וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייחודיות והשירות של אולימפיה אשדוד הגיעה לאשקלון

בשיתוף אולימפיה, בשיתוף אולימפיה

9.6.2020 / 16:29

מבית הלקוח ועד וידוא שהכל בסדר מספר ימים אחרי הטיפול, במוסך סוברו אולימפיה באשדוד ובאשקלון שמים את הלקוח במרכז

מרכז שירות ומכירה אולימפיה אשדוד. יח"צ,
מרכז שירות ומכירה אולימפיה אשדוד/יח"צ

כבר תקופה ארוכה במערכת "המומחים" מחפשים עבורכם את בתי העסק הוותיקים ביותר בישראל. לצורך כך מספר מפיקים חברי המערכת תרים את הארץ לאורכה ולרוחבה. באחד הביקורים באשדוד מצאנו את מרכז "אולימפיה אשדוד", מרכז מכירה ושירות לרכבי סובארו וזהו סיפורו.

סובארו "אולימפיה אשדוד" הוקם על ידי דוד פלאח לפני 46 שנה בשנת 1974. כיום מדובר במרכז שירות ומכירה לרכבי סובארו הכולל אולם תצוגה וסוכנות מכירה של רכבים חדשים, מחלקת מכונאות, דיאגנוסטיקה, מיזוג אוויר, פחחות וצבע וכן מחסן לחלפים מקוריים.

מי שמנהלים כיום את המרכז הם בניו של דוד, לירן וליאור, השניים ממשיכים את מורשתו של אביהם כאשר שמים דגש על שירותיות ללא דופי, אמינות ומקצועיות. כאשר הגענו למרכז הוא היה מלא בלקוחות שחיכו בחדר השירות המפנק, ניצלנו את ההזדמנות לשוחח עם כמה מהם.

מרכז שירות אולימפיה אשקלון. יח"צ,
מרכז שירות אולימפיה אשקלון/יח"צ

אלעד ביטון, תושב העיר אשדוד, סיפר לנו: "אני כבר שנים עם אולימפיה, אני לא זוכר מה זה להעביר טסט לאוטו, כל שנה אני מקבל תזכורת בוואטסאפ וקובע עם ליאור שיבואו לאסוף את הרכב שלי והם מחזירים לי אותו בחזרה מוכן לנסיעה. היום על הדרך לעבודה הגעתי לכאן כי להוסיף גז למזגן, אני יודע שזה לא ייקח יותר מדי זמן, פה יודעים לתקתק עבודה כמו שצריך ולא סתם מורחים לך את כל היום לחינם".

על השירות האישי של המרכז סיפר לנו לירן: "אנחנו מעניקים מעטפת שלמה, כל לקוח יכול להזמין שינוע של הרכב למרכז השירות ולהימנע בכלל מהצורך להגיע לפה בעצמו, לאחר מכן אנחנו דואגים להיות איתו בקשר ישיר לאורך כל זמן הטיפול או תיקון וליידע אותו בדיוק מה עושים".

הקשר בין המרכז ללקוחות לא מסתיים עם החזרת הרכב, במוסך נוהגים ליצור קשר מספר ימים לאחר הטיפול לוודא כי הכל עובד כשורה ואין כל בעיה.

תוך כדי שיחה למדנו על הפתעה נוספת, בעקבות ביקוש שהגיע מהשטח, לפני שנתיים נפתח סניף נוסף של המוסך בעיר אשקלון, את הסניף הזה מנהל האב דוד ביחד עם הבן השלישי, אופיר ושם מחזיקים כמעט את כל המותגים של היבואן, סובארו, פיאט, פיאט מסחריות ודודג' ראם.

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
אולם תצוגה סובארו אולימפיה אשדוד. יח"צ,
אולם תצוגה סובארו אולימפיה אשדוד/יח"צ

מעבר ללקוחות הפרטיים ניתן להוסיף לרשימה גם את בסיסי צה"ל באזור, כך שתושבי הדרום כולו יכולים לבחור לאיזה מבין שני הסניפים להגיע, כאשר שניהם חרטו על דגלם מצויינות.

תפיסת העולם של ליאור כוללת להשאיר דלת פתוחה לכל לקוח בכל דקה, על כך הוא סיפר: "העולם הולך היום למקום של תשובות מיידיות והלקוח צריך להרגיש שיש לו אוזן קשבת זמינה, מותגים וחברות שלא יבינו שהיום צריך לדבר עם הלקוח ולא אל הלקוח פשוט יישארו מאחור".

בין היתר זו הסיבה כי ליאור פעיל בקבוצות של חובבי סובארו ברשתות החברתיות, שם הוא מעניק מכל הלב ומהידע המקצועי שלו לחברי הקבוצות השונות.

"אין לי בעיה שפונים אלי הוא גם בוואטסאפ" סיפר ליאור והוסיף, "מבחינת כל נותני השירות במוסכים שלנו זה מובן מאליו לשים את הלקוחות הקיימים או לקוחות שיש להם עניין בשירות שלנו במרכז העולם".

הייתה לנו פגישה מעניינת עם משפחה שהציבה סטנדרט מרשים של אמינות, שירותיות ומקצועיות, לכן על מרכז אולימפיה בערים אשדוד ואשקלון לא נותר לנו אלא להגיד כל הכבוד.

פייסבוק

אינסטגרם

אתר הבית

אתר סובארו פיאט אולימפיה אשקלון

קישור לוויז

בשיתוף אולימפיה, בשיתוף אולימפיה
  • עוד באותו נושא:
  • מוסך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully