וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבשלים חוויה", סדנאות בישול בדרך מהנה ומגבשת

בשיתוף מבשלים חווייה, בשיתוף מבשלים חווייה

9.6.2020 / 10:21

במשפחה, כחלק מפעילות גיבוש במקום העבודה או כקורס בישול לחובבים שרוצים להעמיק בתחביב - הסדנאות של מבשלים חווייה יוצאו אתכם שבעים ומרוצים

מבשלים חווייה. יח"צ,
מבשלים חווייה/יח"צ

בישיבת מערכת "המומחים" האחרונה אחד המפיקים סיפר לחברי הצוות כי אשתו לא מפסיקה להלל סדנת בישול שעברה כחלק מיום גיבוש של מקום העבודה שלה, היא הפליגה בסיפורים על 3 שעות שבהן כולם נהנו מקבלת פנים מפנקת, למידה ובישול משותף ולבסוף קינחו בארוחה הגדולה שהכינו לבד.

עורך המערכת הסתקרן לשמוע מעבר ולצורך כך אחת המפיקות יצרה קשר עם יניב פרטוש תמיר, הבעלים של "מבשלים חוויה", ממנו היא שמעה על סדנאות בישול בתל אביב, וקורסים לבישול שמתאימים לכולם.

מבשלים חווייה. יח"צ,
מבשלים חווייה/יח"צ

"מבשלים חוויה" היא חברה לסדנאות וקורס בישול ביתי והיא מהראשונות בארץ שהחלו לפעול בז'אנר הזה שפונה לקהל הרחב ופעילה כבר כ 20 שנה. סדנאות הבישול מתקיימות ברחוב דרך בן צבי 78 בתל אביב, בתוך בניין עתיק בן 200 שנה ובו חלל גדול מעוצב בצורה מקורית, כשמצד אחד יש פינות ישיבה לצד פסנתר ובצד השני נמצא אזור הבישול וזה מאובזר בציוד משוכלל וחדשני.

מי שמנהל את "מבשלים חוויה" הוא הבעלים יניב פרטוש תמיר, בתחילת דרכו עבד כמדריך בבית הספר לבישול תדמור, עד שהחליט לשנות כיוון בתעשייה, על כך הוא סיפר לי: "בתקופתי בתדמור פנתה אלינו קופת חולים מסויימת וביקשה שנעביר סדנת בישול מחוץ לשעות הלימודים עבור העובדים שלה כחלק מיום כיף שעברו, ביצעתי את המשימה ותוך כדי העבודה נפל לי האסימון, אם הם פנו לתדמור כדי לקבל סדנת בישול לגיבוש עובדים, ככל הנראה הדבר לא קיים בארץ ומשם הדרך להקמת חברה משלי היתה קצרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מבשלים חווייה. יח"צ,
מבשלים חווייה/יח"צ

הקונספט שיניב בנה מתחלק לשלוש: הסדנה הראשונה היא סדנת בישול בת 3 שעות ומיועדת לבילוי אישי של מספר קטן של משתתפים, בעל ואשה, זוג חברים, אם ובת, חגיגת יום הולדת משפחתית וכו'. בסדנה הזו במשך שעתיים וחצי לומדים, צוחקים ומבשלים בהנאה מרובה עד שלבסוף מקנחים בארוחה עצמה.

מבשלים חווייה. יח"צ,
מבשלים חווייה/יח"צ

הסדנה השנייה סדנת בישול המיועדת לפעילות גיבוש של חברות וועדים שרוצים להוציא את עובדי החברה ליום גיבוש מהנה במיוחד, כך שבמשך 4 שעות יכולים ליהנות מקבלת פנים מפנקת, לעבור סדנת בישול שכוללת למידה תיאורטית ומעשית ולבסוף מסיימים בארוחה גדולה כשלאורך כל האירוע שותים אלכוהול משובח ביחד עם מוזיקה טובה ברקע, פשוט חגיגה מטורפת עבור כולם. כמות המשתתפים בסדנה הזו היא עד 180 איש.

"אני תמיד מדגיש בפני הלקוחות שלי, המטרה בסדנאות עצמן היא לא להוציא שפים גדולים, אבל בהחלט אפשר לקחת כמה טיפים טובים הביתה תוך כדי בילוי משוחרר שכולו צחוק וטעימות", סיפר יניב.

מבשלים חווייה. יח"צ,
מבשלים חווייה/יח"צ

החלק השלישי הוא קורס בישול מעשי שנע בין 4 ל 14 מפגשים, זה מיועד לבשלנים החובבנים שרוצים לקחת צעד אחד קדימה בהבנה על אוכל ובישול כשגם בו נהנים מיין טוב, אווירה נעימה ואוכלים כהלכה.
בחודשי הקיץ הקרובים ייערכו במקום קייטנות בישול יצירתיות לילדים שייהנו מפעילות כמו הגדולים כולל ארוחות בוקר וצהריים עשירות.

את הסדנאות והקורסים מעברים שפים מקצועיים שמשלבים הדרכה בסיסית תוך כדי שיחה נעימה וצחוק בריא.

הציונים וחוות הדעת שהעניקו לקוחות של "מבשלים חוויה" באתרי הביקורת השונים באינטרנט גבוהים ומחמיאים, חגית כהן כתבה: "התארחנו במקום לערב גיבוש עובדים, המקום יפייפה עם אנרגיות טובות, השף שליווה אותנו היה מקסים, התפריט היה עשיר ומגוון, היה מעולה".

שרון אייל כתבה: "חגגנו ארוע משפחתי במקום יפיפה ונעים, צוות מקסים, היה טעים וכל אחד מצא את מקומו, ילדים, נוער ובוגרים, למי שמחפש לחגוג קצת אחרת, מומלץ".

ההגעה ל "מבשלים חוויה" נוחה ביותר, במקום ישנו מגרש חנייה גדול בחינם ובכל הנוגע לחוויית הבישול עצמה, ניתן לבחור בין סדנאות בישול של בשרים וגבינות והכל כשר.

"מבשלים חוויה" סדנאות בישול בתל אביב ופעילות גיבוש עובדים מומלצים ביותר.

אתר הבית

מספר טלפון לבירורים: 03-5588518.

רשימת סדנאות:

סדנאות בישול,

סדנאות קונדיטוריה,

סדנאות בשר,

סדנת קרניבורים,

סדנת בשרים ובירה,

סטודיו לבישול,

סדנאות אפייה,

סדנאות גיבוש לעובדים,

סדנאות גיבוש בתל אביב,

קורס קונדיטוריה,

סדנת בישול איטלקי,

סדנאות בישול בזום-ZOOM

קייטנות בישול

בשיתוף מבשלים חווייה, בשיתוף מבשלים חווייה
  • עוד באותו נושא:
  • בישול
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully