וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט בורקס

בשיתוף בא לי בורקס אבו שאדי, בשיתוף בא לי בורקס אבו שאדי

9.6.2020 / 9:48

הבורקס הוא חלק בלתי נפרד מהתפריט הן במסעדות יוקרה והן ברחוב. בבאל לי בורקס אבו שאדי תוכלו למצוא בורקסים בכל הסוגים ומאפים נוספים

בא לי בורקס. יח"צ,
בא לי בורקס אבו שאדי/יח"צ

הוא יכול להגיע ממולא בפטריות או בגבינה ותרד, הוא נמכר בדוכנים בשוק וגם במסעדות שף, אפשר לאכול אותו לארוחת בוקר או כשנשנוש באמצע היום - זהו הבורקס. יש האומרים כי הוא גם חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של הקולינריה בארץ הקודש ועם השנים הוא הפך ממאפה פשוט למנת חובה בתפריט של כל מאפיה.

צוות המומחים שלנו איתר את מאפיית ''בא לי בורקס אבו שאדי'' שביפו וגילה כי המקום מציע מגוון אפשרויות בטעמי הבורקס: בורקס גבינה, תרד, זיתים, תפו"א, קשקבל, בולגרית, בורקיטס, פטריות ועוד. הבורקס נאפה במקום, מבצק פילו וללא שומן טראנס.

בא לי בורקס. יח"צ,
בא לי בורקס אבו שאדי/יח"צ

אין ספק כי בורקס הוא המוצר הכי נמכר במקום, אך לצד זאת תיהנו גם מעוגיות, קוראסונים, רוגלעך בשלל טעמים ממכרים, החל מתותים ועד קינמון, פרג ואוכמניות. חוגגים יום הולדת? תיהנו ממגוון עוגות שמרים, עוגות העונה, עוגות תותים, עוגות אננס, עוגות מיוחדות לימי הולדת עם תמונות מודפסות, קישוטים מיוחדים, קצפות, פחזניות ומוסים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בא לי בורקס. יח"צ,
בא לי בורקס אבו שאדי/יח"צ

הבעלים של ''בא לי בורקס'' מקפיד על טריות, הבצק מגיע מדי יום טרי, חדש ורענן. אפשר להכין אותו מבצק פילו, עלים, פילאס או בצק פריך, בשלל צורות: משולש, מרובע, שבלול עגול וסהרון. המילוי הסטנדרטי הוא כאמור זה של גבינה או גבינה ותרד, ויש כמובן גם עם תפוח אדמה, חציל ועוד. באשיר כבהא, מנהל החנות סיפר: "אצלנו הכל נאפה במקום, ללא חומרים משמרים. המוצרים הם ביתיים לגל דבר ועניין, עברנו כבר שתי דורות שמחזיקים את המקום הזה, החל משנת 1988 ועד היום".

בא לי בורקס. יח"צ,
בא לי בורקס אבו שאדי/יח"צ

אחת הלקוחות, גאליה חסנין, הוסיפה: "אני מאוד אוהבת את הבורקס שלהם, בעיקר בגלל הטעם. הבורקס שלי מגיע אלי חם, בכל בוקר אני הולכת לקנות אצלו. הצוות נחמד, אפילו אם אתה בא רק פעמיים בשנה כשאתה בסביבה. לאחרונה החלטתי לגוון מעט וניסיתי בורקסים בעוד טעמים כמו תפו"א, תרד, פטריות וחצילים. הם הוזמנו חצי שעה מראש, באתי ואספתי. מעדן".

בא לי בורקס. יח"צ,
בא לי בורקס אבו שאדי/יח"צ

המקום הוקם בסוף שנות השמונים והיום הדור השני מפעיל אותו. בא לי בורקס מתמחה בכל סוגי הבורקסים. הבצק שלו עובר לישה ארוכה כדי להעניק לו טעם מיוחד. לצד הבורקסים יש ביצים קשות, וכך יכול כל אחד לעצור לארוחה קטנה של בורקס עם ביצה - נשמע כמו דרך נהדרת לפתוח כך את היום.

פייסבוק

מייל: bashir90@walla.co.il

טלפון: 03-6812653

כתובת: שבטי ישראל 34 יפו
שדרות ירושלים 94 יפו

שעות פעילות:

7.00 - 20.00 א-ש.
חניה חופשית.

בשיתוף בא לי בורקס אבו שאדי, בשיתוף בא לי בורקס אבו שאדי
  • עוד באותו נושא:
  • בורקס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully