וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה רומא הביאה את הטעמים האיטלקיים לקריית גת

בשיתוף פיצה רומא, בשיתוף פיצה רומא

9.6.2020 / 9:05

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" הסוקרות בתי עסק שמביאים ייחודיות ומחשבה מחוץ לקופסא, הגיעה לאוזני עורך המערכת שמועה על פיצריית בוטיק בקריית גת. זו החליטה כי בנוסף לפיצריות הרגילות בעיר, היא תעניק ללקוחותיה מבחר ענק של תוספות ושילוב של טעמים יוצאים מגדר הרגיל

פיצה רומא. יח"צ,
פיצה רומא/יח"צ

מפיקה של המערכת יצאה לשטח לקריית גת למסע טעימות, אלו הם הרשמים שהביאה מ"פיצה רומא".

כאשר נכנסים ל "פיצה רומא" בקריית גת, קשה מאוד להתעלם מהריחות הנעימים שאופפים את המקום ומהניקיון וסדר מופתי. מאחורי הדלפק מונחות להן פיצות טריות שרק יצאו מהתנור ובאוויר ניחוחות שקשה להסביר במילים ובצק קריספי שנאפה בתנורים מול הלקוחות.

"פיצה רומא" היא פיצריית בוטיק הממוקמת בכניסה המרכזית הצפונית שוקקת החיים בקריית גת, ממש בפינת הרחובות שדרות לכיש והשופטים. הפיצרייה ידועה בכך שהביאה את הבשורה האיטלקית לעיר קריית גת ובהיותה הראשונה שהביאה פיצות איכות שהן הרבה יותר מפאסט פוד רגיל, בזכות מטבח עשיר אשר מקפיד על איכות חומרי גלם ומאפים טריים וטעימים במיוחד.

פיצה רומא. יח"צ,
פיצה רומא/יח"צ

מי שמנהל את "פיצה רומא" הוא רביד בן שלמה, בן 25 תושב קריית גת. לדבריו ניהול הפיצרייה טבעי עבורו, "אני מגיע מהתחום ולמעשה מדובר בעסק משפחתי בו אני עובד עוד מגיל תיכון". לאחר שהשתחרר מהצבא ובזמן שחבריו נסעו לטיולים בדרום אמריקה, רביד העדיף לנסוע לאיטליה ונשאר שם במשך שלושה חודשים בהם עבד בשלושה מטבחים נחשבים ומוכרים ברומא ולמד את רזי המקצוע מהמומחים בתחום.

לאחר שלקח לידיו את המפתחות לניהול הפיצרייה המקומית בקריית גת, השקיע את כל מרצו וחוכמתו על מנת למתג את המקום בצורה מודרנית לגמרי תוך כדי תשומת לב מיוחדת לחומרי הגלם בדיוק כפי שלמד בזמן שהותו בפיצריות הבוטיק של איטליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פיצה רומא. יח"צ,
פיצה רומא/יח"צ

כאשר הגעתי לפיצרייה פגשתי במספר גדול של לקוחות שנהנו מהפיצות המיוחדות, אחת מהן שירי אלמלייח סיפרה לי, "כל יום הולדת של הילדים שלי אני מזמינה רק מ "פיצה רומא" ומרוויחה בגדול, השירות מצויין, הפיצות נהדרות והמשלוח תמיד בזמן וכמוני עושות גם שאר חברותיי ובני משפחתי".

מיכל ברנס, לקוחה נוספת סיפרה, "כבר 4 שנים שאני טבעונית וסוף סוף היה מי שהרים את הכפפה ובנה מנה של פיצה שיכולה להתאים גם לאנשים כמוני, כיף ושיפור באיכות החיים עבורי ועבור שאר חבריי הטבעונים".

הגיע זמן הטעימה האישי שלי ובחרתי כמה סוגים שתפסו את תשומת ליבי, קודם זו היתה פיצת אלפרדו, זו הוגשה לי עם רוטב שמנת ופטריות טריות, לאחר מכן פיצה מקסיקנית עם תירס, פלפל חריף ושאטה גרוס, בנוסף זיווה עם ארבעה סוגי גבינה שונים, בולגרית, גאודה, צהובה ומוצרלה, מה שהפך את זיוות הגבינות לחלומית.

תוך כדי מסע הטעימות שלי נכנסה הזמנה לפיצה ללא גלוטן, נדהמתי לגלות כי יש דבר כזה ועל כך הרחיבה עבורי אחת הלקוחות שעמדה לצידי ומי שביצעה את ההזמנה, מירי כהן: "במשך שנים אני נוהגת להזמין עבור הילדים שלי את הפיצות ללא גלוטן ולא רק אני, כך עושות עשרות אימהות שאני מכירה בבתי הספר של הילדים, למעשה זה המקום היחידי שאני מכירה בסביבה שעלה על הרעיון כיצד להנגיש את הפיצות גם למי שיש רגישות לגלוטן".

אהבתי מאוד לגלות כי ב"פיצה רומא" מקפידים על קוד לבוש ואסתטיקה, העובדים לבושים בשחור, שיער אסוף, מגולחים ועונדים כפפות, כל אלו מעידים על הרצינות וכבוד ללקוחות מצד הבעלים, כאשר עושים הכל על מנת להראות כי לא מדובר בעוד פאסט פוד רגיל אלא מקום מקצועי ורציני.

פיצה רומא. יח"צ,
פיצה רומא/יח"צ

על אחד מהסודות שלמד באיטליה מדינת הפיצות המקורית סיפר לי רביד, "ההקפדה על חומרי הגלם וטכניקת האפייה בתנור לבנים היא הסוד לפיצה הקריספית ולקראנצ'ית שלנו".

התעניינתי ושאלתי את רביד מהיכן מגיע כל הטוב הזה, הוא הסביר לי: "חומרי הגלם האיכותיים והגבינות מגיעים אלינו ממחלבות בוטיק בארץ".

פיצה רומא. יח"צ,
פיצה רומא/יח"צ

על מנת להזמין את המגשים השונים ניתן להשתמש גם באפליקציה ייחודית למועדון הלקוחות של הפיצרייה, זו מחלקת בכל יום מתנות, הנחות ומבצעים כמו משלוחים חינם ואחרים, בקרוב מאוד יכניסו למקום מסכי טאץ' על מנת לקצר את זמן ההמתנה הארוך.

"פיצה רומא", אימפריה איטלקית באמצע החיים, בכניסה לקריית גת ולא משנה היכן אתם גרים, היא שווה את הנסיעה.

ליצירת קשר: 08-6888563

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף פיצה רומא, בשיתוף פיצה רומא
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully