבת או לסתם יום של חול. חלון הראווה של קונדיטוריית אבו רג'א חושף מגוון עוגות מפתות וקורצות, הריחות שעולים ממנה נישאים באוויר ומשכרים כל נחיר. עם ניסיון עתיר של 30 שנה, קונדיטוריית אבו רג'א ממשיכה לפנק את תושבי הצפון.

אב המשפחה, אבו רג'א, הקים את הקונדיטורייה יחד עם הבנים שלו. הוא לימד את בניו כיצד לאפות ויחד עימו הם הקימו את ''קונדיטוריית אבו רג'א''. במקום תמצאו מגוון רחב של עוגות טורט ומוס, עוגות מיוחדות לימי הולדת. מאפים כמו שמרים, בורקסים, עוגיות מיוחדות בטעם חמאה, מאפים טעימים, שוקולדים, קינוחים ייחודיים ועוד.

קונדיטוריית אבו רג'א. יח"צ,
קונדיטוריית אבו רג'א/יח"צ

אחת הלקוחות שביקרה בחנות, לואיס בלאן, אמרה: "מהניסיון שלי איתם מזה 26 שנה, אני יכולה לומר בביטחון מלא שאף פעם לא התאכזבתי מהשירות, הטעם והאיכות של המוצרים שלהם. אין מילים לתאר את הדיוק והאיכות של המתוקים, זאת לצד מחירים הוגנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קונדיטוריית אבו רג'א. יח"צ,
קונדיטוריית אבו רג'א/יח"צ

קונדיטוריית אבו רג'א ממוקמת בכביש נצרת חיפה, סמוך לצומת משרד הבריאות. מנהל העסק, לצד האב, הוא חאלד חסן שאמר: "אנחנו דואגים לכל הלקוחות שלנו. מדובר במשפחה שמורכבת מאבא ועוד חמישה ילדים, הילדים שלנו עכשיו פה הם הדור השלישי שעובד כאן. אנחנו משתדלים כל הזמן לעשות דברים מיוחדים בידיים שלנו. אוהבים לעשות הכל באופן ייחודי". הקונדיטוריה עובדת עם החברות הכי גדולות בארץ ובעולם אשר משווקות חומרי גלם כמו יוניליוור, טרה ואסם.

כמו כן, בעלי העסק דואגים לייבא הרבה חומרים באופן מיוחד עבורם. רוב הלקוחות של העסק הם פרטיים ומגיעים ישירות למקום. הקונדיטוריה מעניקה שירות עבור מוסדות חינוך, מתנ''סים, לשכת עורכי הדין ועוד. נציג מגיע למאפיה ואוסף ארוחות לישיבות, פריסות, ימי הולדת וכדומה.

קונדיטוריית אבו רג'א. יח"צ,
קונדיטוריית אבו רג'א/יח"צ

בקונדיטוריה תוכלו למצוא בורקסים טריים שנאפים מדי יום, לא קפואים וללא חומרים משמרים. בכל הנוגע למחירים, הם סבירים מאד: 1 ק"ג בורקס ב-35 ש''ח ועוגת מוס על בסיס שמנת תעלה לכם 100 ש''ח. רוצים תמונה מודפסת על העוגה? תוסיפו עוד 20 שקל בלבד. הקונדיטוריה דוגלת בדו קיום כך שבכל חג נוצרי, מוסלמי או יהודי, הלקוחות מגיעים. "אנו מכוונים לכל דת ולכל אירוע בהתאם, משרתים את כל התושבים באזור הצפון, בכל הדתות'' סיכם חאלד חסן.

לאתר

לפייסבוק

טלפון: 04-6565502

כתובת: כביש נצרת חיפה, סמוך לצומת משרד הבריאות

שעות פעילות: שני עד שבת: 8.00-22.00

בשיתוף קונדיטוריית אבו-רג'א, בשיתוף קונדיטוריית אבו-רג'א
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully