וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הפרקטים והשטיחים מקיר לקיר: "פרקט ושטיח ישיר"

בשיתוף פרקט ושטיח ישיר, בשיתוף פרקט ושטיח ישיר

10.6.2020 / 9:27

מצאנו עבורכם את המרכז לפרקטים ושטיחים מקיר לקיר המוביל בישראל "פרקט ושטיח ישיר"

פרקט ושטיח ישיר. יח"צ,
פרקט ושטיח ישיר/יח"צ

אחת המגמות המרכזיות בעיצוב הבית בשנים האחרונות היא רצפת הפרקט. באמצעות אלגנטיות קלאסית והענקת אווירה שלווה רצפת הפרקט היא בעלת ערך מוסף לכל נכס. טרנד נוסף שצובר תאוצה בתקופה האחרונה הינו האפשרות של שטיחים מקיר לקיר.

חברת ''פרקט ושטיח ישיר'' הינה בעלת מוניטין של 15 שנה בתחום הפרקטים והשטיחים מקיר לקיר, ונחשבת לאחת מהחברות פורצות הדרך בתחום. בחברה מתמחים בייבוא והתקנה של כל סוגי הפרקטים האיכותיים ביותר לבית ולמשרד, שימור וליטוש של פרקטים קיימים ושיווק שטיחים מקיר לקיר. בחברת ''פרקט ושטיח ישיר'' מעניקים שירותים גם למגזר הציבורי והמוסדי, ואף מבצעים התקנות לחברות וארגונים גדולים כגון צה''ל ובתי חולים.

אחד מהדברים החשובים ביותר ברכישת פרקט הוא איכות המוצר. ב''פרקט ושטיח ישיר'' משווקים את מוצרי הפרקט האיכותיים ביותר, ביבוא בלעדי ממיטב יצרניות הפרקט המובילות באירופה, ביניהן KRONO ו- QUICK-STEP.

פרקט ושטיח ישיר. יח"צ,
פרקט ושטיח ישיר/יח"צ

סוגי הפרקטים

לרשת חברת ''פרקט ושטיח ישיר'' מגוון רחב של פרקטים מסוגים שונים, המאפשרים לכל לקוח ליהנות מהתאמה אישית של סוג הפרקט, איכותו ומחירו.

פרקטים מעץ אמיתי טבעי. רצפת פרקט עץ העשויה מעץ אמיתי ידועה באיכותה ובתחושת החמימות והיוקרה שהיא מעניקה לחלל הבית או המשרד, תוך שמירה על מראה טבעי ועמידות לאורך שנים. פרקט למינציה, פרקט סינתטי העשוי מכמה שכבות המדמות מראה עץ. פרקט הלמינציה נהנה מיתרונות משמעותיים כגון מחירו הנוח, עמידות נהדרת בפני שחיקה ושריטות, היצע רחב של דגמים ועוד. פרקט פולימרי, פרקט סינתטי אשר עשוי מ- PVC - חומר אשר הופך אותו לעמיד יותר - גם בפני רטיבות. פרקט זה מתאים מאוד להתקנה במקומות שבהם יש מים ולחות כמו חדרי כושר וחדרי סאונה, וגם לבתים פרטיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פרקט ושטיח ישיר. יח"צ,
פרקט ושטיח ישיר/יח"צ

שטיחים מקיר לקיר

החלום הגדול של אנשים רבים לקום מהמיטה למגע חמים ונעים ברגליים, התגשם בזכות טרנד השטיחים לקיר לקיר שנפוץ במיוחד בשנים האחרונות. מעבר לתחושת הנוחות, שטיחים מקיר לקיר טומנים בחובם יתרונות רבים נוספים, כגון תחזוקה קלה, עלות התקנה זולה משמעותית מעלויות חיפוי אחרות, עיצוב מיוחד ומראה אסתטי ויוקרתי.

בחברת ''פרקט ושטיח ישיר" מציעים לכם שטיחים מקיר לקיר הידועים במיוחד בשל איכותם ומרקמם הנעים ורך למגע. בחברה משווקים מלאי אדיר של שטיחים מסוגים שונים ומגוונים, החל משטיחים פרסיים ארוגים בעבודת יד, שטיחי אריחים ושטיחים למשרד. אפשרות שצדה את עינינו במיוחד היא שטיחי מדרגות, אשר משדרגים את המדרגות והופכים אותן לחדשניות ומעוצבת כהלכה.

מעבר לאיכות המוצרים, הייחודיות של חברת ''פרקט ושטיח ישיר'' טמונה באיכות השירות המוענק ללקוחות. בעקבות שיווק המוצרים ישירות מהיבואן, בחברה מספקים את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים נוחים ותחרותיים בשל העדר פערי תיווך. בנוסף למחירים האטרקטיביים, בחברה מספקים מענה מקיף ללקוחותיהם באמצעות שירות לקוחות וטיפול בתקלות. צוות מתקיני החברה כולל אנשי מקצוע מנוסים שמגיעים עד לבית הלקוח בכל התקנה או שירות. בחברה מספקים אחריות מלאה על כל המוצרים.

איכות המוצרים ותודעת השירות הגבוהה אינן נעלמות מעיניהם של לקוחות החברה, שמרעיפים שבחים רבים אודותיה. כך מספרת מורן אליהו "התלבטתי רבות בין פרקט למינציה לפרקט עץ, ליאור, בעל החברה, הסביר לי בסבלנות על כל היתרונות של כל פרקט ועזר לי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לבית שלי, ממליצה מאוד". לקוחה מרוצה נוספת, מורן הבר, מספרת "רכשתי מהם פרקט עץ חדש לדירה שלי, יצא מהמם והוסבר לי כיצד לשמור על הפרקט, ממליצה מאוד , היה שווה כל שקל".

לאחר שנחשפו לאיכות המוצרים של ''פרקט ושטיח ישיר'', עורכי מערכת המומחים השתכנעו סופית על החלפת הריצוף בחדרי המדור, וכל שנותר כעת הוא להחליט בין פרקט איכותי לבית התקנת שטיחים מקיר לקיר. מה שבטוח - הבחירה שלנו היא ''פרקט ושטיח ישיר".

"פרקט ושטיח ישיר"

פתח תקווה

אזור התעשייה ברקן

הגעה בתיאום מראש

לאתר

לדף הפייסבוק

בשיתוף פרקט ושטיח ישיר, בשיתוף פרקט ושטיח ישיר
  • עוד באותו נושא:
  • פרקט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully