וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוטרק, המקום שכל איש ביטחון בישראל חייב לבקר בו

בשיתוף פרוטרק, בשיתוף פרוטרק

9.6.2020 / 9:34

כבר קרוב ל 20 שנה שחברת פרוטרק משמשת כבית חם לאלפי אנשי שירות ביטחון שונים בישראל, כאשר בחנות החברה ניתן למצוא מגוון עצום של כל הציוד הנלווה האפשרי מכף רגל ועד ראש

פרוטרק. יח"צ,
פרוטרק/יח"צ

קפצנו לרחוב ההסתדרות 189 בחיפה על מנת להתרשם מקרוב מהציוד המתקדם והחדשני שפרוטרק משווקת לגופים מוסדיים ופרטיים, חזרנו מהופנטים מציוד הלבשה ועזר שמספיקים לצבא שלם.

אנשי הביטחון השונים, הכתבה הבאה היא בגדר חובת קריאה עבורכם, בהתחשב בעובדה שאתם עומדים על הרגליים במשך שעות ארוכות במהלך היום, בכל מזג אוויר ובתנאי שטח קשים, אתם מרגישים בעייפות ונוצר לכם לחץ עצום על הגב, ברכיים וכפות הרגליים.
אל תגידו שאין פתרון וזה חלק מהתפקיד, כי מי שמוכיחה בצורה חד משמעית שאפשר גם אחרת היא חברת פרוטרק.

פרוטרק. יח"צ,
פרוטרק/יח"צ

הגענו לחנות החברה שם פגשנו את בני אלקיים, מי שעומד מאחורי מפעל החיים הזה. את ענף הביטחון בני חי ונושם קרוב ל 30 שנה, הוא בוגר המכללה לנשק Smith & Wesson וסי.זד צ'כיה, בנוסף הוא מוסמך כטכנאי צלילה מטעם CRESSI SUB איטליה, בוגר המחזור ראשון של קורס מפקחי מטווח המטווח האולימפי ובוגר קורס בינלאומי לירי מעשי מטעם .I.P.S.C

פרוטרק מייבאים ומייצרים בעצמם ציוד הכולל בין היתר נעליים מיוחדות ונעלי בטיחות, ביגוד טקטי ועבודה, כל הציוד לנשק והגנה עצמית וגם ציוד צלילה מגוון, בנוסף הם דואגים להתאים באופן אישי את השירות והמוצרים לכל אחד, כשחלק מהרכיבים הללו כוללים בתוכם עיצוב של כלים שונים, הדפסה, תפירה בעבודת יד וייצור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרוטרק. יח"צ,
פרוטרק/יח"צ

בכל הנוגע לייבוא מוצרים, אלו מגיעים מכמה מוקדים בעולם, מארה"ב מגיע ביגוד טקטי מתקדם, מחברת פנטגון היוונית אמצעים טקטיים והם זכיינים בלעדיים של מוצרי חברת Haix הגרמנית, יצרנית הנעליים המקצועיות הטובה בעולם.

על ייחודיות הנעליים של Haix בני סיפר לנו: "במשך תקופה ארוכה ניהלתי משא ומתן עם החברה הגרמנית כדי לקבל בלעדיות מוחלטת, משום שהנעליים שהם מייצרים נותנים מענה מושלם למי שעומדים על הרגליים כל היום".

פרוטרק. יח"צ,
פרוטרק/יח"צ

שוטרים, סיירים ואחרים יודעים, לאחר כמה שעות עבודה מגיעים למצב שהברכיים כבר צועקות מעומס וכאב, שלא לדבר על כשיש צורך לצאת למרדף על אבנים או אדמה חלקלקה, אם ניקח לדוגמה את הדגם הנעליים ,HAIX BLACK EAGLE ATHLETIC 11 MID החלק העליון של המגף עשוי משילוב של מיקרופייבר וטקסטיל שמעניקים נוחות ואחיזה טובה על שטחים ובזכות מבנה סוליה פרי פיתוח יחודי של HAIX ובחלק הפנימי של הנעל רפידה יחודית ומבנה מרופד ונוח, מונע לחות בעל תכונות אנטי בקטריאליות המונעות ריחות זיעה לא נעימים ומניעת פטרת ויבלות ברגליים.

הסוליה של הנעל עשויה מתערובת גומי עמידה המייצבת את הנעל, היא מונעת תחושה של דריכה על אבנים וגם פעולת חליצת הנעלה מהירה וקלה.

דבר נוסף שמייחד את הנעליים של HAIX היא מערכת שמאפשרת זרימת אוויר בכל כל צעד, אוויר לח משוחרר ואוויר נקי נכנס דרך חורי האוורור בחלק העליון של המגף.

מעבר לחנות בחיפה לפרוטרק יש גם חנות אינטרנטית שבה ניתון למצוא את כל המוצרים השונים ומערך המשלוחים שלהם מגיע לכל פינה בארץ:

https://www.pro-trek.co.il/

בקרוב מאוד עומד לצאת לדרך הפרוייקט הגדול הבא של פרוטרק, החברה תפתח בחיפה מטווח וחנות נשק בסטנדרט שלא נראה קודם לכן בארץ, היא קיבלה את כל האישורים מהמדינה וכעת ממתינים לאישור הסופי מעיריית חיפה על מנת שיוכלו לצאת לדרך עם תהליך הבנייה, אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח.

אתר הבית

כרטיס שיווק דיגיטלי

בשיתוף פרוטרק, בשיתוף פרוטרק
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully