וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הגלידות הרשמית עומדת לצאת לדרך וב"ארטיקו" מוכנים ומזומנים

בשיתוף ארטיקו גלידריה, בשיתוף ארטיקו גלידריה

9.6.2020 / 11:43

את חודשי הקיץ המתקרבים כבר אפשר לראות ממרחקים ולמעשה גם באביב יש כבר ימים חמים ונעימים וזה אומר שעונת הגלידות באוויר, איזה כיף!

ארטיקו גלידריה. יח"צ,
ארטיקו גלידריה/יח"צ

לצורך כתבה ראשונה בנוגע לגלידריות לקראת הקיץ הקרב ובא, החלטנו קודם לבדוק את המקומות הכי שווים בצפון, לצורך כך ערכנו משאל בקרב 1,500 קוראי מערכת רשומים מהם ביקשנו לקבל שמות על מקומות מומלצים, מי שקיבל לא מעט קולות היה "ארטיקו גלידרייה" בסכנין.

שני מפיקים של מערכת "המומחים" יצאו לעיר הצפונית ואלו הם הרשמים שלהם לאחר מסע טעימות דקדקני.

"ארטיקו גלידרייה" היא גלידרייה איטלקית שפעולת בסכנין כבר 13 שנה, ישראלים רבים מכירים אותה כאשר מגיעים למשחקי הכדורגל בעיר ובטיולים בסופי השבוע השונים.

ארטיקו גלידריה. יח"צ,
ארטיקו גלידריה/יח"צ

הגלידות בחנות מיוצרות במקום עצמו על פי כל החוקים הבסיסיים וידע איטלקי בנוגע לפינוק הלאומי, כאשר מצאנו מספר הפתעות נוספות כמו יוגורט משילוב של עזים ובקר, מיצים ושייקים טריים ועוד.

לאורך שעה ארוכה ערכנו מסע טעימות שכלל עשרות טעמים שונים ומגוונים, קינדר בואנו, נוטלה, דובדבנים על וניל, לימונענע טבעי, פיסטוק, שוקולד, ריבת חלב ושלל טעמים נוספים וממכרים כאשר כל המרקמים וטעמים היו מדוייקים וטעימים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ארטיקו גלידריה. יח"צ,
ארטיקו גלידריה/יח"צ

לצד הגלידות אפשר ליהנות מקרפ ופנקייקים חמים וטריים ויש גם את הפינה הטבעית, זו כוללת שייקים בריאים לבחירה, מצאנו שם תפוח, ג'ינג'ר, סלק, רימון, או סלט פירות שנחתך במקום בתוספת של דבש, שיבולת שועל, אגוזי מלך ועוד ואנחנו מוכרחים להגיד, זה היה מעדן מטורף!

מה שתפס לנו את העין והחך הוא תירס שכמוהו לא טעמנו עדיין בשום מקום אחר, תירס מלזי אשר מבושל בתוספת חמאה ותבלינים מיוחדים.

ביחד איתנו ליקקו בהנאה מכוס או גביע גלידות גם לקוחות נוספים, שלומי ברדה בן 35 מתל אביב סיפר לנו, "אני איש מכירות בתחום ביטוחים ונוסע בעיקר לצפון, באחת הנסיעות הכרתי את "ארטיקו" ומאז אין נסיעה לצפון שאני לא עושה ומגיע לפה, גם אם זה אומר להאריך את הנסיעה בעוד שעה, זה פינוק שווה את הכל".

ארטיקו גלידריה. יח"צ,
ארטיקו גלידריה/יח"צ

מי שמנהל את החנות הוא הבעלים איאד חלאילה, על תפיסת עולמו הוא סיפר לנו, "הדגש הכי גדול שלנו הוא על הטריות וניקיון, זה הבסיס בסופו של דבר לתוצאה הסופית".

הגלידרייה ממוקמת בבניין יפה עתיק שהוקם ב 1936, איאד שיפץ אותו על מנת להנגיש ללקוחות אך בחוכמה רבה שמר על העיצוב ואותנטיות שלו כך שהאווירה במקום קוסמית לחלוטין.

"ארטיקו גלידרייה" מעניקה חוויה אמיתית ופינוק של גלידות סופר איכותיות, שייקים בריאים ועוד סוגים שונים של הכלאות מעניינת של טעמים במקום נקי, מזמין, עם מחירים נוחים ושירות לבבי.

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ארטיקו גלידריה, בשיתוף ארטיקו גלידריה
  • עוד באותו נושא:
  • גלידריות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully