וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השילוב המנצח: מותג הפלאפל והשקשוקה של ''גוזל וציונה''

בשיתוף פלאפל גוזל וציונה, בשיתוף פלאפל גוזל וציונה

9.6.2020 / 14:31

מכירים את המשפט "סוס מנצח לא מחליפים?" ככל הנראה, קהל הלקוחות הנאמנים של "פלאפל גוזל" שפוקדים כעת את חנות הפלאפל והשקשוקה המיוחדת "פלאפל גוזל וציונה" בפתח תקווה, דוגלים במשפט כל חייהם

גוזל וציונה. יח"צ,
פלאפל גוזל וציונה/יח"צ

הכירו את "פלאפל ושקשוקה גוזל וציונה" ברחוב המכבים 29 בעיר פתח תקווה- המקום שבו הטעם מדבר בעד עצמו. הייחודיות של המקום נובעת מכך שמדובר במתכון לתערובת פלאפל משנת 74' ששייך לסב המשפחה של אחד מהשותפים לעסק, מרדכי תם "גוזל". המתכון לא שונה במשך השנים ולמעשה נשאר נאמן למקור עקב הביקורות החיוביות החוזרות ונשנות מצד לקוחות ארוכי שנים שגדלו עם העסק שהתפתח וכיום הפך לשם דבר בקרב תושבי העיר והסביבה. כפי שאמרנו - סוס מנצח, או במקרה הזה מתכון מנצח, לא מחליפים.

הסיפור של "פלאפל גוזל וציונה" נולד מאהבה אמיתית של הסב שחלחלה לכל המשפחה לדורותיה. מרדכי "גוזל" היה בילדותו מוכר מנות בפלאפל בבית הספר וקיבל תשבחות מכל אחד שנגס בביס המענג. מכאן הוא הבין שעליו לפתוח חנות שאנשים יוכלו לבוא ולהנות מטעם הפלאפל יוצא הדופן.

גוזל וציונה. יח"צ,
פלאפל גוזל וציונה/יח"צ

בימים אלו, במסעדה ישנה מנת דגל מיוחדת אותנטית המשלבת 2 מנות ישראליות שמזכירות לכולנו ניחוחות של בית: שקשוקה ופלאפל. את השקשוקה והפלאפל תמצאו בתוך לחם פריך, זהוב ואוורירי שנאפה במקום. הסוד שתצאו שבעים ממנת לחם טמון בכך שעובדי המקום מכניסים שקשוקה משגעת בשילוב מנצח עם 10 כדורי פלאפל פריכים מסודרים בשכבות, בצירוף רטבים וסלט. מדובר במעדן של ממש שמשביע גם את בעלי התיאבון הגדול ביותר.

תחושת השובע של הלקוחות היא אחד הדברים החשובים ביותר עבור בעלי המסעדה. "כאשר אדם קונה מנה במסעדה ונשאר רעב, אני רואה בזה כישלון בקיומו של העסק. אצלנו לא יכול לקרות מצב כזה. מנת הלחם הגדולה וכמות השקשוקה וכדורי הפלאפל שתמצאו בתוך המנה תגרום לכל אדם להרגיש שבע למשך שעות ארוכות. יש לי ניסיון רבות שנים ולא קרה מקרה מעולם שאדם יצא רעב". כך מספרים בעלי המסעדה אלי ומשה. ואם כל זה לא מספיק, בחנות יספקו לכם לצד המנה, מנת צ'יפס חם שמטוגן בעת ההזמנה ומבחר סלטים מגוון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גוזל וציונה. יח"צ,
פלאפל גוזל וציונה/יח"צ

מנה נוספת מיוחדת ופופולרית בקרב לקוחות החנות היא צלחת של חומוס בתוספת שקשוקה בצירוף גרידת לימון. קשה שלא לשים לב בכל ביס למרקם החומוס החלק שאלי מכין כל בוקר שמוכיח כי הטריות היא מעל הכל.

השירות המוענק במקום תורם רבות לחווית הסעודה של הלקוחות, אשר פוקדים את המקום באופן קבוע. קהל לקוחות המסעדה נאמן למתכון השמור במשפחה לאורך הדורות, כך יוצא שנוצרת קהילה של ממש שאוכלת את הפלאפל והשקשוקה של גוזל וציונה כבר עשרות שנים.

פלאפל שקשוקה. יח"צ,
פלאפל שקשוקה/יח"צ

נדגיש כי במקום מכינים את האוכל כל יום ביומו והאוכל אינו ממוחזר כלל כפי שנהוג במקומות אחרים בתחום. הכל טרי ומתבצע בעבודת יד במקום. כמו כן, מעבר לטריות ואיכות חומרי הגלם של המקום, ב"פלאפל גוזל" ניקיון והיגיינה הם ערך עליון. המקום מסודר, נקי ומתוקתק כהלכה.

החנות פתוחה בכל יום החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד ל20:00 בערב ובימי שישי משעה 9:00 עד השעה 14:00.

העיסוק בפלאפל איכותי עם טעם של פעם גרם לעורכי המערכת לפתח רעב כבד למנת שקשוקה ופלאפל. ניפגש ב"פלאפל גוזל".

''פלאפל ושקשוקה גוזל וציונה''

כשר בהשגחת הרבנות

036058601

המכבים 29, פתח תקווה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף פלאפל גוזל וציונה, בשיתוף פלאפל גוזל וציונה
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully