וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תבור סחר", אימפריה ישראלית חובקת עולם

בשיתוף תבור סחר, בשיתוף תבור סחר

9.6.2020 / 11:26

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי העסק הוותיקים ביותר במדינה, הגענו אל "תבור סחר", חברה משפחתית שהוקמה לפני כ 40 שנה ועוסקת בייבוא, ייצוא ושיווק חלקי חילוף למוצרי חשמל ביתיים וחלפים למוצרי חשמל למטבח המוסדי, פתרונות סינון מים וייצור של מתקני שתיה

תבור סחר. יח"צ,
תבור סחר/יח"צ

מפיק חבר המערכת יצא לסניף הדגל ולמרכז הלוגיסטי של "תבור סחר" בחיפה, הוא גילה כי במחסני החברה מחזיקים במלאי של מעל ל 40 אלף חלקי חילוף שונים וזה בא לידי ביטוי במחירים הנמוכים שהם מציעים.

"תבור סחר" הוקמה על ידי אמיל בן חמו לפני כ 40 שנה, את דרכו המקצועית הוא החל כטכנאי של מוצרי חשמל תחת השם שרות תבור, על שם רחוב תבור בו גדל בעיר נוף הגליל שממנה נשקף הר תבור המפורסם, והיום החברה שלו מובילה את השוק הישראלי בכל הנוגע לחלקי חילוף למוצרי חשמל ביתי והמטבחים המוסדיים, בנוסף היא מתמחה בפתרונות סינון מים ומייצרת מתקני שתייה.

תבור סחר. יח"צ,
תבור סחר/יח"צ

במרכז הלוגיסטיקה פגשתי את בניו של אמיל, ליאור שמכהן כמנהל התפעול של החברה, אחיו הצעיר ישראל שמנהל את תחום המים של החברה ואת זוהר שמנהל את תחום הקפה, השאלה הראשונה שהפנתי לליאור היתה מדוע לא רואים את שם החברה מתנוסס על שלטי חוצות בכל רחבי הארץ. הוא הסביר: " אין לנו צורך בכך, אנחנו לא מפרסמים את עצמנו כי אנחנו נהנים ממוניטין של 40 שנה, זה לבדו מביא לנו את הלקוחות כולל לקוחות מרחבי העולם".

המוניטין שבנו לעצמם הוביל לפתיחה של שמונה סניפי זכיינות ברחבי הארץ, ניתן למצוא אותם בערים נוף הגליל, נתניה, פתח תקווה, ירושלים, עפולה, יפיע, עוספיה וירכא כאשר שני סניפים נוספים בבאר שבע וחולון נמצאים כיום בתהליכי הקמה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תבור סחר. יח"צ,
תבור סחר/יח"צ

בנוסף ישנה חנות און ליין שגם דרכה ניתן להזמין כל פריט אפשרי, החל מכלי עבודה, חלפים למקרר, מכונות כביסה, תנורים, מזגנים, מכונות קפה, מסננים, ברי מים, מטהרי מים וכל המוצרים הנלווים הקיימים בשוק.

45 עובדי חברה מיומנים של "תבור סחר" פועלים סביב השעון על מנת להעניק שירות אישי ומהיר לכל דורש, החל מבתי המלון, בסיסי צה"ל, תחנות משטרה ובתי חולים,מסעדות ומוסדות שונים להם מספקים חלקי חילוף למטבחים ומוצרי חשמל שונים, ועד לשירות של אנשים פרטיים.

נדהמתי לשמוע כי רוב עובדי החברה נמצאים בה כבר למעלה מ 20 שנה, דבר אשר מוכיח את חוזקה של החברה והמשפחתיות שבה.

בדקתי את חוות הדעת של לקוחות פרטיים באתרי ביקורת שונים ברחבי האינטרנט ואלו פרגנו ובגדול, שולי הכהן כתב: "כל מוצר של יבואן או חלק חילוף מתבטא במחיר מופקע, אולם בתבור החלקים זמינים המחירים שפויים והשירות מצויין".

תבור סחר. יח"צ,
תבור סחר/יח"צ

גם אילנה ברוכי החמיאה: "בעלי ואני הגענו אליהם על מנת לרכוש מגן ברקים למכונת הכביסה, קיבלנו שירות אדיב ומקצועי מהמנהל במקום בנוסף למחיר שהיה משתלם עבורנו".

גם עבור מדינות רבות ברחבי אירופה "תבור סחר" מעניקה שירות כשמייצאת חלקי חילוף שונים, במקביל לעובדה שהיא נציגה רשמית בארץ של מספר גדול של מותגים בינלאומיים.

"למרות הגודל שלנו והעובדה שאנחנו עובדים מול כל העולם, אנחנו ממשיכים להקפיד על יחס אישי עבור כל אחד", סיפר לי ליאור והוסיף, "לכן כל מי שמגיע לדפלק השירות באחד מהסניפים שלנו יקבל שירות טוב ומקצועי וימצא את המחירים הטובים בשוק".

היתה לי חוויה מעניינת במיוחד, לראות מחסנים עמוסים בכל חלקי החשמל השונים ומוצרים נוספים, כולל להכיר פתרונות מים ומתקני שתייה ייחודים, "תבור סחר", אימפריה של חלקי חשמל כבר 40 שנה.

אתר הבית של "תבור סחר"

פייסבוק

בשיתוף תבור סחר, בשיתוף תבור סחר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully