וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קולגן פלוס" , ליין מוצרים שעושים פלאים

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס

9.6.2020 / 14:43

כבר 8 שנים שחברת קולגן פלוס מפיצה את מוצריה שגורמים לעור להיראות צעיר וחלק מתמיד

קולגן פלוס. דפנה יושע,
קולגן פלוס/דפנה יושע

באחת מישיבות מערכת "המומחים", מספר מפיקות החמיאו לאחת מחברות הצוות על כי לאחרונה יש משהו בפניה שלא ניתן להסביר, מן רוגע, זוהר, פשוט משהו אחר.

"מאוהבת" עלתה השאלה? היא חייכה וענתה, "שלא תתבלבלו, בכלל לא בחור חדש אלא מוצרים המושלמים של חברת "קולגן פלוס".

לשמע הדברים הללו עורך המערכת ביקש לדעת יותר במה מדובר. "קולגן פלוס" היא חברה שהפכה להיות חלק בלתי נפרד מחיי רבים בזכות המתמחות בייצור מוצרי קוסמטיקה לשיפור מראה העור, תוספי תזונה לביוטי, לחיזוק שימור ושיפור. היא גם נותנת מענה לעוסקים בספורט, למי שמבקשים להתאושש מפציעות, מקלה על כאבים, עוזרת לפתור דלקות מפרקים וכל זאת בזכות מבחר מגוון רחב של מוצרים המכילים קולגן טהור.

קולגן פלוס. דפנה יושע,
קולגן פלוס/דפנה יושע

"קולגן פלוס" פועלת בשטח כבר כ 8 שנים ומבט מהיר על חוות הדעת השונות שהשאירו לקוחות בעמוד הפייסבוק של החברה מלמדים על שביעות רצון גבוהה במיוחד, ג'וליה בורכוב כתבה: "רכשתי מספר מוצרי טיפוח ואני כבר יכולה להגיד שמרגישה שינוי חיובי במצב העור שלי, זאת בנוסף לליווי מקצועי ואדיב שקיבלתי מאחת הנציגות, אני מרוצה ומתכוונת להתמיד במשימה שהתחלתי בה, לשפר את הנראות וההרגשה הפנימית שלי".

גם רעות סמו החמיאה: "כאחת שרגישה לריחות ומרקמים אני לא מתחברת לכל מוצרי הטיפוח בשוק, אבל אלו של קולגן פלוס נפלאים ממש".

שוחחנו עם רון וינברג מנכ"ל החברה וביקשנו ממנו הסבר מקצועי על תפקידו של הקולגן על גופנו. "קולגן הוא חלבון שנמצא מתחת לעור של כל אחד מאיתנו, הוא מהווה מרכיב חשוב במבנה השיער, העור, הציפורניים, הוא אחראי על רקמות החיבור בין העצמות לבין השרירים, כך שלמעשה אפשר להגיד שהוא אחראי על הגמישות ואלסטיות כי בעזרתו אנחנו יכולים לנוע ממש ולבצע תנועות.

בנוסף תפקוד חשוב של של חלבון הקולגן בגוף הוא לשמור על העור שלנו, שיהיה חזק וגמיש, כך שכמות מספקת של קולגן שומרת על מראה עור מבריק וצעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קולגן פלוס. דפנה יושע,
קולגן פלוס/דפנה יושע

במידה ויש חוסר בקולגן וידוע כי החל מגיל מגיל 30 בערך הגוף מאט את קצב הייצור של הקולוגן, והוא מתחיל לרדת בהדרגה זה בא לידי ביטוי בחוסר ברק בציפורנים וקמטים בעור ומי שעושים ספורט סובלים מכאב ודלקות במפרקים".

את המוצרים השונים של "קולגן פלוס" ניתן למצוא בחנות האינטרנטית של החברה ובמספר חנויות טבע ברחבי הארץ שביקשו לשווק את המוצרים גם הם, כולל מוצרי הקוסמטיקה השונים: מסכות פנים ליום ולילה, קרמים לעיניים ולגוף, סבונים ועוד, ובמחירים מפתיעים לטובה לעומת אחרים.

על התוכניות העתידות של "קולגן פלוס" סיפר לנו רון: "אנחנו משתפים פעולה עם חברת ג'ליטה הגרמנית שמספקת תוצאות יוצאות דופן גם בתחום הביוטי, לספורטאים ולגיל השלישי, בעיקר בכל הנוגע לבעיית מפרקים.

כחלק משיתוף הפעולה הזה בחודש הקרוב אנחנו עומדים להשיק בארץ שני מוצרים חדשים, אחד לנשים והשני לגברים, אלו הולכים לחולל מהפכה של ממש בתחום".

אם גם אתם מרגישים כי עור הגוף והפנים שלכם זקוק לרענון, או שרוצים לשמר, לשפר, ולהפיג כאבים במפרקים בזמן אימונים ובכלל, הגיע הזמן לעבור לסדרת המוצרים של "קולגן פלוס" שעושה פלאים עבור רבים, אז למה אתם מחכים?

אתר הבית

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף קולגן פלוס, בשיתוף קולגן פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • קולגן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully