וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדל"ן באוהיו ממשיך להיות מהמבוקשים ביותר בארה"ב

בשיתוף TLS FL HOMES, בשיתוף TLS FL HOMES

10.6.2020 / 8:55

מיתון ומשבר עולמי בעקבות הקורונה? במדינת אוהיו לא יודעים על מה אתם מדברים

שגיב קרוננבלט. יח"צ,
TLS FL HOMES/יח"צ

המדינה בעלת האוכלוסייה השביעית בגודלה בארצות הברית ויצרנית של שבעה מנשיאי ארה"ב, ממשיכה להיות אחת הכלכלות החזקות בעולם כאשר מושכת אליה עוד ועוד חברות ועסקים, זו הסיבה שאחוז האבטלה בה ממשיך להיות נמוך יחסית לשאר המדינות (כ 4%) ובנוסף ממשיכה לככב בדירוג המקומות המומלצים ביותר להשקעה בארצות הברית.

על מנת לקבל מידע אמין ומקצועי על הנעשה בשטח עצמו וכיצד אפשר להוציא לפועל עסקת נדל"ן מוצלחת, ביקשנו לשוחח עם שגיב קרוננבלט הבעלים של חברת TLS FL HOMES. זו מתמחה בליווי משקיעים, במציאת וניהול נכסים במדינות פלורידה ואוהיו כבר למעלה מ 7 שנים.

TLS HOMES. יח"צ,
TLS FL HOMES/יח"צ

כמה עובדות על מדינת אוהיו:

אוהיו היא אחת המדינות המתועשות ביותר בארצות הברית ונחשבת למרכז מדע ותעשייה כאשר 17% מתפוקת הגלם שלה מתבססים על ייצור כלי רכב, מחקר ופיתוח וייצור פלדה.

כמו כן אוהיו היא היצרנית הגדולה ביותר של פלסטיק וגומי במדינה.

בקליבלנד אוהיו נמצא בית החולים קליבלנד קליניק המדורג שני בעולם, על פי המגזין הנחשב " ,"Newsweekבנוסף לרשת מרפאות ענפה ומרכזים לוגיסטים של חברות ענק כמו אמזון.

לפי מידע שהתקבל לאחרונה בעקבות משבר הקורונה, אמזון גייסה עוד כ 100 אלף עובדים חדשים, כך שבניגוד למדינות אחרות באוהיו שוק הנדל"ן לא עוצר באדום.

"מאז משבר הסאב פריים של 2008, לא מעט מדינות בארה"ב מיצו את מחירי הדירות לאחר עלייה מחודשת, אולם אוהיו עדיין לא מימשה כליל את הפוטנציאל הגלום בה מבחינת מחירים. העובדה שמדובר באימפריה תעשייתית גורמת למשיכה של עוד ועוד תושבים חדשים שמגיעים בעקבות הפרנסה, לכן הביקוש גדל והמחירים עולים בהתאם", סיפר לנו שגיב קרוננבלט, בן 51 והבעלים של חברת "TLS FL HOMES", המתמחה בנדל"ן בארה"ב.

לשגיב למעלה מ 20 שנות ניסיון בהשקעות נדל"ן בארץ ובעולם, כאשר לפרק זמן הוא התגורר בקנדה ושם למד את הדבר החשוב ביותר למי שמבקשים לעשות עסקים בצפון אמריקה, הוא יודע לדבר את השפה אך גם יודע "לדבר" את המנטליות המקומית. עובדה זו מסייעת לשגיב להתנהל בצורה טובה, אמינה והדוקה מול בעלי המקצוע המקומיים.

שגיב הציב לעצמו מספר קווים אדומים שאותם הוא לא מוכן לעבור בכל הנוגע לעסקת נדל"ן פוטנציאלית חדשה, על כך הוא הרחיב: "הצבתי לעצמי מספר קווים אדומים בכל הנוגע האם להיכנס לעסקה, בראש ובראשונה אני מתמקד במציאת נכסים רק באיזורים A ו B הנחשבים לאיזורים בעלי דירוג סוציו-אקונומי טובים יותר, אנו לא עובדים באיזורי פשיעה. גם אם יצביעו לי על אפשרות להשקעה במחיר פנטסטי שלא באזורים הללו אני לא אכניס משקיע שלי לעסקה שכזו, מדובר בלקחים שהפקתי מתחילת הדרך שלי בתחום.

"בנוסף, אני מכוון לנכסים שעל פי התכנית העסקית יניבו במינימום 8% תשואה נטו (לאחר כל ההוצאות), ושתמיד ס"כ ההשקעה יהיה נמוך ממחיר השוק של הנכס עצמו, אחרת מבחינתי לא מדובר בעסקה כדאית".

אחד הדברים יוצאי הדופן שמאפיינים את העבודה מול שגיב זו העובדה שהוא מעניק למשקיעים שלו ארגז כלים גדול שבעזרתו הם יכולים לבדוק את כל הנתונים והמספרים בעצמם, מדובר בשקיפות חסרת תקדים ממש.

ארגז הכלים כולל את היכולת לבדוק מהו שווי הנכס בשוק, מצב סוציו אקונומי סביבתי, רמת הפשיעה, מידע על בתי הספר באזור, בדיקה של הנכס בטאבו כך שניתן לראות וללמוד את כל ההיסטוריה של הנכס, ועוד.

"אני מבקש מהמשקיעים שלי לעבור וללמוד את כל הנתונים בעצמם אחרי שאני מלמד ומראה להם את הכלים כיצד לעשות זאת, חשוב לי שהם יהיו בטוחים ושישנו בשקט בלילה, לשקט הנפשי יש חשיבות מכרעת בעסקת נדל"ן מוצלחת. בנוסף אנו יודעים להביא נכסים מעסקאות תיווך מתחת למחיר השוק, פשיטות רגל או ירושות", סיפר שגיב.

תהליך העבודה מול TLS FL HOMES מתחיל בפגישה ראשונה שבה לומדים על הצורך של המשקיע, האם הוא מבקש לקנות נכס למטרת השכרה ותשואה פסיבית או לרכוש נכס למטרת מכירה ורווח מהיר.

ב-TLS FL HOMES אין נכסים שמחכים על המדף, אלא ברגע שהמשקיע מחליט שהוא מעוניין להיכנס להשקעה, רק אז מתחילים בחיפוש אחר נכסים מתאימים לפי הפרמטרים שנקבעו.

ידוע כי משקיעים פוטנציאלים רבים חשים חוסר נוחות עם אי היכולת לראות ולגעת בנכס עצמו בגלל המרחק הפיזי הרב, עבור החשש הזה ב-TLS FL HOMES בנו מעטפת כוללת אשר מקנה למשקיע רשת ביטחון, על כך הרחיב שגיב: "כל נכס עובר בדיקה קפדנית שלנו לוודא כי הוא אינו מעוקל או משועבד ואני לא עושה שום צעד עד שאני לא מקבל מחברת הטייטל מסמך המאשר זאת ותעודת ביטוח על כך - Title Commitment.

"כל נכס עובר בדק בית על ידי מהנדס אחד בלבד שמולו אני עובד כבר שנים, ובמידת הצורך, אנו מספקים תכנית שיפוץ מופרטת ברמת שורה, אם צריך לצבוע חדר או לתקן מרזב הכל יהיה רשום ומתומחר בפרוטרוט.

"מעבר לשותף המקומי שלי שדואג לכל הדברים מקרוב, אם זה בקשר הישיר מול חברת הניהול או אנשי מקצוע לצורך שיפוץ, אני בעצמי נוסע לארה"ב כל שלושה חודשים כדי לפקח מקרוב על הנעשה בשטח. במהלך השיפוץ, המשקיע מקבל אחת לשבוע סרטון עדכון על הנעשה בנכס והתקדמות השיפוץ. את התשלום האחרון המשקיע מאשר להעביר רק לאחר שראה ואישר את השיפוץ בעזרת הסרטונים הללו".

צעד חכם שהחברה מיישמת בשטח הוא שמחייבת את הדיירים שנכנסים להתגורר בנכס לבצע ביטוח על חפצים אישיים, כך שאם נגרם נזק כלשהו לבית ולציוד שלהם, הם לא יכולים לתבוע את בעל הנכס.

מעבר לפן הכלכלי הבדל משמעותי נוסף בכדאיות של עסקת נדל"ן באוהיו לבין מקומות אחרים בארה"ב היא העובדה שבמידה ודייר לא שילם את דמי השכירות שלו, רשויות החוק באוהיו מפנות אותו מהשטח תוך חודש ימים בלבד, כך שלא יכולה להיווצר סאגה שבה המשקיע מפסיד זמן וכסף.

חברת "TLS FL HOMES" נבנתה על פי תפיסת עולמו של שגיב, ניהול מקצועי צמוד ואדיב הכולל הגנה טוטאלית על המשקיע, שקיפות מלאה, עבודה מול אנשי מקצוע ותיקים ואמינים בתחום, ליווי מקצה לקצה החל משלב זיהוי הצרכים, דרך תהליך הרכישה, השיפוץ וניהול הנכס לאורך כל תקופת ההשקעה, זו למדנו הדרך היחידה להצלחה.


מעוניינים לקבל יותר פרטים על השקעות נדל"ן בארה"ב?

מוזמנים לבקר באתר: www.tlsflhomes.com

או להתקשר למספר טלפון: 054-4820526.

בשיתוף TLS FL HOMES, בשיתוף TLS FL HOMES
  • עוד באותו נושא:
  • אוהיו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully